روش های جدید کاری در دوره ی کرونا
در حال حاضر با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا، روش های جدید کاری به وجود آمده است.دورکاری به یکی از این راه حل ها تبدیل شده است،
تولید محتوا و درآمدزایی در اینستاگرام
تولید محتوای جذاب در شبکه های اجتماعی همیشه کار تازه ای نیست. برندها به طور معمول همیشه انتظار داشتن محتوای درجه یک و تازه در اکانت شان را دارند. با این حال در این مسیر مشکلات بسیار زیادی پیش روی بازاریاب ها قرار دارد. درآمدزایی در اینستاگرام با وجود رقابت های فراوان چالش های فراوانی برای دنیای بازاریابی ایجاد کرده است.
بازآفرینی محصول و نقشه راه حرکت نیاز شرکت ها
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد؛ در این مطلب به معرفی کتاب «بازآفرینی محصول» که توسط اریک شافر و دیوید ساوی به رشته تحریر درآمده و توسط علی قربانزاده و سمیه کرمی ترجمه شده میپردازیم. این کتاب انتشارات راه پرداخت در سال ۱۳۹۹ در ۳۳۹ صفحه به چاپ رسانده است.
راهکارهایی برای مدیریت استرس تیم فروش
ما در این مقاله سعی داریم برخی از ایده های درجه یک و کاربردی را به شما معرفی کنیم. شما الان مجموعه ای از ایده های مناسب برای شروع فرآیند کاهش و مدیریت استرس تیم فروش را دم دست دارید. فرقی ندارد به عنوان یک فروشنده ساده با ما همراه هستید یا مدیر بخش فروش، در هر صورت حالا کنترل اوضاع در دست شماست.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات افتتاح شد
دکتر سیدعلی اعتدالی، رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات گفت: این رویداد با رشد ۳۰ درصدی شرکتکنندگان و ۲۵ درصدی متراژ تحت پوشش نسبت به سال گذشته، صبح امروز ۱۳ آذرماه افتتاح شد و تا تاریخ ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا است.
کوچینگ چه نیست؟
شاید کلمه کوچینگ به گوشتان خورده باشد اما معنی آن و کاربردش را نمیدانید. کلمه coach داستان جالبی در خود دارد؛ با من همراه باشید تا با کوچینگ به صورت ریشهای و اصولی آشنا شوید.
معرفی بازاریابی تجاری؛ مزایا و معایب
بازاریابی تجاری یا ترید مارکتینگ (Trade Marketing) یکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین روش های بازاریابی است. در بازاریابی تجاری، تمرکز تولیدکننده روی نقطه فروش و زنجیره ارزش است.
تبلیغات چاپی؛ سنگ بنای بازاریابی
با وجود اینکه تبلیغات دیجیتال در حال حاضر به عنوان شکل پیشرو بازاریابی محسوب میشود؛ چاپ هنوز هم بهترین روش تبلیغاتی بوده و به این زودیها از بین نمیرود! تبلیغات چاپی در قالب روزنامه، مجلات، بروشورها و پوسترها برای قرنها است که به عنوان سنگ بنای بازاریابی شناخته میشود.
شناخت کارآفرینان از سطح خرد تا کلان
کارآفرینان معمولا آدم هایی در نظر گرفته می شوند که با سختکوشی و تلاش بی پایان کارشان را دنبال می کنند. اغلب اوقات مردم فکر می کنند تا وقتی یک کارآفرین قله های موفقیت را فتح نکند، از پا نخواهد نشست. قبول دارم خیلی از کارآفرینان موفق چنین سرگذشتی دارند، اما همه آنها به یک شیوه کار نمی کنند.
نگاهی به شیوه های خاص ساخت برند جذاب و به یادماندنی
ماهیت یک برند جذاب و بزرگ این است که مشتریانش احساس میکنند که با بودن در کنار آن و در اختیار داشتن محصول یا خدماتش، چیزی فراتر از رفع نیاز خود به دست میآورند.
طراحی استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در دوران معاصر محسوب می شود. ما در ادامه نگاهی کوتاه به مسیر طراحی استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی خواهیم انداخت.
برندهای مدرن در دنیای جدید
برندهای مدرن در دنیای جدید به گونه ای دیگر عمل می کنند. دنیای کسب و کار همیشه مثل زمانه کنونی شلوغ و پر از رقابت نبود. دورانی نه چندان دور، فاصله بین تبدیل شدن به یک برند موفق مانند کوکاکولا فقط و فقط داشتن یک محصول باکیفیت بود.
بازاریابی عصبی چیست
بازاریابی عصبی چیست و از کجا آمده است؟ بازاریابی در طول دهه های اخیر بیشتر از اینکه یک حوزه جدی برای کارآفرینان باشد، بیشتر شبیه تکنیکی بود که از آن برای دستیابی به اهداف موردنظرشان استفاده می کردند.
تحول در کسب و کار با هوش مصنوعی
با توجه به کاربرد فزایندهی هوش مصنوعی در محیط کار و زندگی روزمره، این فناوری به اساس کار و زندگی افراد تبدیل خواهد شد. نگرانی های زیادی بر سر این تغییر وجود دارد. طبق پژوهش دانشجویان دانشکدهی کسب و کار هاروارد روی ۵۷۰۰ نفر، ۵۲ درصد از این گروه معتقدند شرکتها در سه سال آینده تعداد کارمندان خود را کاهش میدهند.
راه هایی برای بازاریابی بلک فرایدی
بلک فرایدی یا جمعه سیاه فرصتی است تا عیار کار بازاریاب ها مشخص شود. هر برندی که در این بازه زمانی موفق عمل کند، با خیال راحت سال میلادی را به پایان برده و انبارش از هر محصولی مرتبط با سال قبل خالی خواهد ماند. البته این موفقیت به سادگی به دست نمی آید.
استراتژی شرکت اوبر و دلایل موفقیت آن
ترکیب بازاریابی اوبر (Uber) در بازار امارات متحده عربی بر اساس ترکیبی از استراتژیهای بازاریابی است که بر محصول، تبلیغات، مکان و قیمت تمرکز...
بخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک
اکنون در بخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک نیز عدم قطعیتهای استراتژیک آزاردهنده را به مطالعه مینشینیم.
فوت های کوزه گری برای تولید محتوا
تولید محتوا مدت هاست بدل به یکی از گزینه های کارآفرینی در دنیای دیجیتال شده است. کافی است کمی اطلاعات دست اول از یک حوزه پرطرفدار را با مقداری شور و شوق ترکیب کنید تا نتیجه اش همه را حیرت زده کند. احتمالا شما هم بارها و بارها محتوای کانال های آشپزی، نقد و بررسی فیلم یا حتی آموزش تهیه غذا را تماشا کرده اید.
ارتقای مهارت های مدیریتی با تفکر انتقادی
مدیریت کسب و کار امر سخت و گاهی پیچیده ای است. کارآفرینان برای موفقیت در این حوزه نیاز به مهارت های بالایی دارند. اگر شما دارای مهارت بالایی در حوزه مدیریت کسب و کارتان هستید، این امر پایان ماجرا نیست.
سئو سایت قدرتمندترین بازاریاب
بدون شک اهمیت سئو سایت بر هیچ کس پوشیده نیست. این امر تاثیر بسزایی را در موفقیت اقدامات بازاریابی شما خواهد داشت با این حال بسیاری از افراد تصور می کنند که برای موفقیت در این زمینه، لازم است تا بودجه بسیار بالایی را اختصاص دهند.




































