برنامه کسب و کار موفق چگونه باید باشد
در دوره و زمان های که نزدیک به نیمی از کسب و کارهای کوچک پس از راه اندازی به سرعت با شکست رو به رو می شوند، تلاش برای مدیریت کسب و کار به طور دقیق امر بسیار مهمی خواهد بود. وقتی صحبت از مدیریت دقیق کسب و کار می شود، هیچ چیز به اندازه یک برنامه درست به کار کارآفرینان نخواهد آمد.
استفاده تجاری از شبکه های اجتماعی و اشتباهات رایج
به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ در جهان امروز حضور در شبکه های اجتماعی دیگر یک انتخاب نبوده و ضروری ترین اقدام در زمینه...
رقابت بازاریابان در دنیای جدید
فرقی ندارد شما در چه حوزه ای مشغول فعالیت و کارآفرینی هستید، در هر صورت عرصه بازاریابی روز به روز در حال سخت تر شدن است.رقابت بازاریابان در دنیای جدید مبنای متفاوتی پیدا کرده است.
۲۲ قانون جاودانه بازاریابی که بازاریابان باید بدانند
کتاب 22 قانون جاودانه بازاریابی نوشته ال ریس، جک تروت دربارهی اصول مهم و پراهمیت بازاریابی است که هر مدیر یا صاحب کسبوکاری باید بداند. ال ریس و جک تروت در این کتاب ۲۲ اصل بازاریابی رو توضیح می دهند که اگر آنها را به درستی یاد بگیریم، باعث می شود مسیر کسب و کارمان را درستتر بپیماییم.
تغییر مکان نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات
مدیر فروش گروه تولیدی سما گفت: پیشنهاد من برای ارتقای نمایشگاه تبلیغات، تغییر مکان نمایشگاه از مرکز نمایشگاه بینالمللی تهران به شهر آفتاب است.
محتواسازی حرفه ای در دنیای جدید
در جهان امروز که اینترنت به پرکاربردترین ابزار جهان تبدیل شده، هر برندی باید از این فرصت طلایی به بهترین شکل ممکن استفاده کند. در این رابطه اگرچه استراتژی های مختلفی را می توان نام برد که باعث موفقیت شما می شود، با این حال طبیعتا تمامی آنها ارزشی یکسان را ندارد. به همین خاطر ضروری است که بهترین ها را در اولویت اول قرار دهید.
شناخت اصطلاحات مدیران کسب و کار و رهبران تجاری در دنیای تجارت
رهبری تجاری و مدیران کسب و کار و اصطلاح بسیار پرکاربرد در دنیای تجارت محسوب می شود. این روزها بسیاری از افراد خودشان را مدیر و برخی دیگر رهبر تجاری می نامند.
روش های بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۲۲ با ۱۰ ترند اصلی
در این زمینه روش های بازاریابی اینترنتی در سال 2022 با 10 ترند اصلی در سال 2022 را بررسی خواهیم کرد.
مدل SOSTAC و مزایای کاربرد آن در بازاریابی
چارچوب SOSTAC یک استراتژی بازاریابی جامع است که به ارزیابی موقعیت فعلی، تاکتیکهای پیاده سازی و اقدامات نظارتی را با درنظرگرفتن عوامل ذکر شده می پردازد.
استراتژی کسب و کارهای کوچک
تمام برندهای بزرگ و کارآفرینان مشهور به لطف نوآوری شان در دنیای کسب و کار ماندگار شده اند. هیچ برندی با عملکردی معمولی در دنیای کسب و کار برای همیشه ماندگار یا حتی موفق نمی شود.
۸ راهکار طلایی تولید محتوا
یکی از چالش های همیشگی افرادی که در زمینه تولید محتوا فعال هستند، تکراری شدن اقدامات آنها است در ادامه هشت راهکار طلایی تولید محتوا را بررسی خواهیم کرد.
بازاریابی الکترونیک به صرفه ترین تبلیغ کسب و کارها
یک مدرس دانشگاه گفت: امروزه بهصرفهترین تبلیغات برای کسبوکارهای کوچک استفاده از تکنیکهای بازاریابی الکترونیک است.
رونمایی از محصولات جدید گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
برندسازی مهم ترین هدف حضور گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
مدیر گروه مای بنر که با محصولات جدیدی در هجدهمین نمایشگاه تبلیغات...
توصیه هایی برای بهبود توانایی کارآفرینان
بررسی توصیه های کاربردی برای بهبود توانایی کارآفرینان در زمینه کسب موفقیت در حوزه های مختلف بیشتر شبیه یک رویای خیالی است.
ایجاد مشتریان وفادار دنیای جدید
سر و کار داشتن با یک عالمه مشتری تازه در طول روز آنقدر انرژی از کارآفرینان می گیرد که آخر شب آدم متوجه نشود...
مزایای چاپ در تبلیغات و بازاریابی
در این مقاله، به بررسی یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی یعنی چاپ و مزایای چاپ در تبلیغات می پردازیم. سعی کردیم که مطالب کاربردی را مطرح کنیم تا دید گسترده تری در رابطه با اهمیت و ضرورت چاپ در صنعت بازاریابی پیدا کنید. فراموش نکنید که با استفاده از چاپ حرف های می توانید کسب و کار خودتان را متحول کنید.
تکنیک هایی در فرآیند مدیریت زمان کسب و کارهای کوچک
کسب و کارها در طول روز برنامه های بسیار زیادی برای مدیریت دارند. این امر در صورت عدم برنامه ریزی درست به منظور مدیریت همزمان چند امر مختلف موجب بروز مشکلات بسیار وسیعی خواهد شد. کارآفرینان برای عملکرد مناسب در دنیای کسب و کار فقط نیازمند ایده های مناسب نیستند، امروزه مدیریت زمان بدل به دغدغه شماره یک اغلب برندها شده است.
ضرورت تعامل پیامکی با مشتریان
تعامل پیامکی با مشتریان با تحولات دنیای امروز به امری ضروری تبدیل شده است. از زمان ارسال اولین پیامک در دنیا نزدیک به 30 سال می گذرد، اما هنوز هم این شیوه ارتباطی میان مردم محبوبیت بسیار زیادی دارد.
مهمترین استراتژی های برندسازی در توسعه بازار کسب و کار
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین استراتژی های برندسازی در بازار کنونی است.
مدیر فروش سالنامه جهاننما: تبلیغات محیطی و موفقیت در جذب مشتری
مدیر فروش سالنامه جهاننما: نمایشگاه شیراز حال و هوای خوبی داشت و ما باخوردهای مثبتی دریافت کرده ایم؛ با اینهمه مسئولان برگزاری نمایشگاه می توانند با تبلیغات محیطی بیشتر این رویداد مهم صنعت چاپ را در شهرشان با شکوه تر برپا کنند.




































