بازاریابی ویدئویی در دنیای برندها
بازاریابی ویدئویی در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان برندها و از همه مهمتر کاربران در دنیای آنلاین داشته است. این امر برای بسیاری از برندها جذابیت های مربوط به عنصر فیلم و سینما را یادآور می شود.
درس های بازاریابی حرفه ای برای وضعیت کسب و کارهای کوچک
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات و درس های بازاریابی حرفه ای مربوط به کسب و کارهای کوچک است.
کسب و کارهای کوچک و بزرگ ترین اشتباهات مالی
مهمترین اشتباهات مالی که کسب و کارهای کوچک را به کام مرگ می کشاند، شناسایی کنیم. اگر شما هم دوست دارید کسب و کار کوچک تان را بیمه کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
شبکه اجتماعی اینستاگرام و ۱۰ تکنیک موفقیت در آن
در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام به مهمترین شبکه اجتماعی جهان تبدیل شده است. در واقع اکثر برندها، در این شبکه حضور دارند. با این حال تفاوت های زیادی میان یک صفحه تجاری با سایر صفحه ها وجود دارد.
۸ ثانیه طلایی برای جلب نظر مخاطب هدف در عرصه تبلیغات
دنیای بازاریابی و تبلیغات روز به روز در حال توسعه است. در این میان شما مدت زمان زیادی برای جلب نظر مخاطب هدف در عرصه تبلیغات در اختیار ندارید.
۶ دلیل شکست استارت آپ ها
شکست استارت آپ ها امر عجیبی نیست. بسیاری از استارت آپ ها حتی با ساختار منسجم و مطلوب نیز با شکست مواجه می شوند.
طراحی سایت برای کسب و کار
هر طراح سایتی به شما درباره اهمیت کیفیت بالای ساختار سایت تان توضیحات مفصلی می دهد، اما در عمل پیدا کردن یک شرکت مطمئن و معتبر برای طراحی سایت امر بسیار دشواری است.
رهبر تجاری موفق و بارزترین ویژگی های او
بسیاری از کارآفرینان در عرصه کسب و کار خودشان را رهبر تجاری قلمداد می کنند. دلیل این امر نیز جذابیت بالای رهبری تجاری برای تقریبا همه مردم در دنیا است.
مزایای مدیریت مجازی کارمندان
شیوع ویروس کرونا برای هر کسب و کاری مشکلاتی به همراه داشته است. بسیاری از برندها برای مدت زمانی طولانی امکان ادامه کار به شیوه سابق را نداشتند. اگرچه اکنون برخی از کسب و کارها به طور حضوری در حال فعالیت هستند، اما هنوز هم شمار بالایی از شرکت ها مشکلات عمده ای برای بازگشت به شرایط عادی دارند. این امر برای شمار بالایی از کسب و کارها به معنای ادامه مشکلات ناشی از کروناست.
کتاب «تکنیک های تحلیل حرفهای کسبوکار» منتشر شد
کتاب «تکنیک های تحلیل حرفهای کسبوکار» اثر اکبر صمدی، پریسا بامداد و محمد عباسی از سوی شرکت چاپ و نشر بازرگانی در ۴۸۱ صفحه و قیمت ۳۶۳ هزار تومان منتشر شد.
کارآفرینی باید چگونه باشد
کارآفرینی را باید مهمترین سمت در یک سازمان تلقی کرد. درواقع رشد و یا پسرفت شرکت کاملا به ایده های شما بستگی خواهد داشت، با این حال یکی از مهمترین جنبه های کارآفرینی، آزادبودن فرد است.
بازاریابی برای نسل های مختلف
امروزه، ناهمسویی بین نسل های مختلف در بسیاری از سازمان ها در حال رخ دادن است. بازاریابان در سراسر جهان با چالش خدمترسانی به این پنج نسل متفاوت بیبی بومرها، نسل X، نسل Y، نسل Z و نسل آلفا مواجه هستند.
چت جی پی تی (ChatGPT) و آغاز جنگ موتورهای جست و جو
چت جی پی تی (ChatGPT)، یکی از این امکانات جدید است که توانسته نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کند. در ادامه...
تقویت مشارکت کارمندان با به کارگیری ۶ استراتژی برتر
تقویت مشارکت کارمندان به منظور جلوگیری از ریزششان
همه ما میدانیم که یکی از دلایل اصلی ریزش کارمندان، عدم تعامل مناسب با آنها است. البته...
محتوای ویدئویی؛ بازاریابی همیشه جذاب
محتوای ویدئویی یکی از مهمترین فرمت ها برای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می شود.
۳ نکته مهم در بازاریابی دنیای امروز
بازاریابی در دنیای امروزی تفاوت های زیادی با بازار یابی در گذشته دارد. در گذشته در دنیای بازاریابی وسایل ارتباطی که امروز وجود دارد وجود نداشت.
برندینگ و ارتباط با بازاریابی عصبی
بازاریابی عصبی (neuro marketing) عبارت است از کاربرد ابزار، دستآوردها و آزمون های برآمده از رشته های علمی روانشناسی و علوم مغز و اعصاب و عصب شناسی به منظور اندازهگیری و سنجش واکنش های زیستی در مواجهه با محرکهای بازاریابی.
نکات مهم در مدیریت شبکه های اجتماعی
مدیریت شبکه های اجتماعی در دنیای کنونی هرگز کار ساده ای محسوب نمی شود. امروزه با افزایش تمایل مردم برای حضور در شبکه های اجتماعی، ضرورت فعالیت برندها در این فضا نیز به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است.
راه های کپی برداری از برند
رقابت میان برندها گاهی اوقات به کارهای عجیب و غریبی منتهی می شود. این روزها بسیاری از کارآفرینان به جای اینکه سراغ خلق یک برند تازه بروند، کپی برداری را در دستور کار قرار می دهند. به طوری که کسب و کارشان به طور کاملا واضحی کپی دسته چندم از یک برند دیگر محسوب می شود.
شناخت انواع برندینگ برای تصمیم گیری درباره کسب و کارها
قبل از برندینگ کسب و کارتان این را از خود بپرسید: آیا از انواع برندینگ آگاهی دارید؟ چگونه مطمئن هستید که روشی که برای برندینگ کسب و کارتان انتخاب کردهاید، راه درستی است؟




































