۵ راهکار برای کاهش هزینه های بازاریابی
کاهش هزینه های بازاریابی یکی از پایه های اصلی برای رسیدن به موفقیت در هر کسب و کاری است.
ایده هایی برای ورود به عرصه کارآفرینی
آیا شما نسبت به سن و سال تان برای شروع عرصه کارآفرینی تردید دارید؟ بسیاری از افراد برای شروع کسب و کار تردیدهای بسیار زیادی دارند. این امر موجب به تاخیر انداختن شروع فعالیت کارآفرینی از سوی آنها می شود.
تصمیم گیری رکن اساسی مدیریت
مديران بنا به ضرورت حرفهای، تصمیمگیرندهاند ولی بیشتر آنان از تحليل اينکه چگونه به تصميمی میرسند، ناتوانند. تصمیم گیری عبارت است از انتخاب يک راهحل از بین راهحلهای مختلف و تصمیم گیری رکن اساسی مدیریت است.
موفقیت در بازاریابی تلفنی و روش های تاثیر گذار
بازاریابی تلفنی یکی از روش های کاربردی در کسب مشتری و فروش محصولات است که با رعایت نکات تامل برانگیز در این زمینه، موفقیت چشمگیری کسب خواهید کرد.
۵ توصیه برای موفقیت از نظر بیل گیتس
اگر بخواهید از الگوی خود در زندگی برای کسب موفقیت نام ببرید چه فردی را انتخاب خواهید کرد؟ اگرچه تعداد افراد موفق جهان زیاد است، با این حال بهترین گزینه فردی است که در کنار موفقیت عظیم شغلی در زمینه زندگی شخصی خود نیز کاملا موفق ظاهر شده باشد. در این رابطه بیل گیتس گزینه کاملا مناسبی محسوب می شود.
توصیه هایی برای آغاز یک روز کاری
شروع روز کاری به طور مناسب نقش مهمی در ساماندهی تمام امور دارد. برخی از کارآفرینان وقتی روزشان را بد شروع می کنند،
حضور در نمایشگاه تبلیغات بهتر از غیبت در آن است
مدیر عامل مجموعه تندیس نگاران معین گفت: با وجود شرایط اقتصادی فعلی، اقدام به برپایی شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی خود نقطه قوت نمایشگاه...
چاپ سررسید تبلیغاتی و تاثیر آن در برندینگ و بازاریابی
کاربرد گسترده سررسید در بین افراد و گروه های مختلف باعث شده تا کسب و کارهای بزرگ و کوچک به فکر سفارش سررسید تبلیغاتی برای ارتباط با مخاطبانشان باشند.
مدیریت کسب و کار با شیوه نوین
کسب و کارها به طور معمول دارای شمار قابل ملاحظه ای کارمند هستند. این امر برای تیم مدیریت کسب و کار نیاز به برنامه ریزی و استفاده از استراتژی های مختلف را پیش می کشد.
در سال آینده چگونه موفق باشیم
وقتی به ما ه های پایانی سال نزدیک می شویم به این فکر میافتیم که برای بهتر شدن در سال آینده چه کار باید بکنیم، چگونه خود را ارتقا دهیم و چگونه به فردی موفق تبدیل شویم.
راهکارهای مدیریت مشتریان بدحساب
مدیریت مشتریان بدحساب یکی از مسائلی است که به راهکارهای موثری نیاز دارد. راههایی که علاوه بر کارا بودن مشتری را نیز همچنان برای مجموعه حفظ کند.
مهم ترین ویژگی های میلیاردرهای جوان
کسب ثروت در سنین جوانی، بدون شک رویای هر فردی محسوب می شود. به همین خاطر است که میلیاردرهای جوان، در مرکز توجهات هستند.
ده راز اصلی ثروتمند شدن
بسیاری از انسان ها تصور می کنند که کسب ثروت، تنها یک علم بوده درحالی که ایجاد عادت های کسب ثروت بسیار ضروری است. در ادامه به ده راز اصلی ثروتمند شدن اشاره خواهیم کرد.
مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشتافزار آرین: ادغام بهمنظور ارتقاء
مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشتافزار آرین: یکی از مسائلی که باید باقدرت بیشتری در سال آینده ظاهر شود به امر تبلیغات مربوط میشود. برندهای قدرتمندی در حوزه ما وجود دارند که جایشان در آوردگاه امسال خالی بود. مسئولان برپایی آوردگاه میتوانند با تبلیغات مؤثر از این عزیزان دعوت کنند تا در نمایشگاه حضورداشته باشند.
مدیر شرکت آوای عرشیا؛ عرصهای برای تثبیت برندها
مدیر شرکت تبلیغاتی آوای عرشیا گفت: امسال اما به دلیل این دو سال وقفهای که به وجود آمده بود همکاران با آمادگی بالا و انگیزه قویتری در نمایشگاه حضور داشتند.
نگاهی به صلاحیت های یک کوچ
در ادامه، در نگاهی به صلاحیت های یک کوچ در بخش دوم این صلاحیت «ایجاد یا برانگیختن آگاهی» را با هم بررسی میکنیم.
مدیر مجموعه سالنامه کیانی؛ تعداد قابلقبول بازدیدکننده
مدیر مجموعه سالنامه کیانی گفت: دیدار رودررو با مشتریان و هم چنین دیدار با همکاران و ارزیابی تولیداتشان هم در میزان فروش و هم در برنامه ریزی، تأثیر گذار است.
ایجاد سئوی محلی قدرتمند
امروزه سئوی محلی به قدری مهم است که توصیه می شود تمامی برندها آن را اولویت اول خود قرار دهند. در این زمینه آمارها نیز حاکی از آن است که بیشترین شانس کسب مشتری هم از بین همین گروه بوده و لازم است تا نسبت به این مسئله، توجه ویژه ای را داشته باشید. این امر در حالی است که بیشتر برندها نسبت به این موضوع آگاه بوده و تفاوتی میان سئوی محلی با دیگر روش های رایج سئو قائل نمی شوند.
همکاری تیک تاک با UFC
تیک تاک در طول ماه های اخیر مرکز انتقادات بسیار زیادی قرار گرفته است. اکنون این پلتفرم محبوب اقدام به همکاری با UFC کرده است. این همکاری با هدف پخش برنامه های لایو در تیک تاک صورت می گیرد.
معرفی کتاب «نسل سوم بازاریابی؛ از محصول به مشتری و به روح انسانی»
کتاب «نسل سوم بازاریابی؛ از محصول به مشتری و به روح انسانی» به ترجمه حمیدرضا ایرانی و اصغر رحمتی در سال 1399 منتشر شد.




































