توسعه کسب و کار با بازاریابی دیجیتال
استفاده از بازاریابی دیجیتال اهمیت ویژه ای دارد . هدف مشترک بسیاری از کسب و کارها توسعه است در این مقاله چند ابزار مناسب بازاریابی دیجیتال معرفی میشود.
بازاریابی احساسی؛ مثال هایی از برندهای بزرگ
اهمیت بازاریابی احساسی بر روی تصمیمات ناخودآگاهانه مشتریان است. مثلا برند اپل نه تنها پرستیژ خوبی به مشتریانش می دهد، بلکه معمولا در کمپین های تبلیغاتی روی نکاتی دست می گذارد که حسابی مشتریان را احساساتی می سازد.
چالش های مدیریت کسب و کارهای تولیدی
مدیریت یک کسب و کار تولیدی هرگز کار ساده ای نیست. مشکلات و پیچیدگی های بسیار زیادی پیش روی فعالیت برندها در این حوزه وجود دارد. مدیران اغلب اوقات ساماندهی کسب و کارهای تولیدی را سخت ترین چالش حرفه ای شان قلمداد می کنند.
راهکارهای بازاریابی و فروش مستقیم در اینستاگرام
بدون تردید اغلب ما نسبت به تاثیر اینستاگرام بر روی وضعیت کسب و کارمان آگاهی داریم. شمار بالایی از برندها در شبکه های اجتماعی...
تلویزیون شهری تغییر اساسی در تبلیغات محیطی
در بین روشهای مختلف تبلیغاتی، این تبلیغات محیطی است که میتواند در مدت زمان کوتاهی تاثیرات شگفت انگیزی بر سود و فروش مجموعه داشته باشد. ما در این مقاله شما را با تلویزیون شهری، یکی از موثرترین روشهای تبلیغات محیطی، آشنا خواهیم کرد.
تاثیر ویژگی های شخصیتی در بازاریابی
آنچه بازاریاب های خوب را از بقیه متمایز می کند، تواناییشان در تقویت برخی از مهارت های روانشناختی است، در این بخش قصد داریم برخی از مهمترین نکات ویژگی های شخصیتی در بازاریابی موفق را زیر ذره بین ببریم. پس با ما همراه باشید تا ماجراجویی مان را شروع کنیم.
بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک
به زبان سادهتر بعد از شناسایی مشتریان اصلی و ارزشهای اساسی آنها، ما باید چگونه عملکردی داشته باشیم که بتوانیم این ارزشها را برای مشتریان خود خلق کنیم. با من همراه باشید تا در این بخش، بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.
تفکیک نمایشگاه ها و افت بازدیدها
رئیس هیئتمدیره رث گرافیک گفت: در چند سال اخیر با تفکیک نمایشگاه چاپ از نمایشگاه تبلیغات بر میزان بازدید تاثیر گذاشته و آن را با افت مواجه کرده است.
سالنامه دموت؛ جانمایی ضعیف و نارضایتی برندهای مطرح
مدیرعامل سالنامه دموت: مسئولان برپایی نمایشگاه در جانماییها امسال ضعیف عمل کرده بودند و دیدشان نسبت به این مسئله بسیار بیزینسی بود. این ایرادی است که به نظر بنده باید حل شود، در غیر این صورت برندهای مطرح ازجمله مجموعه ما از شرکت در آوردگاههای سال بعد استقبال نخواهد کرد.
تکنیک هایی در فرآیند مدیریت زمان کسب و کارهای کوچک
کسب و کارها در طول روز برنامه های بسیار زیادی برای مدیریت دارند. این امر در صورت عدم برنامه ریزی درست به منظور مدیریت همزمان چند امر مختلف موجب بروز مشکلات بسیار وسیعی خواهد شد. کارآفرینان برای عملکرد مناسب در دنیای کسب و کار فقط نیازمند ایده های مناسب نیستند، امروزه مدیریت زمان بدل به دغدغه شماره یک اغلب برندها شده است.
