۷ ایده طلایی تولید محتوا در بازاریابی
در جهان امروز تنها کسب و کارهایی می توانند رشد مداوم داشته باشند و در بازار به شدت رقابتی حال حاضر، حرفی برای گفتن داشته باشند که در زمینه تولید محتوا، کاملا موفق عمل نمایند. در این زمینه نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شیوه فعالیت، موضوعی است که شما باید نسبت به آن تصمیم گیری درستی را داشته باشید.
برندهای جهانی و فرصت های شغلی که ایجاد کرده اند
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز، بعضی از شرکت هایی که این سال ها در جهان مطرح شده اند...
استفاده تجاری از شبکه های اجتماعی
در حال حاضر شبکه های اجتماعی در صدر توجهات افراد قرار دارد. درواقع این امر بسیار محتمل است که در طول روز تلویزیون مشاهده نکنید یا از خانه بیرون نروید که با مواردی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی مواجه شوید، با این حال آمارها حاکی از آن است که افراد حداقل یک ساعت از شبانه روز خود را به شبکه های اجتماعی اختصاص می دهند.
کاغذ تراکت و سایز استاندارد در طراحی تراکت تبلیغاتی
یکی از انواع تبلیغاتهای چاپی پر کاربرد در زمینه معرفی برند و معرفی محصولات کاغذ تراکت است.
نکات کلیدی ویدئو مارکتینگ به شیوه خلاقانه
وقتی صحبت از بازاریابی می شود، کمتر کسی فکرش سراغ ویدئو مارکتینگ نخواهد رفت. خب این روزها فرمت ویدئو محبوب ترین گونه محتوا در دنیای دیجیتال محسوب می شود.
برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار در خرداد ۱۴۰۲
هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی، اداری، بایگانی، هنری، آموزشی و کمک آموزشی و دفاتر در تاریخ 31 خرداد تا 3 تیر ماه سال 1402 در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار خواهدشد.
هوش مصنوعی و تولید محتوا
این روزها هوش مصنوعی برای مردم دنیا حکم فرشته نجاتی را دارد که راه حل تمام مشکلات شان را در آن جست وجو می کنند. انگار که هرچه مشکل یا ضعف در زندگی روزمره هست، با این فناوری تازه به کلی درمان می شود.
جلب نظر مشتریان با تکنیک های حرفه ای
در این مقاله به دنبال راهکارهای حرفه ای برای جلب نظر مشتریان هستیم. این امر می تواند تحولی در زمینه ارتباط شما با مشتریان تان ایجاد نماید.
پاندمی کرونا و ۳ درسی که به مدیران برندها آموخت
در حال حاضر به خاطر واکسیناسیون جهانی بهترین زمان برای صحبت کردن در رابطه با این موضوع فرا رسیده و در ادامه سه نکته مدیریتی پاندمی کرونا را بررسی خواهیم کرد.
امکان کار از خانه برای کارمندان در شرایط بیماری کرونا
وضعیت کسب و کارها نسبت به شروع ویروس کرونا بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. الان دیگر خبری از تعطیلی گسترده کسب و کارها نیست و بسیاری از آنها با شرایط کنونی کنار آمده اند. یکی از استراتژی های مهم برای انطباق کسب و کارها با شرایط کنونی کار از خانه برای کارمندان بود. این امر بسیاری از کارمندان را در شرایط بحرانی کرونا در کنار کسب و کارهای شان قرار داد.
ایده های طلایی فعالیت سازگار با محیط زیست در دنیای کسب و کار
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از بهترین تکنیک ها برای فعالیت سازگار با محیط زیست است.
ارزیابی بازاریابی در توئیتر
اگر معیار اصلی تان برای ارزیابی اوضاع بازاریابی در توئیتر توجه کاربران به دایرکت و امکانات این بخش است، باید بگوییم توئیتر نمره قبولی می گیرد.
مهمترین درس های تبلیغاتی سال ۲۰۲۳
انگار که همه از سالی که گذشته حسابی ناراضی هستند. البته ما چنین نگاه تیره و تاری به سال گذشته نداریم. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم نگاهی به مهمترین درس های تبلیغاتی این سال بیندازیم.
بازاریابی احساسی؛ مثال هایی از برندهای بزرگ
اهمیت بازاریابی احساسی بر روی تصمیمات ناخودآگاهانه مشتریان است. مثلا برند اپل نه تنها پرستیژ خوبی به مشتریانش می دهد، بلکه معمولا در کمپین های تبلیغاتی روی نکاتی دست می گذارد که حسابی مشتریان را احساساتی می سازد.
زمان پست گذاری در اینستاگرام
یک سوال مهم این است که چه زمانی برای پست گذاری در اینستاگرام مناسب تر بوده و منجر به افزایش شانس دیده شدن شما خواهد شد.
افزایش بازدید سایت با استفاده از ۵ تکنیک ساده
ایجاد سایت و تولید محتوا در آن در کنار رعایت موارد نظیر سئو، اقداماتی هزینه بر هستند. در ادامه مهم ترین تکنیک ها برای افزایش بازدید سایت بیان می شود.
استفاده از ابزار جذاب پادکست در بازاریابی اینترنتی
در حال حاضر گوش دادن به پادکست به عنوان بهترین راهکار برای افزایش دانش به شمار می رود. پادکست با رادیو هیچ فرقی ندارد...
مدیر مجموعه تولیدی آونگ زمان : نمایشگاهی با سطح کیفی خوب
مدیر عامل مجموعه تولیدی آونگ زمان: با وجود بینالمللی بودن نام این رویداد اما غرفهگذار یا بازدیدکننده خارجی در آن حضور نداشت.
هویت رنگی برند؛ زبان خاموشی که داستان شما را در یک نگاه میگوید
قبل از آنکه انسان کلمهای برای خطر ابداع کند، سرخی آتش و خون را میشناخت. قبل از آنکه مفهومی به نام آرامش را توصیف کند، آبی بیپایان آسمان و سبز عمیق جنگل را تجربه کرده بود. رنگ اولین زبان مادری ماست؛ زبانی غریزی، جهانی و آنی که مستقیماً با قدیمیترین بخشهای مغز ما سخن میگوید، مدتها قبل از آنکه منطق و واژهها فرصت دخالت پیدا کنند همان زبانی که امروز نیز هر برند برای ماندگار شدن در ذهن ما از آن بهره میبرد.
۵ ایده خلاقانه برای بازاریابی آفلاین
در دنیای امروز که بازاریابی دیجیتال حرف اول را می زند، شاید بازاریابی آفلاین به حاشیه رانده شده باشد.




































