13.7 C
Tehran
سه شنبه، ۲۰ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
دارایی‌های نامشهود

همسویی دارایی‌های نامشهود با استراتژی (بخش سوم)

سازمان‌هایی که از دارایی‌های نامشهود خود برای فرآیندهای ارزش‌آفرین و قابل‌ارائه به مشتری بهره می‌گیرند، رهبران صنعت خود خواهند بود.
بنرها و آگهی‌ های تبلیغاتی

بررسی وضعیت چاپ کتاب، چاپ بنرها و آگهی‌ های تبلیغاتی

این بخش به بررسی وضعیت بررسی وضعیت کتابچه، چاپ بنرها و آگهی‌ های تبلیغاتی اختصاص یافته است.
درس مدیریتی

بهترین حوزه های کارآفرین ها: آشنایی با ۶ ایده کسب و کار برای تازه...

پیدا کردن یک شغل درست و حسابی در شرکتی مثل اپل یا آمازون برای خیلی ها نقطه نهایی موفقیت در زندگی کار محسوب می شود. هرچه باشد فرصت کار کردن زیر نظر کارآفرین های بزرگی مثل جف بزوس تجربه ای نیست که هر روز پیش پای آدم قرار گیرد
کتاب «بازاریابی کارآفرینانه»

کتاب «بازاریابی کارآفرینانه» منتشر شد

کتاب «بازاریابی کارآفرینانه» تالیف دکتر علیرضا علی احمدی و دکتر حامد نوذری به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.
کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک و بزرگ ترین اشتباهات مالی

مهمترین اشتباهات مالی که کسب و کارهای کوچک را به کام مرگ می کشاند، شناسایی کنیم. اگر شما هم دوست دارید کسب و کار کوچک تان را بیمه کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
متاورس

متاورس و بازاریابی

در عصر امروز شیوه های زیادی برای بازاریابی سنتی و اینترنتی وجود دارد، اما بازاریابی در دنیای متاورس دارای ویژگی های منحصر به فرد است. بازاریابی متاورس فرصتی نوین برای شرکت ها و سازمان هاست تا وارد بازار جهانی شوند.
بازاریابی محلی

استراتژی های بازاریابی محلی

سکوتی مرگبار درباره بازاریابی محلی همه جا را فرا گرفته است. انگار که هیچ برندی در دنیا نیازی به بازاریابی محلی ندارد. در این میان تمایل مشتریان به کسب و کارهای محلی روز به روز کمتر خواهد شد؛ چراکه این کسب و کارها عملا توانایی رقابت با برندهای بزرگ را نخواهند داشت. از سوی دیگر خودِ برندهای چندملیتی نیز به دردسر می افتند؛ چراکه استفاده از تکنیک های مربوط به بازاریابی جهانی الزاما در شهرهای محلی جواب نخواهد داد.
برندسازی در شبکه های اجتماعی

ترجیح مشتریان در شبکه های اجتماعی گوناگون

تولید محتوای جذاب برای مخاطب هدف یکی از چالش ‎های اصلی بازاریاب‎ ها محسوب می ‎شود. برندها در شبکه‎ های اجتماعی گوناگون شاهد بازخوردهای متفاوتی نسبت به محتوایشان هستند. همین امر امکان تولید محتوای یکسان برای تمام شبکه‎ های اجتماعی را کاهش داده است. امروزه برندها در شبکه های اجتماعی گوناگون شیوه ‎های متفاوتی برای بازاریابی و تبلیغات دارند.
دستیابی به کسب و کار موفق

۵ نکته پر اهمیت بازاریابی محتوا در رپورتاژ آگهی

در این مقاله به بررسی اهمیت بازاریابی محتوا در رپورتاژ آگهی و 5 نکته که در نتیجه گیری بهتر از رپورتاژ آگهی کمک می کند می پردازیم.
درس مدیریتی

۵درس مدیریتی از چارلی دی آملیو

درس مدیریتی از یک جوان با انگیزه و کار درست. اگر بخواهیم مهمترین شخصیت تیک تاک را نام ببریم که باعث شد تا این شبکه رشد بهتری را هم تجربه کند، بدون شک یک جوان 18 ساله، انتخاب اول خواهد بود. وی در مدت زمان کمتر از یک سال فعالیت خود در تیک تاک موفق شده است تا میلیون ها طرفدار را برای خود پیدا کند.
روش های جدید کاری در دوره ی کرونا

