جانشین پروری و کوچینگ سازمانی
شناسایی استعدادهای انسانی سازمان و تربیت و نگه داشت افراد برای پست های کلیدی سازمان را می توان به عنوان تعریف سرراست جانشین پروری و کوچینگ سازمانی عنوان کرد.
وضعیت اقتصادی بخش تبلیغات برگرفته از شرایط اقتصادی کشور
نایب رئیس اتحادیه سازندگان کلیشه، لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین گفت: امروزه تمامی صنوف و تشکلها و کارخانههای بزرگ به تبلیغات نیاز دارند و تبلیغات در تمامی بخشها فعال است. بنابر این میتوان با بررسی وضعیت اقتصادی بخش تبلیغات، به شرایط اقتصادی کشور پی برد.
چرخه عمر سازمانی کارمندان در پیاده سازی فرهنگ کوچینگ
یکی از مواردی که در پیاده سازی فرهنگ کوچینگی سازمان مورد توجه قرار می گیرد، چرخه عمر سازمانی کارمندان است.
زاپیر و مدیریت سریع ترین شرکت کار از راه دور در جهان
در این مقاله که وید فاستر، مدیرعامل شرکت زاپیر با ما به اشتراک میگذارد نشان می دهد چگونه یکی از شرکت های کار از راه دور در جهان کارکنان خود را مدیریت می کند.
ویژگی های متن تبلیغاتی برای جذب بیشتر مشتری
ما در این مقاله، قرار است نهتنها درباره این موضوع صحبت کنیم، بلکه ویژگیهای یک متن تبلیغاتی جذاب و قانعکننده برای جذب بیشتر مشتری را هم بررسی کنیم.
ویژگی هایی که ایلان ماسک را ثروتمندترین کرد
اگر بخواهیم موفق ترین کارآفرین پنج سال اخیر را نام ببریم، بدون شک ایلان ماسک شایسته ترین گزینه خواهد بود. وی با سرعت رشدی تاریخی موفق شد تا امپراتوری جف بزوس را کنار بزند و اکنون عنوان ثروتمندترین فرد جهان را نیز در اختیار دارد.
مدیرعامل شرکت تندیسنگاران معین؛ وقفه در برگزاری یک اتفاق مثبت
مدیرعامل شرکت تندیسنگاران معین؛ توصیه من به تمام همکارانم حضور در نمایشگاه با وجود تمام محدودیتها است.
تحول در کسب و کار با هوش مصنوعی
با توجه به کاربرد فزایندهی هوش مصنوعی در محیط کار و زندگی روزمره، این فناوری به اساس کار و زندگی افراد تبدیل خواهد شد. نگرانی های زیادی بر سر این تغییر وجود دارد. طبق پژوهش دانشجویان دانشکدهی کسب و کار هاروارد روی ۵۷۰۰ نفر، ۵۲ درصد از این گروه معتقدند شرکتها در سه سال آینده تعداد کارمندان خود را کاهش میدهند.
مهارت های ضروری کاری جهت استخدام در شرکت ها
پنج سال پیش موسسه World Economic Forum گزارشی درباره آینده انواع شغل ها تا سال 2020 منتشر کرد. در این گزارش بر روی موج آهسته نیاز به مهارت های تازه و هماهنگی بیشتر با فناوری های نوین جهت استخدام در شرکت ها تاکید شده بود.
نقش ترکیب فروش در افزایش سودآوری کسب و کارها
شرکتها در بسیاری از صنایع، ترکیب فروش (Sales Mix) را دنبال میکنند تا درک بهتری از آنچه میفروشند و تأثیر آن بر جریان درآمدشان به دست آورند.
بلاگر کیست/ نکاتی درباره کسب درآمد برای بلاگرها
یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از بلاگرها با آن مواجه هستند، عدم کسب درآمد است. این امر در حالی است که این شغل در دو سال اخیر، یکی از پردرآمدترین ها بوده است.
تغییر اولویت های بازاریابی و تبلیغات کوکاکولا در دوران کرونا
کوکاکولا به عنوان یکی از غول های عرصه تولید نوشابه های گازدار جهتگیری مشخصی در این بحران داشته است. مدیران ارشد این برند از منابع بازاریابی و تبلیغات کوکاکولا برای حمایت از کادرهای درمانی و سایر عوامل موثر در مقابله با کرونا استفاده می کنند.
مدیر مجموعه کارت عروسی همرنگ؛ بهترین مکان برای جذب مشتری
مدیر مجموعه کارت عروسی همرنگ؛ یکی از مشکلات امسال نمایشگاه کم بودن تعداد سالنها بود؛ از طرفی غرفهآرایی نیز مطلوب نبود و بین امکاناتی که برای دو سالن در نظر گرفته بودند تفاوت محسوسی وجود داشت.
اصول بازاریابی و تعامل برند با مخاطب هدف در اینستاگرام
افزایش سطح تعامل برند با مخاطب هدف در اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. اگرچه این فرآیند نیازمند اختصاص زمان و تلاش بسیار زیادی است،...
حرکت به سوی بازاریابی مدرن با ۱۴ توصیه کاتلر
یکی از ویژگی های دوران کنونی، شتاب رخدادها و دگرگونی بازارها است، به گونه ای که هیچ شرکتی برای موفقیت مستمر در بازار، نمی تواند بر تجربه ها و موفقیت های پیشین خود تکیه کند و نیازمند حرکت به سوی بازاریابی مدرن است.
۱۰ تکنیک طلایی برای تنظیم قرارداد فروش حرفه ای
فروش محصولات در بازارهای مختلف امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها در شروع فعالیت تجاری شان با مشکلات بسیار زیادی در زمینه فروش محصولات مواجه می شوند. این امر تاثیر بلندمدتی بر روی برندها در صورت ناتوانی برای تنظیم قراردادهای فروش مناسب خواهد داشت. گاهی اوقات عدم توجه به جزییات قراردادها موجب بروز مشکلات عمده در زمینه پیگیری شان می شود.
اهمیت چاپ کارت ویزیت، لیبل و سربرگ در توسعه کسب و کار
طراحی و چاپ کارت ویزیت با وجود اینکه دنیای دیجیتال و ارتباط های مجازی نحوه ایجاد ارتباط تجاری را متحول کرده است هنوز بخشی از چهره تجاری یک برند است.
همه چیز درباره بازاریابی ویروسی یا ویرال مارکتینگ
بازاریابی ویروسی یا ویرال مارکتینگ یکی از بهترین روش های تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی می باشد که به جذب سریع مشتریان در کمترین زمان کمک می کند.
مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ یک رویداد فرصتساز
مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ بازار سررسید هرسال از برج یازدهم داغ میشود اما برگزاری این نمایشگاه موجب میشود تا سفارشات در زمان مناسبتری انجام شود و از این لحاظ ما فرصت بیشتری برای انجام کارهای باکیفیت در اختیار خواهیم داشت.
نقش رپورتاژ آگهی برای افزایش بازدید کاربران
امروزه به کار بردن رپورتاژ آگهی برای افزایش بازدید کاربران و اعتبار سایت رواج یافته است. به همین دلیل سایت های جدید سعی دارند تا رپورتاژ آگهی خود را نشر دهند.




































