13.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
مجتمع بین‌المللی چاپ و انتشارات جنگل

مجتمع بین‌المللی چاپ و انتشارات جنگل؛ ضرورت افزایش مشارکت‌کنندگان خارجی

عطیه سجاد قائم‌مقام مجتمع بین‌المللی چاپ و انتشارات جنگل اظهار داشت: نمایشگاه از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار بود و بازدیدکنندگان خوبی هم داشت اما هم‌زمانی آن با نمایشگاه‌های دیگر موجب ترافیک و شلوغی آن شده بود.
بازاریابی سرراست

افزایش فروش با بازاریابی سرراست

کتاب بازاریابی سرراست نوشته‌ی دونالد میلر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و جی. جی پترسون؛ یک راهنمای جامع و کامل برای هر بازاریاب حرفه‌ای و یا حتی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که به دنبال توسعه و گسترش تجارت خود هستند.
روانشناسی فروش

نکاتی مهم درباره روانشناسی فروش و تکنیک های روانشناختی

روانشناسی فروش اصطلاحی است که در طول چند سال اخیر در بین کارآفرینان حسابی جا باز کرده است. به طوری که بعید است در یک جمع کاری باشید و اشاره ای به این اصطلاح نشود. ما در این مقاله قصد داریم برخی از مهم ترین نکات برای فروش بی دردسر را مرور کنیم؛ آن هم با استفاده از تکنیک های روانشناختی.
عکاسی تبلیغاتی

رمز و رازهای عکاسی تبلیغاتی

بی شک خیلی از بازاریاب ها نسبت به اهمیت استفاده از عکس های خوب در تبلیغات آگاهی دارند. با این حال چنین امری برای طراحی عکس های حرفه ای و بی نظیر کافی نیست. درست به همین خاطر قصد داریم برخی از تکنیک های کلیدی برای عکاسی تبلیغاتی بهتر در دنیای کسب و کار را با شما در میان بگذاریم.
استراتژی فروش تیم فروش

تیم فروش قوی خود را قوی کنید

اگرچه تقسیم بندی هایی نظیر مهمترین بخش در شرکت، ابدا درست نیست، با این حال بدون شک تیم فروش به علت آنکه شرکت را به هدف نهایی می رساند، از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.
رهبری استارت آپ

سئو و تبلیغات PPC

وقتی در دنیای کسب و کار یک برند به دنبال توسعه نقش در بازار است، همیشه با دوراهی میان استفاده ازتبلیغات PPC یا شیوه ارگانیک مربوط به مدیریت سئو مواجه خواهد شد
هفت پرسش استراتژیک

بخش اول؛ هفت پرسش استراتژیک

در ادامه به وجوه مختلف این مبحث بااهمیت طی بررسی هفت پرسش استراتژیک پرداخته خواهد شد.
فروش اقناعی مهمترین درس های تبلیغاتی

فروش اقناعی چیست

فروش اقناعی معمولا کمتر به گوش کارآفرینان و حتی فروشنده ها خورده است. به همین خاطر صحبت درباره آن کمی عجیب به نظر می رسد. ما در روزنامه فرصت امروز قصد داریم این بحث تازه را با شما در میان بگذاریم.
استارت آپ ها

تفاوت های دورکاری و کار از خانه در عرصه کسب و کار

کار از خانه و دورکاری ترندهای برتر در حوزه های مختلف کسب و کار محسوب می شود. شرایط ناشی از شیوع کرونا وضعیت بسیاری از برندها را دشوار کرده است.
مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری

مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری

بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌ ها برای جذب مشتریان بیشتر با هزینه اندک است در ادامه مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری را می خوانید.
اس ‌ام ‌اس های تبلیغاتی

زمان درست ارسال اس ‌ام ‌اس های تبلیغاتی

این روزها همه افراد بر اهمیت پیامک مارکتینگ (اس ‌ام ‌اس های تبلیغاتی) و بازاریابی ‌های پیامکی آگاهی داشته و سعی بر استفاده از این روش تبلیغات و بازاریابی مدرن دارند.
گروه مای بنر

رونمایی از محصولات جدید گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

 برندسازی مهم ترین هدف حضور گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی  مدیر گروه مای بنر که با محصولات جدیدی در هجدهمین نمایشگاه تبلیغات...
شهرت برند

روش های حفاظت از شهرت برند در چرخه ارزیابی

مهمترین دارایی هر برند در بازار چیست؟ احتمالا اغلب کارآفرینان برای این سوال به یک جواب مشخص اشاره خواهند کرد: مشتریان! ما در این...
یک منتور خوب

ویژگی های یک منتور خوب

منتورها (Mentor) بخش مهمی از رشد شخصی و شغلی هستند. آن‌ها راهنمایانی هستند که زمان نیاز مردم به شخصی که بتواند آن‌ها را به مسیر درست هدایت کند، در کنارشان حضور می‌یابند. یک منتور خوب فردی مشتاق است و از نقشی که در کمک به دیگران در رسیدن به اهدافشان ایفا می‌کنند، لذت می‌برد.
مصاحبه کاری

 ۱۰ اقدام موثر در مصاحبه کاری

بدون شک این موضوع که هر فردی با اطمینان بالا وارد دفتر مصاحبه شود، خواسته هر فردی محسوب می شود. با این حال واقعیت این است که بیش از نیمی از افراد، در زمینه مصاحبه کاری  مشکلات جدی داشته و همین امر باعث می شود که علی رغم شایستگی، نتوانند به موقعیت شغلی موردنظر خود دست پیدا کنند.
مایکل پورتر

مایکل پورتر و نظریه ‌های تاثیرگذارش

مایکل پورتر اقتصاددان، محقق، نویسنده، مشاور، سخنران و مدرس است. وی در طول فعالیت خود در مدرسه بازرگانی هاروارد، مفاهیم نظریه اقتصادی و استراتژی را برای بسیاری از چالش برانگیزترین مشکلات پیش روی شرکت‌ها، اقتصاد و جوامع به وجود آورده است.
تبلیغات در فضای آنلاین

چگونگی تبلیغات در فضای آنلاین

 امروزه بیش از 4 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند. این میزان از سال 2005 تاکنون حدود 300% افزایش پیدا کرده است. نکته مهم این است که استفاده از اینترنت بسیار زیاد است و متوقف نمی شود.تبلیغات در فضای آنلاین امروزه از رایج ترین نوع تبلیغات است.
تماس های ویدئویی

کدام جملات جادوئی را در تماس های ویدئویی خود به کار ببریم

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا، برقراری ارتباط با دیگران از طریق تماس ویدئویی از سوی کسب و کارهای مختلف گزینه ای بسیار محبوب است.
اپلیکیشن

۷ دلیل برای نیاز کسب وکارها به اپلیکیشن

سهولت استفاده از اپلیکیشن ها به مراتب بیشتر از سایت بوده و در این بخش شما می توانید کارهای بیشتری را هم انجام دهید.
نردبان وفاداری مشتری

دسته بندی مشتریان در بازاریابی

 دسته بندی مشتریان بسیار مهم است. مشتریان در بازار نقش خون جاری در رگ های هر برند را دارند. اگر برای چند دقیقه گردش خون در بدن متوقف شود، دیگر امیدی به ادامه زندگی نخواهد بود. ماجرا درباره کسب و کارها نیز دقیقا به همین شکل است.