چگونه سرمایه گذاری کنیم
سرمایه گذاری یکی از روش های جذاب برای خلق ثروت محسوب می شود. بسیاری از مردم بعد از سال ها سعی و تلاش پول خوبی پس انداز کرده اند، اما روش استفاده از آن در بازار را بلد نیستند. درست در چنین شرایطی فرصت های سرمایه گذاری به عنوان یک راهکار امن برای افزایش پس انداز و ثروت افراد پدیدار می شود.
فنون سخنرانی برای کارآفرینان
ارائه سخنرانی در مراسم های تجاری امر ساده ای به نظر می رسد. اما یادگیری فنون سخنرانی برای هر کارآفرینی مهم قلمداد می شود.بسیاری...
توسعه تیم کاری با ۳ توصیه طلایی
توسعه تیم کاری در کسب و کارهای موفق ضرور است. موفقیت در دنیای کسب و کار بدون داشتن یک تیم حرفه ای امری غیرممکن محسوب می شود. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی بازار و کسب موفقیت به طور قابل ملاحظه ای به کارمندان شان اتکا دارند.
بازاریابی موفق با بسته بندی خلاق
رقابت در عرصه فروش محصولات روند بسیار پر فشاری را دنبال میکند. امروزه شمار بسیار زیادی از برندها در تلاش برای معرفی محصولاتشان به...
ترندهای اصلی بازاریابی و فروش در ۲۰۲۳
اکنون که در اولین هفته های سال جدید میلادی به سر می بریم، بهترین زمان برای صحبت کردن از ترندهای اصلی در حوزه های مختلف است.
چگونه برند اینستاگرام شویم
این روزها برند اینستاگرام شدن یکی از راه های تبلیغاتی برای بیزینس های مختلف است. اینستاگرام در طول سال های اخیر به عنوان یک پلتفرم محبوب در میان کاربران جهانی توسعه یافته است.
تربیت کارمندان بازاریاب
بازاریابی در شبکه های اجتماعی باید از سوی تمام اعضای شرکت به خوبی دنبال شود در غیر این صورت دردسرهای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. تربیت کارمندان بازاریاب برای حل این مشکل پیشنهاد می شود.
بازاریابی چند فرهنگی چیست و چه اهمیتی دارد
بازاریابی چند فرهنگی نیازمند رویکردی متفکرانه به زمینه، تاریخ و حساسیتهای هر فرهنگ یا خرده فرهنگ خاص است.
کوکاکولا و پپسی؛ برنده این رقابت کیست؟
رقابت دو برند کوکاکولا یا پپسی مثل دربی تماموقت دو تیم فوتبال معروف است، رقابتی اصیل، پرحرارت و بدون توقف که سالهاست با تبلیغات گسترده و حتی تهاجمی پی گرفته شده؛ جنگ این نوشیدنیهای سرد، آنقدر گرم بوده که سالها در حوزهی برندینگ و بازاریابی مورد توجه و پژوهش قرار بگیرد.
نقش تحلیلگر داده (Data Analyst) در کسب و کارها
مهارتهای تحلیلگر داده بسته به نقش او در سازمان متفاوت است. به عنوان مثال، برخورداری از دانش کسب و کاری که در آن کار میکنید، در بررسی نقش و نیازهای شما، بسیار مهم است.
زمان مناسب خرید فالوور اینستاگرام
بدون شک یکی از موثرترین و کارآمدترین روشهای بازاریابی و برندینگ در زمان حاضر، فعالیت در شبکه های اجتماعی است. خرید فالوور اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد تا در این شبکهی مجازی دیده شوید و بتوانید تجارت خود را ارتقا بدهید.
آزمون A/B چیست و کاربردهای آن در بازاریابی بهتر
اولین سوالی که باید به آن جواب روشنی دهیم، چیستی آزمون A/B است. خب این آزمون اصلا چرا طراحی شده و به چه دردی می خورد؟ ما در ادامه سعی می کنیم به این دست از سوالات جواب قانع کننده ای بدهیمبا ما همراه باشید.
معرفی بازاریابی در لحظه
بازاریابی در دهه گذشته تحولات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است. بسیاری از برندهای بزرگ در این فرآیند نقش اساسی را بازی کرده اند. رونمایی از گوشی های هوشمند و معرفی نسل تازه ای از شبکه های اجتماعی در به روزرسانی مداوم شیوه های بازاریابی موثر بوده است. یکی از الگوهای بازاریابی مشهور در سطح جهان بازاریابی در لحظه است.
فعالیت شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر کسب و کار
فعالیت شبکه های اجتماعی در 10 سال گذشته رشدی فوق العاده را داشته اند. درواقع این حوزه را باید از معدود کسب و کارهایی به حساب آورد که هیچ گاه با بحران و یا حتی شیب رشد کم مواجه نشده است. درواقع امروزه اینترنت، به بخش جدایی ناپذیر در زندگی افراد تبدیل شده که در این زمینه سهم شبکه های اجتماعی، بیشتر از سایر موارد است.
ترندهای مورد استفاده بازاریابان B2C در سال ۲۰۲۲
در این تحقیق ما در مورد اینکه چه چیزی برای بازاریابان B2C در سال جاری خوب بود و آنها قصد دارند در سال 2022 کجا سرمایه گذاری کنند، چه می گوید.
رقابت بازاریابان در دنیای جدید
فرقی ندارد شما در چه حوزه ای مشغول فعالیت و کارآفرینی هستید، در هر صورت عرصه بازاریابی روز به روز در حال سخت تر شدن است.رقابت بازاریابان در دنیای جدید مبنای متفاوتی پیدا کرده است.
فرآیند فروش و بازاریابی دو اصل جدایی ناپذیر
فرآیند فروش شامل تعاملات بین فردی است و هدفش رابطه مستقیم با خریدار به منظور فروش محصولات یا خدمات است، به عبارت ساده، استراتژی های فروش اغلب فرد محور هستند، هر چند که تعاملات گروهی را نیز پوشش می دهد البته در اینجا، فروشنده درصدد رسیدن به توافق و در مرحله بعد کسب درآمد است.
بازیابی مشتریان در دنیای رقابت
هیچ کسب و کاری در بازار دوست ندارد مشتریانش را از دست بدهد. اینکه شما مشتریان تان را به طور مداوم از دست بدهید، یکی از شانس های مهم تان برای ایجاد دامنه ای قابل ملاحظه از مشتریان وفادار را از بین می برد. این اتفاق برای بسیاری از بازاریاب ها به معنای پایان شانس تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. البته مگر اینکه راهکاری برای بازیابی مشتریان وجود داشته باشد.
اینستاگرام و ظرفیت هایش در کسب و کار
اگرچه اینستاگرام در حال حاضر به مهم ترین شبکه اجتماعی برای کسب و کارها تبدیل شده است، با این حال یکی از بخش های بسیار مهم آن به نام قابلیت لایو، همچنان کمتر از سایر بخش ها مورد توجه برندها قرار گرفته است.
تبلیغات پولی و بهترین روش ها برای موفقیت
دنیای تبلیغات نه تنها رقابت بی نهایت زیادی را میزبانی می کند، بلکه بازنده ها و برنده های پرشماری هم دارد.




































