کورا ؛ یکی از بهترین منابع بازاریابی
بسیاری از مردم نسبت به شبکه های اجتماعی مختلف آگاهی دقیقی ندارند. کورا شاید مشهورترین شبکه اجتماعی نباشد، اما منبع مناسبی برای افزایش کارایی...
رشد اینستاگرام با ۷ تکنیک جدید
اگر بخواهیم مهمترین شبکه برای کسب و کارها را نام ببریم، بدون شک گزینه اصلی نه فیس بوک خواهد بود و نه یوتیوب معیارهای لازم را در اختیار دارد.
راهکارهایی برای حفاظت از علامت تجاری برند
فعالیت در دنیای کسب و کار نیازمند توانایی های بالایی است. اغلب افراد به طور مداوم به دنبال فرصتی برای شروع کسب و کار...
طراحی اپ و پروموت کردن آن محور تعامل کسب و کارها با مشتریان
اگر به فکر استفاده از فرصت های پیش رو برای طراحی اپ هستید، نکات مورد بحث در این مقاله به شما برای پروموت کردن اپ تان کمک خواهد کرد.
رونق کسب و کار با بهکارگیری ۸ فن بازاریابی در بحران ویروس کرونا
یک مدرس تبلیغات و بازاریابی خطاب به صاحبان کسبوکار در وضعیت شیوع کرونا و نزدیکی به ایام نوروز گفت: انواع فن بازاریابی در بحران ویروس کرونا را به خاطر بسپارید تا در این دوران، شاهد کسادی کسبوکار خود نباشید.
اهمیت بازاریابی محلی در دنیای امروز
هنگامی که بودجه شرکت ها محدود است، بازاریابی محلی یکی از بهترین گزینه ها برای توسعه کسب و کار و تعامل با مشتریان محسوب می شود. این استراتژی در دنیای دیجیتال امروزی که روز به روز گسترده تر می شود، بدل به یکی از انتخاب های محبوب در میان کسب و کارهای کوچک شده است.
معرفی ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۲۱
درست به مانند سنت هر ساله، مجله فوربس اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرده است. در این رابطه امسال با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا شاهد تغییرات گسترده ای بوده ایم. درواقع بسیاری از افراد با از دست دادن بخش اعظمی از ثروت خود مواجه شدند که از فهرست امسال کنار رفته اند. درواقع دو تغییر مهم را باید در استفاده چند برابری از بستر اینترنت و رشد فوق العاده رمزارزها خلاصه کرد.
ضرورت طراحی برنامه کسب و کار
مزیت اصلی برنامه کسب و کار در زمینه مدیریت برند یکپارچه سازی تمام تصمیم هاست. نتیجه این امر کاهش سطح نیاز به اختصاص زمان قابل توجه برای یکپارچه سازی اطلاعات و گردآوری نظرات افراد مختلف شرکت خواهد بود. هرچه فرآیند مدیریت کسب و کار و پیگیری اهداف سریع تر انجام شود، در هزینه های نهایی شرکت صرفه جویی بیشتری خواهد شد.
استفاده از تقویم به سبک حرفه ای ها
همه ما با این توصیه تکراری مواجه شده ایم که برای موفقیت و انجام درست کارها باید از یک تقویم استفاده کرد، با این حال آیا نحوه استفاده از این ابزار کاربردی توسط افراد مختلف با حرفه ای ها یکسان است؟ بدون شک پاسخ به این سوال منفی بوده و در این مقاله قصد بررسی مواردی را داریم که جزو عادت های همیشگی حرفه ای ها در هنگام استفاده از تقویم است.
دنیای استارت آپ ها؛ جذابیت ها و موفقیت ها
در ادامه به معرفی دنیای استارتاپ ها، بازاریابی، فروش و مدیریت کسب و کار می پردازیم.
ترفندهای افزایش فروش برای برندها
آگاهی از ترفندهای افزایش فروش با توجه به بیماری کرونا می تواند برای کسب و کارها راهگشا باشد.
آشنایی با داستان لوگوی برندهای بزرگ
مقاله ما کاملا مخصوص شماست. پس منتظر چه هستید؟ همین الان حاضر شوید تا سفرمان به دل داستان لوگوی برندهای بزرگ را شروع کنیم.
دلایل شکست برندهای بزرگ جهانی
در طی دو دهه اخیر در دنیا اتفاقات شگرفی در زمینه کسب و کار رخ داده است. این مسئله درباره تمامی حوزه های کسب و کار صدق می کند
بیل گیتس چگونه بیل گیتس شد
در دنیای امروز افرادی موفق می شوند که یکسری ویژگی های خاص داشته باشند یکی از این افراد بیل گیتس بود، جوانی جویای نام و ثروت که در حیات کوتاه مدت خود به آوازه ای جهانی دست یافت.
صنعت چاپ، بازوی توانمند تبلیغات
رئیس هیئتمدیره انجمن صنفی تبلیغات خراسان رضوی گفت: از حوزه دیزاین و طراحی گرفته تا ایدههای نوین تبلیغاتی، هر جا که بخواهید ایده شما در عرصه میدانی مفهوم عینی پیدا کند، باید دست به دامان صنعت چاپ شوید.
ویژگی های مشترک سایت های پربازدید
در شرایط حال حاضر، میزان استفاده افراد از بستر اینترنت با رشدی چندین برابری مواجه شده و به همین خاطر دیگر بدون فعالیت حرفه ای، مورد توجه جدی قرار نخواهید گرفت. در این راستا 7 ویژگی سایت های پربازدید را بررسی خواهیم کرد.
ضرورت قدردانی از مشتریان به منظور تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب
قدردانی از مشتریان برای تمام کسب و کارها امر بی نهایت مهمی محسوب می شود. این نکته به هر برند امکان بهبود وضعیت تعامل...
۳ مورد از انتظارات مهم سرمایه گذارها از کارآفرینان
در این مطلب برخی از انتظارات مهم سرمایه گذارها از کارآفرینان را مرور خواهیم کرد.
۵ گام خلق برنامه بازاریابی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات و تکنیک ها برای طراحی و خلق برنامه بازاریابی به طور حرفه ای است.
تاثیر روانشناسی رنگ ها بر صمیمیت با مشتری
ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن بر صمیمیت با مشتری داشته باشیم.




































