شش سیگما چیست؟
شش سیگما یک استراتژی تحول سازمانی است که موجب توسعه و گسترش متدهای مدیریتی، آماری و نهایتا حل مشکلات شده و به کمپانی امکان جهش و تحول را میدهد.
چگونگی بازیابی مشتریان از دست رفته برندها برای توسعه کسب وکار
هدف اصلی در این میان بررسی برخی از نکات مناسب برای بازیابی مشتریان از دست رفته برندهاست.
مدیریت تیم فروش در زمان رکود
در این مقاله به دنبال راهکارهایی برای مواجهه با بحران مالی و رکود در زمینه مدیریت تیم فروش هستیم.
ترندهای اصلی بازاریابی و فروش در ۲۰۲۳
اکنون که در اولین هفته های سال جدید میلادی به سر می بریم، بهترین زمان برای صحبت کردن از ترندهای اصلی در حوزه های مختلف است.
قدرت هوش مصنوعی در تحول کسب و کارها
در حال حاضر هوش مصنوعی پیشرفته ترین فناوری جهانی محسوب شده و در خیلی از صنایه از قدرت هوش مصنوعی استفاده می شود.
افزایش ارزش طول عمر مشتری (CLV) و ضرورت توجه به آن
برای برندها حیاتی است که بتوانند وفادارترین مشتریان خود را شناسایی کنند و بر روی افزایش ارزش طول عمر مشتری در سازمان (CLV) سرمایهگذاری کنند.
استقبال کسب و کارهای کوچک از بازاریابی با هوش مصنوعی
۴۱ درصد از کسب و کارهای کوچک، در حال بررسی استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تصمیم گیری های تجاریشان هستند و در این میان سرویس هایی مانند خدمات مشتری و مارکتینگ، در اولویت این کسب و کارها برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی هستند.
۵ نکته اساسی در طراحی لوگو
لوگوی برندها هیچ گاه به اندازه زمان کنونی دارای اهمیت نبوده است. لوگوی یک برند ظاهر اصلی و رسمی آن در تمام بازارهاست. همین امر طراحی لوگو را بدل به امری چالش برانگیز و بسیار حساس می کند. هر جایی که یک برند حضور داشته باشد، لوگوی آن نیز همراه اش خواهد بود. فرآیند بازاریابی، برندسازی و به طور کلی تمام فعالیت های کسب و کار از این امر تاثیر می پذیرد. اگرچه بسیاری از برندها نسبت به اهمیت لوگوی شان آگاهی دارند، اما در عمل طرح های جذابی را به نمایش نمی گذارد. در این مقاله برخی از مهمترین نکات در زمینه طراحی لوگو را مدنظر قرار خواهیم داد.
ابزارهایی برای یافتن کلیدواژه
وقتی صحبت از تولید محتوا می شود، همه به فکر یافتن کلیدواژه های داغ می افتند. خب هرچه باشد پیدا کردن کلیدواژه های مناسب نیمی از مسیر تولید محتوا و صدالبته سئوی حرفه ای است.
شرکت روکا؛ نرخ بازدید قابلقبول
مدیر عامل شرکت روکا: نمایشگاه امسال از نظر بازدیدکنندگان در وضعیت مطلوبی قرار داشت و پررونق بود. بنده بهعنوان شخصی که در ادوار مختلف این رویداد حضورداشتهام، از روند برگزاری آن راضی هستم. دوستان برگزارکننده نیز همکاری خوبی با ما داشتند.
۷ راه برای جذب و نگهداری مشتری
امروزه اصلی ترین مسئله برندها این است که چگونه مشتری های جدید را به افرادی دائمی تبدیل نمایند. درواقع این مسئله از هر اقدام بازاریابی نیز مهمتر خواهد بود.
نکاتی برای ایجاد یک سایت پربازدید
در اختیار داشتن یک سایت برای اکثر کسب و کارها امری بسیار مهم است، با این حال آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چه دلایلی باعث می شود تا شانس بالایی برای جذب مخاطبان بالا داشته باشید
بخش اول؛ هفت پرسش استراتژیک
در ادامه به وجوه مختلف این مبحث بااهمیت طی بررسی هفت پرسش استراتژیک پرداخته خواهد شد.
کتاب های مدیریت زمان را بشناسیم
درواقع تنها مورد عادلانه در جهان، زمانی است که در اختیار تمامی افراد قرار داشته و در این رابطه برای هیچ فردی شاهد اضافه و یا کمتر بودن آن نیستیم.در این راستا بهترین منابع جهت یادگیری، کتاب های مدیریت زمان هستند.
راه های بازاریابی در دوران رکود
استخدام نیروی کار امری اساسی برای هر برندی در بازار محسوب می شود. بسیاری از برندها برای اینکه نظر مشتریان شان را جلب کنند، به طور مداوم از نیروی کار حرفه ای با مدرک بالا سود می برند.
شیوه های تبدیل برند به یک کسب و کار قدرتمند
اگر شما هم مایل به آگاهی از شیوه های تبدیل برند به یک کسب و کار قدرتمند هستید، نکاتاین مقاله جذابیت زیادی دارد.
کتاب بازاریابی تجربی منتشر شد
کتاب بازاریابی تجربی نوشته وایدد باتات توسط نشر آداش منتشر و راهی بازار نشر شد.
اهمیت برند ها در دنیای تجارت
تبدیل شدن به یک رهبر تجاری برای بسیاری از افراد آرزوی مهمی محسوب می شود. این آرزو برای آنها بی نهایت جذاب و تاثیرگذار بوده و تمام توانایی شان را در این میان تحت تاثیر قرار خواهد داد. امروزه در دنیا شمار بی نهایت زیادی از رهبران تجاری بزرگ وجود دارند که اهمیت برند در آن تاثیر گذار است.
اصول فروش اینترنتی
فروش اینترنتی به علت مزیت های فوق العاده ای که دارد، در حال حاضر به عنوان مهمترین اقدام در زمینه بازاریابی تلقی می شود. در این رابطه اگرچه بسیاری از برندها نسبت به اهمیت این موضوع به خوبی آگاه هستند، با این حال تنها تعدادی از کسب و کارها موفق شده اند تا در این زمینه درخشان ظاهر شوند.
کارآفرینی با اجرای ۳ تکنیک برتر
ورود به دنیای کارآفرینی و کسب درآمدهای چند میلیون دلاری برای هر فردی شبیه به رویایی بزرگ است. برخی از کارآفرینان بزرگ در گوشه و کنار دنیا به خوبی این هدف را به دست آوردهاند. مهمترین نکته در عملکرد چنین کارآفرینان بزرگ و موفقی توجه به برخی از نکات مشترک است.




