روش های جدید کاری در دوره ی کرونا

در حال حاضر با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا، روش های جدید کاری به وجود آمده است.دورکاری به یکی از این  راه حل ها تبدیل شده است،
مهارت ضروری برای فروش

 حفظ مشتریان برند، کم هزینه تر و به صرفه تر از جذب مشتریان جدید 

پیدا کردن مشتری تازه در مقایسه با حفظ مشتریان برند  امر بسیار پرهزینه تری محسوب می شود. امروزه کسب و کارها به دنبال جلب ظر مشتریان تازه هستند.

آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته شنبه ۱۹ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد
رفتار اشتباه

۱۰ رفتار اشتباه که افراد موفق مرتکب نمی شوند

در رابطه با افرد موفق ، همواره از اقداماتی که انجام می دهند، سخن به میان آورده می‎شود، با این حال تاکنون به این امر فکر کرده اید که چند رفتار اشتباه ، خط قرمز این افراد محسوب می شود؟ درواقع برخی از اقدامات ابدا مورد استفاده قرار نگرفته و این امر خود باعث می شود تا به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کنند. آگاهی نسبت به این قضیه می‎تواند یک امتیاز کاملا ویژه باشد. علت این امر به این خاطر است که شما تجربیاتی که برای دیگران گران‎قیمت به دست آمده است را به صورت رایگان در اختیار قرار خواهید گرفت. در این رابطه به بررسی 10 مورد منتخب خواهیم پرداخت.
استراتژی فروش رونق و افزایش فروش اینترنتی

نقش اینفلوئنسر در ارتقای فروش

همکاری با اینفلوئنسرها برای کمپین های بازاریابی، تاثیر نقش اینفلوئنسر در ارتقای فروش یا ارتقای کلی جایگاه برند ایده جذابی به نظر می رسد. بسیاری از کسب و کارها برای همکاری موردنظر حاضر به پرداخت هزینه های بسیار بالایی هستند.
فرهنگ کوچینگ

پیاده سازی فرهنگ کوچینگ در سازمان ها

فرهنگ کوچینگ فرهنگی است که در قالب آن افراد توانمند می‌شوند و کوچینگ در تمام سطوح صورت می‌گیرد. فرهنگ کوچینگ ابزار شناخته شده توسعه است که بر تمام بخش‌های چرخه عمر سازمانی کارکنان تأثیر دارد.
زمان تکت

زمان تکت و اهمیت آن در کسب و کار

حتی با وجود اینکه زمان تکت (Takt Time) یک مفهوم ساده است، می‌تواند ابزار بسیار قدرتمندی برای مدیران پروژه‌ای باشد که به استراتژی سازنده‌تری نیاز دارند. دانستن نرخ دقیق تولید یک پروژه به شما کمک می‌کند از کمبود زمان یا منابع جلوگیری کنید.
سایت موفق

سایت موفق چگونه سایتی است

گرچه تقریبا تمامی سایت ها در تلاش برای موفق نشان دادن خود هستند، با این حال واقعیت این است که بسیاری از این  ادعاها، کاملا دروغ بوده و تنها برای عدم اعتراف به شکست و نمایش اوضاع بد سایت است.
استخدام در شرکت ها

تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده

چگونه تبلیغات می تواند بر رفتار مصرف‌کننده تأثیر بگذارد ؟ و یا تبلیغات چه تأثیری بر سهم بازار شرکت ها دارد؟ در این مطلب برآن شدیم تا نحوه اثرگذاری تبلیغات و اهمیت آن را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین به نقش تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده نسبت به محصولات اشاره ‌کنیم.
هارلی دیویدسون

هارلی دیویدسون و استراتژی های بازاریابی آن

در این مقاله، تعدادی از رویکردهای بازاریابی را که هارلی دیویدسون سال‌ها برای حفظ قدرت خود در صنعت موتورسیکلت استفاده کرده است، مورد بحث قرار داده‌ایم