12 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
تعامل میان برندها

توانایی های هوش مصنوعی در کمک به بازاریابی و کسب و کارها

هوش مصنوعی انقلابی در اقتصاد ایجاد کرده و بر هر صنعتی که فکرش را بکنید تاثیر گذاشته است. الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند بیست و چهار ساعته کار کنند و اشتباهاتی که ممکن است بشر مرتکب شود را انجام نخواهد داد. برنامه ها و توانایی های هوش مصنوعی منجر به افزایش اتوماسیون فرآیندهای پیچیده، تجربه شخصی مشتری، بهبود مدیریت ریسک و موارد دیگر می شود.
سالنامه رث گرافیک

مدیرعامل سالنامه رث گرافیک؛ محفلی برای دید و بازدید

مدیرعامل سالنامه رث گرافیک گفت: اطلاع ‌رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ‌ای می‌ تواند در کیفیت برگزاری نمایشگاه تأثیرگذار باشد.
جذب مخاطب

جذب مخاطب با ۴ راهکار غیرسنتی بازاریابی

بازاریابی محتوایی یکی از استراتژی های تاثیرگذار برای توسعه کسب و کار محسوب می شود. اکنون برندها در تلاش برای تولید محتوای منحصر به...
مدیریت کارآمد

رموز مدیریت کارآمد

به عنوان یک مدیر شما مسئول تمامی اتفاقات شرکت خواهید بود.اگرچه این پست، مهمترین سمت شرکت محسوب می شود، با این حال آمارها بیانگر آن است که بسیاری از افراد مدیریت کارآمدی ندارند. درواقع آنها اگرچه ممکن است تلاش زیادی را نیز انجام دهند، با این حال نتایج لازم را به دست نمی ورند که این امر به تمامی بخش های شرکت لطمه وارد می کند.
تبلیغات

مرگ مکانیک تبلیغات؛ تولد معمار استراتژی در عصر هوش مصنوعی

هوش مصنوعی، قواعد بازاریابی و تبلیغات پولی را دگرگون کرده است؛ دوران تنظیم دستی تبلیغات تمام شده و عصر معماران استراتژی هوشمند آغاز شده است.
برندسازی

برندسازی؛ اصلی مهم تر از قیمت و کیفیت محصول

کسب و کارهای مختلف برای برندسازی نیاز به معیارهای دقیق و روشن دارند. امروزه اغلب کارشناس ‎ها المان ‎های اساسی برای برندسازی را شامل قیمت، کیفیت، خدمات جانبی و راحتی مشتریان می دانند.
برند ارزش ویژه برند

شیوه همکاری با برندهای بزرگ

آدم وقتی تازه وارد یک حوزه کاری می شود، همیشه درباره همکاری با بزرگ ترین شرکت های آن حوزه کلی رویاپردازی می کند. مثلا بازیکنان فوتبال را در نظر بگیرید؛ حتی بزرگ ترین ستاره های این ورزش هم وقتی درباره نوجوانی شان حرف می زنند، دائما به رویای شان برای بازی در تیم های بزرگ اشاره دارند. این مسئله ای کاملا رایج در میان کارآفرینان است. خب این امر می تواند برای شما کاربردی دوگانه داشته باشد.
بلاگری

بلاگر شدن در دنیای امروز

این روزها همه جا پر از بلاگرهایی است که ادعای شان سر آدم را درد می آورد. اگر زمانی ستاره های سینما هوش از سر تیم های بازاریابی می بردند، حالا این نقش برعهده بلاگرها افتاده است. البته خیلی از بلاگرها کسب و کار شخصی خودشان را دارند و اصلا به همکاری تبلیغاتی با بقیه توجه نمی کنند.
اینستاگرام

با هشت مورد از ترفندهای اینستاگرام آشنا شوید

آیا از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ آیا با ترفندهای اینستاگرام آشنا هستید؟ در این مقاله قصد داریم ۸ ترفند مهم اینستاگرام را آموزش بدهیم.
محصولات جدید تبلیغاتی

ارائه محصولات جدید تبلیغاتی

مدیر مجموعه نرم‌افزار چاپیار گفت: مجموعه‌ هایی که حرفی برای گفتن در زمینه تبلیغات داشتند و محصولات جدید تبلیغاتی را ارائه داده‌ اند، حضور داشتند.
ویروس جهش یافته

برندسازی در زمان بحران ویروس کرونا

بیماری کووید ۱۹ بحرانی جهانی را رقم زده است؛ اما شرکت‌ها می‌توانند از این موقعیت نیز برای ارتقای جایگاه برند خود استفاده کنند.

