توسعه تیم کاری با ۳ توصیه طلایی
توسعه تیم کاری در کسب و کارهای موفق ضرور است. موفقیت در دنیای کسب و کار بدون داشتن یک تیم حرفه ای امری غیرممکن محسوب می شود. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی بازار و کسب موفقیت به طور قابل ملاحظه ای به کارمندان شان اتکا دارند.
آمازون چگونه موفق شد
آمازون برندی نیست که نیاز به معرفی داشته باشد. روزانه میلیون ها نفر در سراسر دنیا از این خرده فروشی بزرگ خرید می کنند و تقریبا همه مردم دنیا مطالبی درباره این غول دیجیتال به گوش شان خورده است.
فروش بالا در شبکه های اجتماعی با روش های نوین
تجربه کرونا نیز این نکته را به اثبات رسانده است که فروش بالا در شبکه های اجتماعی با هیچ بحرانی نابود نمی شود. در این زمینه اگرچه برندهای مختلف فعالیت دارند، با این حال آمارها حاکی از آن است که بیش از 70 درصد کسب و کارها، به نتیجه لازم دست پیدا نمی کنند.
توصیه های برای مدیریت زمان
امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با معضل کمبود زمان مواجه نباشد. با این حال آیا 24 ساعت شبانه روز کافی نبوده و یا مشکل در نحوه مدیریت زمان ما است؟ در این رابطه با توجه به این امر که افراد موفق بهترین استفاده را از زمانی که برای تمامی افراد مساوی است دارند، به همین خاطر تنها مقصر را باید خودمان بدانیم.
تبلیغات چاپی؛ سنگ بنای بازاریابی
با وجود اینکه تبلیغات دیجیتال در حال حاضر به عنوان شکل پیشرو بازاریابی محسوب میشود؛ چاپ هنوز هم بهترین روش تبلیغاتی بوده و به این زودیها از بین نمیرود! تبلیغات چاپی در قالب روزنامه، مجلات، بروشورها و پوسترها برای قرنها است که به عنوان سنگ بنای بازاریابی شناخته میشود.
رهبران تجاری و ۳ وظیفه اصلی آن ها در دنیای کسب و کار
امروزه انتظارات از مدیران و به ویژه رهبران تجاری به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است که فشار کاری بالایی در فرآیند کسب و کارشان، ایجاد می کند.
روش های حفاظت از شهرت برند در چرخه ارزیابی
مهمترین دارایی هر برند در بازار چیست؟ احتمالا اغلب کارآفرینان برای این سوال به یک جواب مشخص اشاره خواهند کرد: مشتریان! ما در این...
مدیریت کارمندان در فرآیند دورکاری
با وجود کاهش میزان حساسیت کرونا باز هم بسیاری از مردم از این شیوه استفاده می کنند. با این حساب شما برای تاثیرگذاری بر مخاطب هدف نیازمند استفاده از راهکارهایی برای ایجاد اتحاد در میان کارمندان تان که در فرآیند دورکاری فعال هستند، خواهید بود.
۴ اشتباه مدیران در برنامه ریزی که مانع پیشرفت می شوند
در این مقاله 4 اشتباه مدیران در برنامه ریزی که منجر به نابودی سرمایه شرکت ها می شود را بررسی خواهیم کرد.
شناخت انواع مشتریان در بازار
ماجراجویی مشتریان پیرامون برندها خیلی قبل تر از اینکه دست به جیب شده و خریدشان را نهایی کنند، شروع می شود. از زمانی که مشتریان نیازهای تازه ای پیدا می کنند تا جست و جو برای محصولات مناسب و بعد هم مقایسه ای موشکافانه، هنوز تکلیف نهایی مشخص نیست. بسیاری از مشتریان فقط بعد از یک مقایسه سفت و سخت دست به انتخاب از بین صدها برند موجود می زنند.
بازاریابی دیجیتالی و ۴ اشتباه رایجی که منجر به شکست می شود
بازاریابی دیجیتالی به بخش جدانشدنی از تبلیغات و فروش هر کسب و کاری تبدیل شده است. جهان امروز، عرصه دیجیتال محسوب می شود.
اهمیت اصول تبلیغ نویسی در رشد و موفقیت برندها
امروز قصد داریم تا ببینیم اصول تبلیغ نویسی برای محصولات آن هم به شیوه نوین به چه صورت است و چگونه میتوان به وسیله آن به موفقیت دست پیدا کرد.
۱۸ عادات مشترک کارآفرین های موفق
در این مقاله 18 مورد از عادت های مشترک کارآفرین های موفق را که حاصل تحقیق چند ساله بر روی هزاران کارآفرین موفق از سراسر جهان است، مورد بررسی قرار خواهیم داد.
آموزش کارکنان به صورت کاربردی
با وجود سرمایهگذاری زیاد در بخش یادگیری و توسعه، شرکتها روشهای اشتباهی را برای آموزش کارکنان اتخاذ میکنند.آموزش کارکنان به صورت اصولی راهکار دارد.
استفاده از هدایای تبلیغاتی در بازاریابی کارآمد
روش ارائه هدیه های تجاری به مخاطبان یکی از راهکارهای مهم و کارآمد بازاریابی محسوب می شود و بسیاری از صاحبان مشاغل این روش را برای جلب توجه مخاطبین انتخاب می کنند.
اصول مهم تبلیغات و بازاریابی برای جذب فوری مشتری
تبلیغات و بازاریابی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار است پس باید برای پیشرفت در فروش و جذب مشتری بهتر از اصول و نکات تبلیغات پیروی کنید.
۱۷ نکته آموزشی که بهترین های حوزه بازاریابی باید بدانند
بهترین های حوزه بازاریابی روش ها و نکاتی را در کسب و کار خود به کار می گیرند که همواره مسیر موفقیت را برایشان هموار بلکه سهل می کند.
۳ راهکار مناسب برای دستیابی به مخاطب هدف
یکی از بزرگترین چالش هایی که شما به عنوان متخصص با آن روبرو هستید این است که به مخاطب هدف خود به طور مؤثر برسید. در حقیقت، هدف اصلی روابطعمومی و بازاریابی انتقال پیام مناسب به افراد مناسب است و برای انجام این کار صحیح، باید یاد بگیرید که چگونه به طور هدفمند به مخاطبان خود برسید.
عدم تداوم در حوزه بازاریابی و کابوس از دست رفتن سرمایه
اگر شما به دنبال شیوه هایی حرفه ای برای رهایی از مشکل عدم تداوم در حوزه بازاریابی محتوا هستید، این مقاله می تواند به شما کمک زیادی برای بهبود شرایط تان کند.
استفاده از تکنیک های باشگاه لیورپول برای اثر گذاری روی مشتریان
شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف می توانید از تجربه موفق باشگاه لیورپول به مثابه یک تیم فوتبال استفاده کنید.




































