مدیرعامل کارخانه تولیدی نوید تجارت ایستاتیس: نمایشگاه فرصتی برای برندسازی است

    0
    49
    کارخانه تولیدی نوید تجارت ایستاتیس

    کارخانه تولیدی نوید تجارت ایستاتیس درحالی چهارمین تجربه حضورش را در بیست و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی پشت سر گذاشت که مدیرعامل آن معتقد است با وجود فرصت های این آوردگاه برای برندسازی، تبلیغات خوبی برای آن انجام نشد. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، عباس باقری مدیر مجموعه ایساتیس درباره هدف مجموعه خود از شرکت در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته اظهار داشت: این چهارمین دوره‌ای است که ما در این آوردگاه حضور پیدا کرده‌ایم و می‌توانم بگویم که این دوره نسبت به سال‌های گذشته که با بیماری کرونا مواجه بودیم، تعداد بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان افزایش‌ چشمگیری یافته بود.

    عباس باقری مدیرعامل کارخانه تولیدی نوید تجارت ایستاتیس است. حوزه فعالیت این مجموعه در زمینه تولید مواد اولیه در بخش تولید مواد اولیه در حوزه لیبل‌های تجاری، صنعتی، بهداشتی و دارویی است.

    وی ادامه بیان داشت: معمولاً نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای بازدید و دیدار از دوستان و همکاران هستند؛ از سویی این امکان برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌شود تا محصولات جدید خود را به بازار عرضه کنند. یکی از اهداف و دورنگرهای ما برای شرکت در این آوردگاه ادامه روند برندسازی محصولاتمان بود که می‌توانم بنا بر مشاهدات و بازخوردهای مخاطبان ایساتیس اذعان کنم که تا حدود زیادی با موفقیت همراه بود.

    مدیر کارخانه تولیدی نوید تجارت ایستاتیس افزود: امسال فضای مجازی با مشکل مواجه شده بود، به همین دلیل تبلیغات در این راستا به‌درستی انجام نشد و این ضعفی بود که می‌توانست توسط تبلیغات محیطی و توجه مسئولان برگزارکننده نمایشگاه جبران شود که متأسفانه اینگونه نشد.

    مطلب قبلیمهار نوسانات ارزی به کمک بانک مرکزی
    مطلب بعدیقول وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل مطالبات برزمین مانده نشر

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    12 + 14 =

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.