سومین همایش بزرگ تابلوسازان تبلیغات محیطی ایران برگزار شد

سومین همایش بزرگ تابلوسازان تبلیغات محیطی ایران بعد از ظهر جمعه 9 آذرماه با حضور بزرگان و پیشکسوتان صنف سازندگان تابلوهای تبلیغاتی و به همت اتحادیه چاپخانه داران تهران و صنف سازندگان تابلوهای تبلیغاتی تهران در مرکز همایش های بین المللی ایران برگزار شد.
بازاریابی داده‌ محور

بازاریابی داده‌ محور و معرفی اهمیت آن

بازاریابی داده‌محور در نهایت به شرکت‌ها کمک می‌کند تا عملکرد کانال بازاریابی خود را بهینه کنند و به نوبه خود تجربه مشتری را بهبود بخشند که منجر به درآمد و سود بیشتر می‌شود.
کوچینگ کسب ‌و کار

کوچینگ کسب ‌و کار

در مطالب گذشته به انواع تخصص‌ ها در کوچینگ و مفهوم هر یک از آن‌ ها پرداختیم. در این مطلب اختصاصاً کوچینگ کسب ‌و کار (Business coaching) و نقش و اهمیت آن در توسعه‌ ی سازمان‌ ها را بررسی می‌ کنیم.
استارت آپ

۶ استراتژی کاربردی برای توسعه استارت آپ

توسعه استارت آپ بحثی است که خیلی از کارآفرینان دائما از آن فراری هستند. انگار که تبدیل یک استارت آپ به برندی بزرگ و محبوب در بازار کاری است که بی برو برگشت با شکست همراه خواهد بود. اگر شما هم ترس زیادی از این موضوع دارید، کمی حق دارید. خب شکست در بازار اتفاقی نیست که به این راحتی ها قابل توجیه باشد. به علاوه، مشتریان دیگر به کارآفرینی که یک یا دو بار در بازار شکست خورده باشد، اعتماد نخواهند کرد.
تیزرهای تبلیغاتی

اهمیت تیزرهای تبلیغاتی در بازاریابی و رشد فروش

تیزرهای تبلیغاتی ابزارهایی جذاب و قدرتمند برای بازاریابی محصولات و خدمات هستند که تاثیر بالایی در افزایش فروش دارند.
ابزارهای مذاکره

حرفه ای گری در مذاکره با کتاب ابزارهای مذاکره

ویژگی برجسته‌ی کتاب ابزارهای مذاکره در آن است که شما بدون نیاز به آموزش خاص، می‌ توانید با این کتاب قدم به قدم پیش بروید و به مذاکره‌کننده‌ی حرفه‌ای تبدیل شوید.
بازاریابی

نگاهی انسانی به بازاریابی عصر دیجیتال و هوش مصنوعی

در دنیایی که هر روز ابزار و الگوریتمی تازه متولد می‌شود، راز ماندگاری برندها نه در فناوری، بلکه در شناخت انسان است؛ جایی که احساس، اعتماد، داستان و شفافیت همچنان قدرتمندترین استراتژی‌های بازاریابی باقی مانده‌اند.
پنل پیامکی تبلیغات پیامکی

بررسی الگوهای مختلف تبلیغات در جهان برای برندها

معتقدیم الگوهای مختلف تبلیغات در جهان باید همیشه دم دست کارآفرینان قرار داشته باشد. البته شما قرار نیست هر محتوای کلیشه ای را به جای تبلیغات درجه یک به مخاطب تان قالب کنید.
فیلم های بازاریابی

معرفی برترین فیلم های بازاریابی

در اینجا لیستی از بهترین و دیدنی ترین فیلم های بازاریابی برای دانشجویان MBA یا فارغ التحصیلان مدیریت و بازاریابی آمده است.