13.7 C
Tehran
سه شنبه، ۲۰ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
تاب ‌آوری در سازمان ‌ها

تاب ‌آوری در سازمان ‌ها «بخش دوم»

تاب ‌آوری در سازمان ‌ها مفهومی جدید در مدیریت کسب ‌و کار است که اهمیت آن امروزه بسیار دیده می ‌شود.
ویرال مارکتینگ

همه چیز درباره بازاریابی ویروسی یا ویرال مارکتینگ

بازاریابی ویروسی یا ویرال مارکتینگ یکی از بهترین روش های تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی می باشد که به جذب سریع مشتریان در کمترین زمان کمک می کند.
خرده فروشی

ارزش صنعت خرده فروشی آنلاین در ایجاد تحول در وضعیت کاری

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات به منظور ورود کارآفرینان به عرصه خرده فروشی آنلاین است.
ویژگی های شخصیتی در بازاریابی

تاثیر ویژگی های شخصیتی در بازاریابی

آنچه بازاریاب های خوب را از بقیه متمایز می کند، توانایی‎شان در تقویت برخی از مهارت های روانشناختی است، در این بخش قصد داریم برخی از مهمترین نکات ویژگی های شخصیتی در بازاریابی موفق را زیر ذره بین ببریم. پس با ما همراه باشید تا ماجراجویی مان را شروع کنیم.
هدایای تبلیغاتی

معیارهای انتخاب هدایای تبلیغاتی برای مشتریان

هدایای تبلیغاتی راهی عالی برای معرفی برند به مشتریان، تقویت وفاداری آنها و ایجاد روابطی مناسب با خریداران است. البته در این میان انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای مشتریان می تواند چالش برانگیز باشد؛ چراکه هدیه شما در واقع هویت برندتان را نشان می دهد.

توسعه کسب و کار و غلبه بر مشکلات و ترس ها

در دنیای کنونی تمام کسانی که در حوزه های مختلف مشغول به کار هستند درصددند تا کار خود را گسترش دهند.
استارت آپ

۶ استراتژی کاربردی برای توسعه استارت آپ

توسعه استارت آپ بحثی است که خیلی از کارآفرینان دائما از آن فراری هستند. انگار که تبدیل یک استارت آپ به برندی بزرگ و محبوب در بازار کاری است که بی برو برگشت با شکست همراه خواهد بود. اگر شما هم ترس زیادی از این موضوع دارید، کمی حق دارید. خب شکست در بازار اتفاقی نیست که به این راحتی ها قابل توجیه باشد. به علاوه، مشتریان دیگر به کارآفرینی که یک یا دو بار در بازار شکست خورده باشد، اعتماد نخواهند کرد.
نمایشگاه بازاریابی

تغییر مکان نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات

مدیر فروش گروه تولیدی سما گفت: پیشنهاد من برای ارتقای نمایشگاه تبلیغات، تغییر مکان نمایشگاه از مرکز نمایشگاه بین‌المللی تهران به شهر آفتاب است.
22 قانون جاودانه بازاریابی

۲۲ قانون جاودانه بازاریابی که بازاریابان باید بدانند

کتاب 22 قانون جاودانه بازاریابی نوشته ال ریس، جک تروت درباره‌ی اصول مهم و پراهمیت بازاریابی است که هر مدیر یا صاحب کسب‌وکاری باید بداند.  ال ریس و جک تروت در این کتاب ۲۲ اصل بازاریابی رو توضیح می دهند که اگر آنها را به درستی یاد بگیریم، باعث می شود مسیر کسب و کارمان را درست‌تر بپیماییم.
برندهای شخصی

برندهای شخصی؛ ایده هایی برای مارکتینگ

در دنیای امروز، ساختن یک برند شخصی به مراتب سخت تر از مدیریت برندهای عادی است. برندهای شخصی نه تنها باید تصویری از تخصص و مهارت های...
تکنیک های سئو

تکنیک های سئو برای کسب و کارها

اگر شما به دنبال استفاده از تکنیک های سئو بدون استفاده از خدمات آژانس های بازاریابی یا کارشناس های حرفه ای هستید، شاید اندکی کارتان سخت تر باشد، اما هنوز هم فرصت زیادی پیش رو دارید. این امر شامل یادگیری برخی از مهمترین نکات در زمینه سئو برای پیشبرد کارتان است.
بازاریابی حسی

بررسی تفاوت بازاریابی حسی و احساسی

بازاریابی حسی (Sensitive marketing) با بازاریابی احساسی (emotional marketing) متفاوت است. در این مقاله این تفاوت را بررسی می کنیم و در نهایت برخی از روش های دیگر بازاریابی را مرور می‌کنیم.
فشار کاری بالا

حفظ توان روحی کارآفرینان در فشار کاری بالا

بسیاری از کارآفرینان صبح ها خیلی زود از خواب بیدار شده و تا پاسی از شب مشغول فعالیت هستند. این امر از نظر جسمی آنها را تحت شرایط بسیار دشواری قرار می دهد. در کنار این مسئله همیشه امکان بروز مشکلاتی در زمینه فعالیت کاری نیز وجود دارد. بسیاری از افراد وقتی تحت فشار کاری بالا کنند، همیشه مشکلاتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان خواهند داشت.
فروش آنلاین برای کارآفرینان

رازهای فروش آنلاین برای کارآفرینان حرفه ای 

در مقاله کنونی قصد بررسی برخی از راهکارهای حرفه ای برای فروش آنلاین برای کارآفرینان حرفه ای را داریم.
تولید محتوا

کاهش هزینه ها با تولید محتوا

تولید محتوا برای بازاریاب ها نوعی تفریح یا کار لذت بخش نیست. شاید شما یکی دو روز از عمرتان را صرف بازاریابی محتوا کرده و کاملا از این فرآیند رضایت داشته باشید، اما وقتی پای مسئولیت روزمره وسط باشد، حسابی به چالش خواهید خورد.
بازاریابی ورزشی

بازاریابی ورزشی؛ جادوی اتصال برندها به شور و اشتیاق انسانی

بازاریابی ورزشی دیگر فقط نمایش یک لوگو در زمین بازی نیست؛ این صنعت با بهره‌گیری از شور و هویت هواداران، به یکی از استراتژیک‌ترین ابزارهای برندها برای ساختن وفاداری عمیق و ماندگار تبدیل شده است.
فعالیت سازگار با محیط‌‌ زیست

ایده های طلایی فعالیت سازگار با محیط‌‌ زیست در دنیای کسب و کار

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از بهترین تکنیک ها برای فعالیت سازگار با محیط‌‌ زیست است.
تولید محتوای مناسب

تولید محتوای مناسب با بهبود مهارت نوشتاری

در زمینه تولید محتوا، این امر که توان نویسندگی بالایی را داشته باشید، بسیار مهم بوده و باعث خواهد شد تا تاثیر اقدام شما افزایش پیدا کند.
لوگوی برند

آشنایی با داستان لوگوی برندهای بزرگ

مقاله ما کاملا مخصوص شماست. پس منتظر چه هستید؟ همین الان حاضر شوید تا سفرمان به دل داستان لوگوی برندهای بزرگ را شروع کنیم.
محتوای با کیفیت

تولید محتوای با کیفیت راز ماندگاری

بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکزشده است. بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که به‌وضوح تعریف و شناخته‌شده هستند. این عمل باهدف هدایت کاربران برای انجام اقداماتی سودآور صورت می‌گیرد.