چگونگی فروش خدمات آنلاین
فروش خدمات آنلاین اغلب اوقات چالش برانگیز است. خب مردم در حالت عادی محصولات مختلف را نیز به طور آنلاین کمتر می خرند؛ چراکه همیشه شک و تردیدهایی درباره برندهای این حوزه و همچنین بحران اعتماد به آنها وجود دارد.
برتری در گوگل با رعایت ۵ اصل مهم
چگونگی برتری در گوگل، با توجه به این امر که سرویس اخبار گوگل، یکی از پرطرفدارترین ها محسوب می شود و روزانه میلیون ها نفر از سراسر جهان از آن استفاده می کنند، این امر برای هر سایتی بسیار مهم است که بتواند در این بخش حضور داشته باشد. با این حال توصیه ها در این رابطه با اشتباهات بسیاری همراه است.
راهکارهایی برای جلب نظر مشتریان تازه با برندسازی
ما در این مقاله برخی از ساده ترین راهکارها برای جلب نظر مشتریان تازه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. چنین راهکارهایی برای اغلب کسب و کارها قابل استفاده خواهد بود بنابراین مشکلات کارآفرینان و صاحبان برند در زمینه جلب نظر مشتریان تازه تا حدود زیادی رفع خواهد شد.
۱۰ استراتژی تبلیغات موثر برای جذب مشتری و رشد برند
اگر تکنیکهای تبلیغاتی را بهعنوان مواد اولیه یک آگهی عالی در نظر بگیریم، استراتژیهای تبلیغاتی مشخص میکنند که این مواد را کجا و چگونه ارائه کنیم. این استراتژیها نهتنها رایج هستند، بلکه در ایجاد آگاهی و جذب مشتری بالقوه برای کسبوکار شما فوقالعاده مؤثر عمل میکنند.
دوران پسا کرونا فرصتی برای تبلیغات بیشتر
بازگشایی کسب و کارها در دوران پسا کرونا تغییرات مهمی از نظر تبلیغاتی ایجاد کرده است. اکنون برندها تمایل بیشتری برای پرداخت هزینه در ازای تبلیغات در شبکه های اجتماعی دارند.
مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری
بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتریان بیشتر با هزینه اندک است در ادامه مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری را می خوانید.
نقش شبکه های اجتماعی در گسترش کسب و کار
حضور کسب و کارها در دنیای آنلاین پدیده تازه ای نیست. امروزه بسیاری از برندها برای تجربه موفقیت در زمینه فروش یا حتی تعامل با مخاطب هدف نیاز به حضور در شبکه های اجتماعی دارند. اگر دقت کرده باشید، بسیاری از آدم ها نیز تعاملات اجتماعی شان را کاملا در پلتفرم های اجتماعی دنبال می کنند.
اینترنت و ایجاد اشتغال
یکی از تحولاتی که اینترنت در دنیای امروز ایجاد کرده است امکان دورکاری است. به این ترتیب که این امکان برای افراد جویای کار به وجود می آید که کسب و کاری اینترنتی به وجود بیاورند
معرفی ۳ ترند بازاریابی شبکه های اجتماعی
دنیای بازاریابی هر ساله دستخوش تغییر و تحول بسیار زیادی می شود. افزایش تعداد برندهای درگیر در زمینه بازاریابی یکی از ویژگی های اصلی...
توصیه های کاربردی مدیریت زمان برای حرفه ای ها
در جهان امروز که افراد با انتخاب های متنوعی در طول روز مواجه هستند، مدیریت زمان به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.
طراحی پیام بازاریابی برند اما اصولی
پیام بازاریابی؛ همان عنصر ظریفی که از مرز شعار عبور می کند و به یک گفت و گوی واقعی با مخاطب تبدیل می شود.
اصول مارکتینگ موثر در گسترش کسبوکار
اصول مارکتینگ به مجموعهای از استراتژیها، تکنیکها، و رویکردهایی میگویند که بهمنظور شناخت و درک نیازهای مشتری، بازار و محیط کسبوکار ارائه میشوند. این...
مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو؛ فرصتی بینظیر
مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو گفت: نمایشگاهها بزرگترین فرصت تولیدکنندگان و واردکنندگان برای جذب مشتری هستند.
روش های راه اندازی کسب و کار و جذب سرمایه گذار
راه اندازی کسب و کار چه روش هایی دارد؟ برای فهمیدن آن با ما همراه باشید.
ضرورت درک چهار P در آمیخته بازاریابی برای بازاریابان
در دهه ۱۹۵۰ نیل بوردن اصطلاح آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) را رایج کرد که شامل بیش از ده عنصر بازاریابی بود.
مهارت های ارتباط با مشتری به منظور رونق کسب و کار
وقتی صحبت از ارتباط با مشتری میشود، ناکارآمدی ها میتوانند منجر به کاهش بهره وری، از بین رفتن روابط حرفهای و در بدترین حالت از دست دادن کسب و کار شوند.
زمان درست ارسال اس ام اس های تبلیغاتی
این روزها همه افراد بر اهمیت پیامک مارکتینگ (اس ام اس های تبلیغاتی) و بازاریابی های پیامکی آگاهی داشته و سعی بر استفاده از این روش تبلیغات و بازاریابی مدرن دارند.
اثر پیگمالیون چیست و کاربرد آن در مدیریت
اثر پیگمالیون (The Pygmalion Effect) موقعیتهایی را توصیف میکند که در آن انتظارات بالای یک فرد باعث بهبود رفتار و در نتیجه عملکرد ما در یک منطقه خاص میشود. این نشان میدهد که وقتی از ما انتظار بیشتری میرود، بهتر عمل میکنیم.
بهترین اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی کدامند؟
امروزه بسیاری از بازاریاب ها در صورتی که به محض شروع فعالیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی با بازخوردهای مثبت مشتریان رو به رو نشوند، انگیزه شان برای ادامه مسیر را به طور کامل از دست خواهند داد.
ویژگی هایی که ایلان ماسک را ثروتمندترین کرد
اگر بخواهیم موفق ترین کارآفرین پنج سال اخیر را نام ببریم، بدون شک ایلان ماسک شایسته ترین گزینه خواهد بود. وی با سرعت رشدی تاریخی موفق شد تا امپراتوری جف بزوس را کنار بزند و اکنون عنوان ثروتمندترین فرد جهان را نیز در اختیار دارد.




































