برترین شبکه های اجتماعی و مزایای استفاده از آن ها
میزان رشد شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر به حدی بوده است که امروزه از آن به عنوان عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره افراد نام برده می شود.
کتاب «تکنیک های تحلیل حرفهای کسبوکار» منتشر شد
کتاب «تکنیک های تحلیل حرفهای کسبوکار» اثر اکبر صمدی، پریسا بامداد و محمد عباسی از سوی شرکت چاپ و نشر بازرگانی در ۴۸۱ صفحه و قیمت ۳۶۳ هزار تومان منتشر شد.
تفاوت مدیر فروش و مدیر بازاریابی در کسبوکارها
نقش مدیر فروش و مدیر بازاریابی متفاوت است. اگر شرکت کوچکی دارید هر دو کار را به یک نفر بسپارید. وگرنه باید دو فرد متفاوت را استخدام کنید.
۷ تکنیک روان شناسی برای افزایش تاثیر بیشتر بر مشتری
همه ما با این جمله مواجه شده ایم که یک بازاریاب حرفه ای باید روان شناسی ماهر باشد، با این حال این امر چندان درست نبوده و شما تنها باید برخی از تکنیک های روان شناسی را که برای اقدامات شما مفید است، فرا گرفته و در این رابطه نیازی به مطالعه آکادمیک و چندین ساله وجود ندارد. در واقع تصور این امر که یک روان شناس می تواند فروشنده خوبی نیز باشد، کاملا نادرست است. تحت این شرایط سوالی که مطرح است این است که این ترفند ها شامل چه مواردی است؟ در ادامه 7 مورد از مهمترین آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
مدیریت راهبرانه
در مقالات گذشته به صلاحیت های لازم در مورد یک کوچ و مدیریت راهبرانه از نگاه فدراسیون بین المللی کوچینگ ICF پرداختیم. همان طور که گفته شد این صلاحیت ها شامل چهار بخش اصول بنیادین، به وجود آمدن رابطه مشترک، برقراری ارتباط مؤثر و ایجاد و توسعه رشد و آموزش است.
دوری از پیامدهای بحران تغییرات اقلیمی برای کسب و کارها
تاثیرات بحران تغییرات اقلیمی بر کسب و کارها
دوری از پیامدهای بحران تغییرات اقلیمی برای کسب و کارها از ضروریاتی است که هر مدیر مدبری...
رهبری BS و چشمانداز واقعبینانهتر از رهبری
کتاب «رهبری BS» به قلم جفری ففر و ترجمه امیرحسین مروی توسط انتشارات نگاه معاصر، به چاپ دوم رسید.
۷ راه برقراری تعادل میان کار و زندگی
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از رجاء نیوز: دنیای امروز دنیای کسب و کار است، در این دنیا کارآفرینانی را می...
تولید محتوای مناسب با بهبود مهارت نوشتاری
در زمینه تولید محتوا، این امر که توان نویسندگی بالایی را داشته باشید، بسیار مهم بوده و باعث خواهد شد تا تاثیر اقدام شما افزایش پیدا کند.
مزایا و معایب فناوری هوش مصنوعی در کسب و کار
فناوری هوش مصنوعی در طول سال های اخیر هرچه بیشتر در بخش های مختلف زندگی ما نفوذ پیدا کرده است. امروزه حضور دستیارهای هوشمند بدل به امری رایج برای بسیاری از مردم در سراسر دنیا شده و کاربردهای زیادی هم دارد.
۵ توصیه برای بازریابی و فروش در بازارهای رقابتی
امروزه بسیاری از برندها برای بازاریابی و فروش در عرصه های رقابتی هیچ برنامه یا حتی اطلاع دقیقی در دست ندارند. هدف اصلی مقاله کنونی بررسی هرچه بهتر شیوه بازاریابی و فروش در بازارهای رقابتی خواهد بود. بر این اساس در ادامه 5 توصیه مهم را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم.
فروش بی دردسر؛ بدون هزینه های تبلیغاتی سنگین
ما در این مقاله قصد داریم به شما ایده هایی برای فروش بی دردسر محصولات ارائه کنیم. محور اصلی بحث بر روی کاهش هزینه های تبلیغاتی خواهد بود.
اصول مارکتینگ موثر در گسترش کسبوکار
اصول مارکتینگ به مجموعهای از استراتژیها، تکنیکها، و رویکردهایی میگویند که بهمنظور شناخت و درک نیازهای مشتری، بازار و محیط کسبوکار ارائه میشوند. این...
دیدگاه های مدیریتی پرفسور دمینگ درباره کیفیت
گلچینی از دیدگاه های مدیریتی پرفسور دمینگ (Deming) در مدیریت که در مدیریت چاپ هم بسیار کارآمد است.
قانون پارتو یا اصل ۲۰/۸۰ و تقش آن در موفقیت افراد
قانون پارتو (Pareto Principle) یکی از مفاهیم بسیار مفید برای مدیریت زندگی و زمان است. این مفهوم از قانون ۸۰/۲۰ الهام گرفته است.
سالنامه آینده؛ تأثیر عرضه و تقاضا در بازار سررسید
مجتبی رضایی مدیر سالنامه آینده : یکسری از همکاران تولیدکننده نیستند ولی از ما جنس گرفته و میفروشند، همان همکاران از کارهای ما تقلید کرده و خودشان دست به تولید زدهاند که البته هم به زیان خودشان تمام شد و هم ما. ما هزینه کردیم و کاری نوین تولید کردیم اما این عزیزان با کپی کردن باعث شدند که بازار خراب شود؛ متأسفانه این مسئله هیچ راهحلی نیز ندارد. آینده بازار بسته به میزان عرضه است؛ اگر به میزان کافی و نه بیش از آن کار تولید شود احتمال آنکه بتوانیم بازار خوبی را در سال جاری تجربه کنیم وجود دارد.
۹ استراتژی برای دستیابی به افزایش شهرت برند
بهترین استراتژی های دستیابی به افزایش شهرت برند
بسیاری از کسب و کارها، از تلاش های خود نتیجه لازم را به دست نمی آورند. به...
فرصت ها و چالش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و کارآمدترین روش های مارکتینگ در دنیای امروز محسوب می شود.
بازاریابی موفق با تولید محتوای به روز
دنیای بازاریابی صحنه نبردی بی پایان است؛ نبردی که در آن هر لحظه یک ایده جدید متولد می شود و یک ترند تازه پا به عرصه می گذارد.
صنعت چاپ، بازوی توانمند تبلیغات
رئیس هیئتمدیره انجمن صنفی تبلیغات خراسان رضوی گفت: از حوزه دیزاین و طراحی گرفته تا ایدههای نوین تبلیغاتی، هر جا که بخواهید ایده شما در عرصه میدانی مفهوم عینی پیدا کند، باید دست به دامان صنعت چاپ شوید.




































