بررسی سه مزیت اصلی بازاریابی در شبکه های اجتماعی
به گزارش چاپ و نشر آنلاین براساس گزارش موسسه HubSpot فرآیند بازاریابی در شبکه های اجتماعی شامل تولید محتوا برای توسعه کسب و کار...
سئو سایت قدرتمندترین بازاریاب
بدون شک اهمیت سئو سایت بر هیچ کس پوشیده نیست. این امر تاثیر بسزایی را در موفقیت اقدامات بازاریابی شما خواهد داشت با این حال بسیاری از افراد تصور می کنند که برای موفقیت در این زمینه، لازم است تا بودجه بسیار بالایی را اختصاص دهند.
۳ روش تبدیل شدن به رهبر تجاری موفق در کسب و کارهای کوچک
مسئله مربوط به رقابت با برندهای بزرگ از یکسو و درگیری های مداوم برای مدیریت داخلی از سوی دیگر اوضاع را به عنوان رهبر تجاری موفق بتحت تاثیر قرار می دهد.
برند شخصی خود را داشته باشید
برای بسیاری از افراد برند شخصی محدود به کارت ویزیت است. در این رابطه توجه داشته باشید که برندینگ نسبت به گذشته بسیار پیشرفته و پیچیده تر شده است.
یافتن مشتریان جدید در حوزه B2B
ما در این مقاله سعی کردیم برخی از مهمترین نکات در رابطه با یافتن مشتریان تازه در حوزه B2B را زیر ذره بین ببریم. حالا دیگر همه چیز به سعی و تلاش خودتان برای اجرای درست این استراتژی بستگی دارد.
نگاهی به صلاحیت های یک کوچ
در ادامه، در نگاهی به صلاحیت های یک کوچ در بخش دوم این صلاحیت «ایجاد یا برانگیختن آگاهی» را با هم بررسی میکنیم.
رونق کسب و کار با بهکارگیری ۸ فن بازاریابی در بحران ویروس کرونا
یک مدرس تبلیغات و بازاریابی خطاب به صاحبان کسبوکار در وضعیت شیوع کرونا و نزدیکی به ایام نوروز گفت: انواع فن بازاریابی در بحران ویروس کرونا را به خاطر بسپارید تا در این دوران، شاهد کسادی کسبوکار خود نباشید.
مهارت های کاری در دوران پسا کرونا
ویروس کرونا جهان را به طور کامل تحت تاثیر قرار داده است. بسیاری از کسب و کارها تا مدت ها تعطیل بودند. همین امر...
۵ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ و نابودی کسب و کارها
در این مقاله به 5 اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ میپردازیم که میتواند کسبوکار شما را به خطر بیاندازد.
رقابت بازاریابان در دنیای جدید
فرقی ندارد شما در چه حوزه ای مشغول فعالیت و کارآفرینی هستید، در هر صورت عرصه بازاریابی روز به روز در حال سخت تر شدن است.رقابت بازاریابان در دنیای جدید مبنای متفاوتی پیدا کرده است.
معرفی ۱۰ الگوی بازاریابی
مدل های بازاریابی دیگری نیز وجود دارد که بازاریابان از آن ها استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم با 10 الگوی بازاریابی آشنا شویم.
بلاگری و درآمدزایی
بلاگری حوزه ای است که در طول سال های اخیر آدم های بی نهایت زیادی را به خود جلب کرده است. سالانه شمار زیادی از افراد به امید موفقیت و کسب سودهای کلان وارد دنیای تولید محتوا و بلاگری می شوند. اگرچه همین حالا هم کلی آدم شناخته شده به عنوان بلاگر در دنیا وجود دارد، اما باز هم این سوال مطرح است که آیا واقعا امکان درآمدزایی از این حوزه وجود دارد یا نه؟
قیمت گذاری روانشناختی و تاکتیک های آن
در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که قیمت گذاری روانشناختی چیست و چه جوانب مثبت و منفی دارد. همچنین به ۵ مورد از برترین تاکتیک های قیمت گذاری روانشناختی خواهیم پرداخت.
توصیه هایی برای آغاز یک روز کاری
شروع روز کاری به طور مناسب نقش مهمی در ساماندهی تمام امور دارد. برخی از کارآفرینان وقتی روزشان را بد شروع می کنند،
آشنایی با فناوری هوش مصنوعی به منظور تضمین موقعیت شغلی
هدف اصلی در این مقاله مرور برخی از راهکارها و شیوه های تاثیرگذار برای آشنایی با فناوری هوش مصنوعی و تضمین موقعیت شغلی به عنوان یک بازاریاب محتواست.
کارمندان و مدیران/ ۷ راه مهم برای موفقیت یک شرکت
مدیریت یک کسب و کار به هیچ وجه کار ساده ای نیست. مدیران همیشه باید تعامل نزدیکی با کارمندشان داشته باشند. این امر به پیشبرد هرچه بهتر امور کمک خواهد کرد.
ایده های جدید برای کسب و کار
شروع یک کسب و کار تازه همیشه هیجان زیادی دارد. همانطور که قهرمانان المپیک قبل از شروع مسابقه هیجان زیادی را تجربه می کنند، کارآفرینان هم وقتی پای یک استارت آپ جدید وسط باشد سر از پا نخواهند شناخت.
ارائه آسانسوری، توصیفی از محصولات فروشی
چگونه می توان یک ارائه آسانسوری موثر به وجود آورد
ارائه آسانسوری توصیفی از اقدامات یا محصولات فروشی کسب کار شما است. ما در اینجا،...
معرفی بازاریابی در لحظه
بازاریابی در دهه گذشته تحولات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است. بسیاری از برندهای بزرگ در این فرآیند نقش اساسی را بازی کرده اند. رونمایی از گوشی های هوشمند و معرفی نسل تازه ای از شبکه های اجتماعی در به روزرسانی مداوم شیوه های بازاریابی موثر بوده است. یکی از الگوهای بازاریابی مشهور در سطح جهان بازاریابی در لحظه است.
مزایای تبلیغات پایدار
تبلیغات پایدار یک جورهایی باعث ایجاد اعتماد می شود. دنیای کسب و کار پر از برندهایی است که ادعا دارند بهترین محصولات دنیا را تولید می کنند. به طوری که مشتریان حتی اگر هزار سال هم منتظر بمانند، باز هم محصولی بهتر گیرشان نخواهد آمد.




































