18.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
هدایای تبلیغاتی

معیارهای انتخاب هدایای تبلیغاتی برای مشتریان

هدایای تبلیغاتی راهی عالی برای معرفی برند به مشتریان، تقویت وفاداری آنها و ایجاد روابطی مناسب با خریداران است. البته در این میان انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای مشتریان می تواند چالش برانگیز باشد؛ چراکه هدیه شما در واقع هویت برندتان را نشان می دهد.
شخصیت برند

چگونه از جذابیت برندمان مطمئن شویم؟

هدف اصلی ما در مقاله کنونی بررسی شیوه اطمینان از جذابیت برند برای مخاطب هدف است. ما در این راستا از تجربه برندهای بزرگ برای موفقیت در این زمینه استفاده کرده ایم. همچنین با هدف تاثیرگذاری بیشتر مطالب اقدام به طراحی آنها در 4 بخش به صورت پرسش های کلیدی کرده ایم.
فرهنگ کوچینگ

چرخه‌ عمر سازمانی کارمندان در بستر فرهنگ کوچینگ (مرحله ۵ و ۶)

فرهنگ کوچینگ یکی ابزار شناخته شده توسعه است که بر تمام بخش‌های چرخه عمر سازمانی کارمندان اثر می‌گذارد.
مدیرعامل سالنامه سپیدان

مدیرعامل سالنامه سپیدان: ضرورت حضور برندهای معتبر در نمایشگاه ها

مدیرعامل سالنامه سپیدان ضمن بیان اینکه به دلیل عرقی که دارد هرساله در نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته اصفهان حضور...
تبلیغات روی بیلبورد

تبلیغات روی بیلبورد؛ بایدها و نبایدها

بیلبوردها یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین الگوهای تبلیغات هستند. تبلیغات روی بیلبورد می توانند در معرض دید تعداد زیادی...
وفاداری مشتریان ارتباط با مشتریان

طراحی استراتژی بازاریابی

استراتژی بازاریابی برای بسیاری از برندها فرآیندی یکبار برای همیشه محسوب می شود. بر این اساس تیم بازاریابی برند یکبار برای مدت زمانی طولانی استراتژی بازریابی برند را طراحی کرده و سپس دیگر حتی یک نفر هم به فکر بهینه سازی روند مورد نظر نمی افتد.
فشار کاری بالا

حفظ توان روحی کارآفرینان در فشار کاری بالا

بسیاری از کارآفرینان صبح ها خیلی زود از خواب بیدار شده و تا پاسی از شب مشغول فعالیت هستند. این امر از نظر جسمی آنها را تحت شرایط بسیار دشواری قرار می دهد. در کنار این مسئله همیشه امکان بروز مشکلاتی در زمینه فعالیت کاری نیز وجود دارد. بسیاری از افراد وقتی تحت فشار کاری بالا کنند، همیشه مشکلاتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان خواهند داشت.
طراحی لوگو

طراحی لوگو و تاثیرات آن بر برندسازی

طراحی لگو یکی از شیوه هایی است که این قابلیت را دارد تا یک برند را مهم سازد و به آن هویت ببخشد. یک...
مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار

کتاب مدیریت استراتژیک کسب و کار منتشر شد

کتاب مدیریت استراتژیک کسب و کار به قلم پارسا زعفری در ۲۴۸ صفحه و به قیمت ۲۰۰ هزار تومان توسط انتشارات خیابان در ۵۰۰ نسخه منتشر شده‌ است.
موفقیت یک برند

موفقیت یک برند با الگوبرداری از برندهای بزرگ

در این مطلب قصد داریم با بررسی برخی از اصول و استراتژی های کلیدی و عوامل موفقیت یک برند بزرگ، این معنای چند مجهولی را حل کنیم.
مشتری ایده آل

مشتریان ناراضی؛ تعامل و بازیابی

در ادامه راه و رسم بازیابی مشتریان ناراضی را یاد بگیرید. پس دفتر و قلم تان را آماده کنید تا کلاس درس مان را شروع کنیم.
روش های جدید کاری در دوره ی کرونا

روش های جدید کاری در دوره ی کرونا

در حال حاضر با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا، روش های جدید کاری به وجود آمده است.دورکاری به یکی از این  راه حل ها تبدیل شده است،
خرده فروشی آنلاین

خرده فروشی آنلاین و راه های راه اندازی آن

بی شک فناوری اینترنت دیر یا زود همه عرصه کسب و کارها را دربر می گیرد، اما الان اوضاع برای کارآفرینان خیلی سخت شده است، چراکه آنها بین ادامه روند سنتی کسب و کار یا انتخاب الگوهای دیجیتال گیر کرده اند. مثلا همین صنعت خرده فروشی آنلاین را در نظر بگیرید.
مهارت ضروری برای فروش

 حفظ مشتریان برند، کم هزینه تر و به صرفه تر از جذب مشتریان جدید 

پیدا کردن مشتری تازه در مقایسه با حفظ مشتریان برند  امر بسیار پرهزینه تری محسوب می شود. امروزه کسب و کارها به دنبال جلب ظر مشتریان تازه هستند.
بازاریابی سبز

بازاریابی سبز و راهکارهای آن برای کسب و کارهای مختلف

همین چند روز پیش روز جهانی زمین را پشت سر گذاشتیم. این روز شاید بیشتر برای طرفداران حفاظت از محیط زیست مهم باشد، اما در طول سال های اخیر برای برندها نیز اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. دلیل این را باید در رفتار مشتریان در بازار جست و جو کرد.
کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین

بخش چهارم: کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین

همواره یکی از مهم‌ترین ابزارهای به دست آوردن اطلاعات کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین؛ پرسشگری است. در ادامه به وجوه مختلف این مبحث بااهمیت پرداخته خواهد شد.
استراتژی فروش رونق و افزایش فروش اینترنتی

نقش اینفلوئنسر در ارتقای فروش

همکاری با اینفلوئنسرها برای کمپین های بازاریابی، تاثیر نقش اینفلوئنسر در ارتقای فروش یا ارتقای کلی جایگاه برند ایده جذابی به نظر می رسد. بسیاری از کسب و کارها برای همکاری موردنظر حاضر به پرداخت هزینه های بسیار بالایی هستند.
مدیریت استرس

راهکارهایی برای مدیریت استرس تیم فروش

ما در این مقاله سعی داریم برخی از ایده های درجه یک و کاربردی را به شما معرفی کنیم. شما الان مجموعه ای از ایده های مناسب برای شروع فرآیند کاهش و مدیریت استرس تیم فروش را دم دست دارید. فرقی ندارد به عنوان یک فروشنده ساده با ما همراه هستید یا مدیر بخش فروش، در هر صورت حالا کنترل اوضاع در دست شماست.
مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار

۳ راهکار استراتژیک توسعه کسب و کار و حفظ مشتریان

هدف اصلی در این مقاله بررسی و ارائه 3 راهکار استراتژیک به عنوان مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بهینه بر روی بازار و توسعه کسب و کار در کنار حفظ مشتریان است.
اینستاگرام امکانات اینستاگرام

بازاریابی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی

شما به عنوان کارآفرین باید همیشه آماده بازاریابی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی پر از رقابت باشید، در غیر این صورت شانسی برای پیدا کردن مشتریان مناسب و فروش بالا نخواهید داشت.