16.5 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
تولید محتوا

ضرورت تولید محتوا برای کسب و کارها

بدون تردید یکی از اقدامات اصلی برندها در زمینه بازاریابی، تولید محتوا است. با این حال آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا باید این اقدام را به عنوان مهمترین روش بازاریابی در عصر حاضر به حساب آورد؟ درواقع اگر در شکل و کار شما این اقدام اولویت اول نباشد، متاسفانه در حال از دست دادن فرصت های موجود در بازار هستید و تحت این شرایط طبیعی است که شاهد رشد بالاتر برندهای رقیب باشید.
گوشی

قابلیت های گوشی های هوشمند با نصب کیوآر کد

به گزارش چاپ نشر آنلاین به نقل از ایسنا، بیش از نیمی از افراد در حال حاضر گوشی‌های هوشمند دارند که این تعداد به صورت روزانه در حال رشد است.
کارآفرینان مستقل کارآفرینان

کارآفرینان در دنیای امروز چه می کنند؟

عملکرد کارآفرینان در دنیای امروز به توجه به تغییرات دنیای مردم تغییر کرده است.مردم در زندگی شان به بعضی آدم ها بیشتر از بقیه اعتماد دارند. مثلا اگر قرار باشد همین امروز یک کفش ورزشی بخرید، احتمالا هر چقدر فروشندگان بیشتر برای شما درباره مزایای یک کفش حرف بزنند، انگیزه تان برای خرید آن کمتر می شود.
سالنامه سپیدان

سالنامه سپیدان؛ لزوم توجه به تبلیغات برای ارتقای صادرات

سالنامه سپیدان: بحث تبلیغات و بازاریابی جایگاه اصلی‌اش را در ایران ندارد. حد و ظرفیت این حوزه بسیار بالاتر است. همکاران و مسئولان باید به این بخش توجه بیشتری داشته باشند؛ پایه و اساس صادرات به این حوزه وابسته است که خیلی ضعیف به آن پرداخته‌شده است؛ اگر این بخش تقویت شود می‌توان به آینده صادرات نیز امیدوار بود.
تولید محتوا بازاریابی محتوا

تولید محتوا برای بازاریابی موفق

محتوا یکی از گران ترین دارایی هایی است که هر کسب و کاری روانه بازار می کند. بسیاری از برندها فکر می کنند همین که هزینه های تولید محتوا را به هر قیمتی پایین بیاورند، دیگر نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت.
برندسازی

برندسازی؛ اصلی مهم تر از قیمت و کیفیت محصول

کسب و کارهای مختلف برای برندسازی نیاز به معیارهای دقیق و روشن دارند. امروزه اغلب کارشناس ‎ها المان ‎های اساسی برای برندسازی را شامل قیمت، کیفیت، خدمات جانبی و راحتی مشتریان می دانند.
شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی

بازاریابی با کمک شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. فرقی ندارد شما در چه موقعیتی در بازار هستید، به هر حال پلتفرم های اجتماعی به شما برای تعامل بهتر با مخاطب و معرفی برندتان به مشتریان بالقوه کمک خواهد کرد.
شخصیت برند

بررسی انواع مختلف آرم تجاری

لوگو را باید معرف یک برند دانست. در واقع اگر بخواهیم نخستین و مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی را نام ببریم، بدون شک ایجاد آرم تجاری، انتخابی شایسته خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که هیچ چیز به اندازه این موضوع، در ذهن مخاطب باقی نخواهد ماند. این امر در حالی است که هنوز هم بسیاری از افراد با انواع مختلف آرم های تجاری آشنایی نداشته و این امر باعث می شود تا انتخاب برای آنها بسیار سخت باشد. در این راستا به بررسی پنج نوع اصلی آن خواهیم پرداخت.
قطب نمای مدیران فروش

بهره مندی از قطب نمای مدیران فروش در بازار ایران

به گزارش چاپ و نشر آنلاین، برای ایفای هدف معرفی کتاب ‌‌‌های کاربردی در مدیریت بنگاه‌ های اقتصادی، جهت استفاده مدیران کشور، این بار کتاب «قطب نمای مدیران فروش» را معرفی می کنیم.
نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته افتتاح شد

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با حضور رییس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و مدیران و مسئولان این صنعت افتتاح شد.
بازاریابی

بازاریابی اصیل در عصر هوش مصنوعی

در عصر سلطه هوش مصنوعی و الگوریتم‌ها، راز موفقیت در بازاریابی مدرن نه در فناوری بلکه در انسانیت نهفته است؛ اصالت به بزرگ‌ترین مزیت رقابتی برندها بدل شده، جایی که مشتریان تشنه ارتباطی واقعی‌اند، نه پیام‌های خودکار.
افزایش فروش سایت

افزایش فروش سایت با  ۷ گام ضروری

براساس تحقیقات، هفت عامل باعث می شود تا با افزایش فروش سایت داشته باشید و با رشدی چند برابری موجه شوید.
محتوای موفق تولید محتوا برای کاربران گوشی هوشمند

۵ راهکار تولید محتوا برای کاربران گوشی هوشمند

امروزه با توجه به این امر که بیشتر کاربران اینترنت از تلفن همراه برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند، بسیار ضروری است که تولید محتوا برای کاربران گوشی هوشمند مورد توجه بیشتر قرار بگیرد و محتواها را با توجه به الزامات این بخش، ایجاد نمایید. درواقع عدم توجه به مناسب بودن محتوا برای گوشی های هوشمند، حتی در زمینه سئو نیز تاثیر منفی را به همراه دارد.
نظرات مشتریان

اثر نظرات مشتریان در ارتقا کسب و کارها

نظرات مشتریان درباره یک کسب و کار همیشه مثبت یا شامل تعریف های مداوم نیست. گاهی اوقات مشتریان یا سرمایه گذارها نسبت به یک برند نظرات بسیار منفی ارائه می کنند.
بازاریابی B2B

توصیه های کلیدی درباره بازاریابی B2B

شکست های پی در پی در زمینه بازاریابی B2B تا حد زیادی ناشی از برخورد کلیشه ای بازاریاب ها با این حوزه است. ما در این مقاله قصد داریم سری به پشت پرده دنیای مارکتینگ بزنیم و حوزه B2B را زیر ذره بین ببریم.
فروشندگان

فروشندگان حرفه ای چگونه کار می کنند

وقتی شما به عنوان کارآفرین مشغول فعالیت هستید، فرآیند فروش و فروشندگان دارای اهمیت بسیار زیادی است. برخی از افراد به سرعت تکنیک ‎های...
سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی اصفهان

تمرکز بر دیجیتال مارکتینگ در سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی...

رئیس اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات اصفهان گفت: سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی اصفهان که از تاریخ 20 الی 23 دی‌ماه برگزار می شود
دورکاری

۵ پرسش اصلی در بازاریابی

آشنایی با پنج سوال اصلی در هر زمینه ای ازجمله بازاریابی شانس موفقیت افراد را افزایش می‏دهد. درواقع این موارد را باید قبل از...
مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار

۶ نکته طلایی برای رونق کسب و کار

نجات و رونق کسب‌ و کار در شرایط رکود بستگی به استراتژی‌ های بازاریابی دارد. این نکته به‌ویژه برای بیزینس‌ های تازه وارد به...
هوش عاطفی

نقش هوش عاطفی در ارتقا کاری

یکی از مهارت ‎های ویژه هر کارمند و کارآفرینی در دنیای کسب و کار مربوط به هوش عاطفی است. بدون تردید همه ما در موقعیت ‎های مختلف کاری با گزینه و انتخاب های متفاوتی رو به رو هستیم.