همسویی داراییهای نامشهود با استراتژی (بخش سوم)
سازمانهایی که از داراییهای نامشهود خود برای فرآیندهای ارزشآفرین و قابلارائه به مشتری بهره میگیرند، رهبران صنعت خود خواهند بود.
کسب و کار آنلاین و چالش های بازاریابی آن
یکی از مزیت های اصلی مدیریت کسب و کار آنلاین هزینه های پایین تر برای بازاریابی و تبلیغات است. این امر در کنار هزینه...
شیوه همکاری با برندهای بزرگ
آدم وقتی تازه وارد یک حوزه کاری می شود، همیشه درباره همکاری با بزرگ ترین شرکت های آن حوزه کلی رویاپردازی می کند. مثلا بازیکنان فوتبال را در نظر بگیرید؛ حتی بزرگ ترین ستاره های این ورزش هم وقتی درباره نوجوانی شان حرف می زنند، دائما به رویای شان برای بازی در تیم های بزرگ اشاره دارند. این مسئله ای کاملا رایج در میان کارآفرینان است. خب این امر می تواند برای شما کاربردی دوگانه داشته باشد.
نقش انواع تیزر تبلیغاتی در معرفی برند و تولیدات
قدرت تیزر تبلیغاتی در رونق کسب و کار
آیا با قدرت تبلیغات ویدیویی آشنایی دارید؟ آیا می دانید آگهی تبلیغات موثر می تواند در گسترش...
برندینگ بر اساس شخصیت موسس
در دنیایی که برندها در دریایی از رقابت غوطه ورند، تمایز و جلب نظر مخاطب به چالشی بزرگ تبدیل شده است. در این میان، برندینگ براساس شخصیت موسس، راهی نوین برای خلق هویتی منحصر به فرد و ماندگار به حساب می آید.
متاورس و بازاریابی
در عصر امروز شیوه های زیادی برای بازاریابی سنتی و اینترنتی وجود دارد، اما بازاریابی در دنیای متاورس دارای ویژگی های منحصر به فرد است. بازاریابی متاورس فرصتی نوین برای شرکت ها و سازمان هاست تا وارد بازار جهانی شوند.
پیدا کردن فالوور در اینستاگرام
ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم جذب هزار فالوور اول در اینستاگرام سخت تر از چند میلیون فالوور بعدی است، چراکه شما در ابتدای راه هستید و کاربران زیادی سراغ تان را نمی گیرند. پس اگر توانایی پیدا کردن هزاران فالوور اول را داشته باشید، احتمالا در ادامه مسیر هم کارتان خیلی به مشکل نخواهد خورد. البته در این میان استفاده از تکنیک های دست اول هم مهم است.
چگونه برند اینستاگرام شویم
این روزها برند اینستاگرام شدن یکی از راه های تبلیغاتی برای بیزینس های مختلف است. اینستاگرام در طول سال های اخیر به عنوان یک پلتفرم محبوب در میان کاربران جهانی توسعه یافته است.
نحوه راه اندازی ROI ایمیل مارکتینگ
وقتی صحبت از تعامل با مشتری می شود، ایمیل مهمترین پیام ارتباطات بازاریابی است.زیرا اگر به درستی انجام شود، نتایج خارق العاده ای ایجاد میکند. در واقع، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) برای بازاریابی از طریق ایمیل میتواند تا 44٪ باشد. یعنی اگر یک دلار برای ایمیل مارکتینگ هزینه کنید میتوانید 44 دلار از طریق آن درآمد کسب کنید که عددی فوق العاده است.
اصلی به نام مشتری مداری
بسیاری از تئوری های مدیریتی بر محور مشتری مداری و چگونگی رضایت مشتریان بنا شده است.
حرکت به سوی بازاریابی مدرن با ۱۴ توصیه کاتلر
یکی از ویژگی های دوران کنونی، شتاب رخدادها و دگرگونی بازارها است، به گونه ای که هیچ شرکتی برای موفقیت مستمر در بازار، نمی تواند بر تجربه ها و موفقیت های پیشین خود تکیه کند و نیازمند حرکت به سوی بازاریابی مدرن است.
۷ کلید طلایی رشد شخصی و کسب موفقیت
در زمینه رشد شخصی هفت نکته ای را بررسی خواهیم کرد که برای رسیدن به موفقیت شخصی، کاملا الزامی بوده و بالاترین حد تاثیر را به همراه دارد.
اخلاق گرایی یکی از بهترین های شیوه بازاریابی
همواره در پاسخ به پرسش بهترین شیوه بازاریابی افراد گزینه هایی نظیر حضور فعال در شبکه های اجتماعی و یا اقداماتی از این قبیل را مطرح می کنند، با این حال در این مقاله قصد داریم تا شیوه ای به مراتب کم خرج تر با تاثیر بیشتر را بررسی نماییم. درواقع اخلاق گرایی طیف وسیعی داشته و شامل رفتار شما با کارمندان، مشتری و به صورت کلی کنار گذاشتن هر اقدامی است که اخلاقی محسوب نمی شود.
سوشال مدیا مارکتینگ و تاثیر آن بر کسب و کار
سوشال مدیا مارکتینگ یکی از جدیدترین تکنیک های بازاریابی است. شاید هنوز افراد زیادی باشند که هنوز به اهمیت بسیار بالای این روش بازاریابی آگاه نباشند.
چالش های تعامل با همکار
فعالیت در یک سازمان به معنای همکاری با دامنه مختلفی از افراد است. شاید در نگاه نخست حضور در یک شرکت تازه برای فعالیت کاری تجربه بسیار جذابی باشد،
توجه به ۶ اقدام در زمینه برندسازی
برندسازی نخستین اقدامی است که هر برندی باید به آن توجه داشته باشد. درواقع بدون برند، شرکت شما هیچ گونه معنایی را نخواهد داشت و با این حال توصیه ها در زمینه برندسازی، صرفا برای برندهایی که قصد شروع فعالیت خود را دارند نبوده و در زمینه برندسازی مجدد نیز کاربرد دارد. در این راستا قصد داریم تا به بررسی شش اقدامی بپردازیم که در این رابطه باید مورد توجه قرار گیرد.
اقداماتی برای رشد کسب و کار
اقداماتی را بررسی خواهیم کرد که نتایج آنها در کوتاه مدت، قابل مشاهده بوده و کمک می کنند تا وضعیت کسب و کار خود را با رشدی مناسب همراه سازید.
معرفی و توجه به بازاریابی محصولات جدید برندها
رونمایی از یک محصول تازه همیشه همراه با نگرانی های فراوان است. بدون طراحی استراتژی تاثیرگذاری امکان مواجهه با شکست در کمپین های بازاریابی افزایش پیدا می کند. این امر در مورد رونمایی از محصول تازه و بازاریابی برای آن نیز به همین ترتیب است. بازاریابی برای محصولات جدید پیش از ورود رسمی به بازار امر ضروری محسوب می شود.
۸ راهکار طلایی تولید محتوا
یکی از چالش های همیشگی افرادی که در زمینه تولید محتوا فعال هستند، تکراری شدن اقدامات آنها است در ادامه هشت راهکار طلایی تولید محتوا را بررسی خواهیم کرد.
مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده: نمایشگاه فرصتی برای تجدید دیدار
مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده: متأسفانه به دلیل محدودیت در واردات هدایای تبلیغاتی امسال شاهد تنوع کمتری در نمایشگاه بودیم. حضور آیتمهای تبلیغاتی در نمایشگاه میتواند فرصتهایی را برای رقابت ایجاد کند اما این نمایشگاه از این منظر موفق به تأمین توقعات ما نشد.




































