توصیه هایی برای استفاده از پلتفرم اینستاگرام
بازاریابی در پلتفرم اینستاگرام برای هر کسب و کاری دارای اهمیت است. بسیاری از برندها برای موفقیت بازاریابی در فضای اینستاگرام به دنبال راهکارهای سریع و مطمئن هستند.
قانون های طلایی سئو گوگل
در عوض برای ساده سازی این فرآیند سراغ بررسی و طرح برخی از اصول کلی در زمینه سئو گوگل رفته ایم. اگر شما این نکات را به خوبی رعایت کنید، در واقع قانون های طلایی سئو گوگل دم دستتان خواهد بود.
بررسی بازاریابی محصول با بازاریابی برند
میان بازاریابی برند و بازاریابی محصول باید هماهنگی لازم وجود داشته باشد. در ادامه این موضوع به صورت کامل بررسی خواهد شد تا با نحوه کار، آشنایی بهتری را پیدا کنید.
دسته بندی مشتریان در بازاریابی
دسته بندی مشتریان بسیار مهم است. مشتریان در بازار نقش خون جاری در رگ های هر برند را دارند. اگر برای چند دقیقه گردش خون در بدن متوقف شود، دیگر امیدی به ادامه زندگی نخواهد بود. ماجرا درباره کسب و کارها نیز دقیقا به همین شکل است.
بلاگر شدن در دنیای امروز
این روزها همه جا پر از بلاگرهایی است که ادعای شان سر آدم را درد می آورد. اگر زمانی ستاره های سینما هوش از سر تیم های بازاریابی می بردند، حالا این نقش برعهده بلاگرها افتاده است. البته خیلی از بلاگرها کسب و کار شخصی خودشان را دارند و اصلا به همکاری تبلیغاتی با بقیه توجه نمی کنند.
۴ نکته مهم در تبلیغات دیجیتال
در ادامه برخی از نکات مهم و ضروری برای هر برند در زمینه تبلیغات دیجیتال را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
تفاوت رهبری تجاری و مدیریت کسب و کار
هدف اصلی در این مقاله بررسی دقیق تفاوت های میان رهبری تجاری و مدیریت کسب و کار است.
مدیر سالنامه امسال:رسالت های اجتماعی در سایه تولید عملی می شود
مدیر سالنامه امسال: خانواده تولیدکنندگان این رسته شغلی آنچنان به بلوغ کاری و تنوع صورتهای خروجی رسیدهاند که نیازمند تشکیل یک صنف بهعنوان فرصتی برای تبادل تجربیات، ایدهها و راهکارهای موفق درزمینة تولید سالنامه و هدایای تبلیغاتی باشند.
بازاریابی شبکه های اجتماعی و ۴ پرسش ضروری
امروزه دیگر تفاوتی ندارد که صاحب یک برند محلی و یا جهانی باشید، فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی به یک اقدام کاملا...
چگونگی رهبری استارت آپ برای مدیران
رهبری استارت آپ ها شاید در نگاه نخست بسیار ساده به نظر برسد، اما همین که وارد عرصه عملی آن شوید وضعیت تان به طور کامل تغییر خواهد کرد. بسیاری از برندها در زمینه رهبری تجاری همیشه مشکل دارند. دلیل این امر تلاش کارآفرینان برای مدیریت یک استارت آپ به مثابه یک مدیر است.
کوچینگ کسب و کار
در مطالب گذشته به انواع تخصص ها در کوچینگ و مفهوم هر یک از آن ها پرداختیم. در این مطلب اختصاصاً کوچینگ کسب و کار (Business coaching) و نقش و اهمیت آن در توسعه ی سازمان ها را بررسی می کنیم.
فرصت ها و چالش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و کارآمدترین روش های مارکتینگ در دنیای امروز محسوب می شود.
۳ نکته مهم در بازاریابی دنیای امروز
بازاریابی در دنیای امروزی تفاوت های زیادی با بازار یابی در گذشته دارد. در گذشته در دنیای بازاریابی وسایل ارتباطی که امروز وجود دارد وجود نداشت.
چالش های انتخاب نام برند و محصولات
انتخاب نام برند یا محصولات امر بسیار ساده ای محسوب نمی شود. اغلب برندها بیش از اندازه بر روی فرآیند تولید محصولات تمرکز دارند. به این ترتیب در عمل دیگر فرصتی برای توجه به اهمیت نامگذاری محصولات باقی نخواهد ماند. روند مشابهی در مورد انتخاب نام برند نیز وجود دارد.
بررسی انواع مختلف آرم تجاری
لوگو را باید معرف یک برند دانست. در واقع اگر بخواهیم نخستین و مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی را نام ببریم، بدون شک ایجاد آرم تجاری، انتخابی شایسته خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که هیچ چیز به اندازه این موضوع، در ذهن مخاطب باقی نخواهد ماند. این امر در حالی است که هنوز هم بسیاری از افراد با انواع مختلف آرم های تجاری آشنایی نداشته و این امر باعث می شود تا انتخاب برای آنها بسیار سخت باشد. در این راستا به بررسی پنج نوع اصلی آن خواهیم پرداخت.
بازاریابی چابک، یک مفهوم مدرن برای کسبوکارهای رشدمحور
بازاریابی چابک یکی از محبوبترین روندها در صنعت است، اما در مورد آن سوءتفاهمهایی وجود دارد و اغلب به طرز اشتباهی پیادهسازی میشود.
بررسی استراتژی بازاریابی شرکت زارا به عنوان یکی از موفق ترین برندهای جهان
بنابراین، چه چیزی در مورد استراتژی بازاریابی شرکت زارا بسیار خاص است که میتواند آن را به عنوان یک مد جهانی قدرتمند تبدیل کند؟
کسب و کار آنلاین و چالش های بازاریابی آن
یکی از مزیت های اصلی مدیریت کسب و کار آنلاین هزینه های پایین تر برای بازاریابی و تبلیغات است. این امر در کنار هزینه...
استراتژی برندسازی نایک: فروش سبک زندگی بهجای محصول
استراتژی برندسازی نایک یک کلاس آموزشی کامل در این است که چطور برندی خلق کنید که فراتر از یک محصول باشد. این ایده نه در خواب، بلکه در یک لحظهی الهام نزدیک به مرگ روی دستگاه StairMaster در یک روز غمانگیز در سیاتل به ذهنم رسید.
تولید محتوا را آغاز کنید
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز؛ فرآیند تولید محتوا دارای بخش های متحرک بسیار زیادی است، که آن را به یکی از چالش برانگیزترین و البته سرگرم کننده ترین جنبه های محتوای برندشده تبدیل می کند. شما باید فرمت مناسب داستان خود را انتخاب کنید که خواه ویدئو، متن یا تصویر باشد.




