استفاده از هدایای تبلیغاتی در بازاریابی کارآمد
روش ارائه هدیه های تجاری به مخاطبان یکی از راهکارهای مهم و کارآمد بازاریابی محسوب می شود و بسیاری از صاحبان مشاغل این روش را برای جلب توجه مخاطبین انتخاب می کنند.
طراحی لوگو و تاثیرات آن بر برندسازی
طراحی لگو یکی از شیوه هایی است که این قابلیت را دارد تا یک برند را مهم سازد و به آن هویت ببخشد. یک...
برند های بزرگ چه می کنند
برندسازی در دنیای مدرن پیوند بسیار نزدیکی با مسئله فرهنگ دارد. بسیاری از برند های بزرگ با تاکید بر برخی جنبه های فرهنگی مشخص توانایی تاثیرگذاری بر روی دامنه وسیعی از مشتریان را پیدا کرده اند.
رشد اینستاگرام با ۷ تکنیک جدید
اگر بخواهیم مهمترین شبکه برای کسب و کارها را نام ببریم، بدون شک گزینه اصلی نه فیس بوک خواهد بود و نه یوتیوب معیارهای لازم را در اختیار دارد.
فروش آنلاین در شبکه های اجتماعی با ۴ اصل ساده
امروزه فضای شبکه های اجتماعی به قدری قدرتمند است که شما حتی با فعالیت ضعیف هم می توانید فروش آنلاین را تجربه کنید. با این حال اگر خواهان رشد مداوم و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود هستید، باید به کیفیت کار خود نیز توجه داشته باشید.
نیچ مارکتینگ شکلی متمرکز از بازاریابی
نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) به معنای هدایت تمام تلاشهای بازاریابی به سمت یک بخش جمعیتی کاملاً تعریف شده است.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین...
تبلیغات ماندگار و نکات کلیدی و حیاتی
در دنیای پر سر و صدای امروز، هر لحظه در معرض بمباران پیام های تبلیغاتی هستیم. از بیلبوردهای کنار خیابان گرفته تا آگهی های تلویزیونی و پست های رنگارنگ شبکه های اجتماعی، همه جا برندها در تلاشند تا توجه ما را به خود جلب کنند. اما در میان این هیاهو تنها تعداد کمی از تبلیغات هستند که موفق می شوند از سطح یک پیام تجاری صرف فراتر رفته، در ذهن و قلب ما نفوذ کنند و حتی به بخشی از خاطرات و فرهنگ یک نسل تبدیل شوند. اینها همان تبلیغات نمادین هستند؛ آگهی هایی که نه تنها محصولات را فروخته اند، بلکه داستان گفته اند، احساسات را برانگیخته اند و گاهی حتی شیوه نگاه ما به دنیا را تغییر داده اند.
۶ گام سم زدایی دیجیتالی یا کاهش اعتیاد به تکنولوژی
سم زدایی دیجیتالی راه هایی برای رسیدن به زندگی آرام
مفهومی تحت عنوان سم زدایی دیجیتالی وجود دارد که به مجموعه از اقدامات اطلاق می...
اعتمادسازی در شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی قواعد خاص خودش را دارد. شما حتی اگر بهترین محتواهای دنیا را هم جلوی پای مخاطب تان قرار دهید، تا آنها به شما اعتماد نداشته باشند، هیچ تغییری در وضعیت تان روی نخواهد داد. این روزها بسیاری از کسب و کارها برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف هزینه های سرسام آوری برای تولید محتوا می کنند.
پروفایل مشتری ایده آل (ICP)؛ راهنمایی برای فروش بی دردسر
زیر و بم طراحی و استفاده از پروفایل مشتری ایده آل
پروفایل مشتری ایده آل به فروشندگان برای یافتن مشتریان درست و ارتباط اولیه...



































