نقش اینفلوئنسر در ارتقای فروش
همکاری با اینفلوئنسرها برای کمپین های بازاریابی، تاثیر نقش اینفلوئنسر در ارتقای فروش یا ارتقای کلی جایگاه برند ایده جذابی به نظر می رسد. بسیاری از کسب و کارها برای همکاری موردنظر حاضر به پرداخت هزینه های بسیار بالایی هستند.
تولید محتوا را آغاز کنید
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز؛ فرآیند تولید محتوا دارای بخش های متحرک بسیار زیادی است، که آن را به یکی از چالش برانگیزترین و البته سرگرم کننده ترین جنبه های محتوای برندشده تبدیل می کند. شما باید فرمت مناسب داستان خود را انتخاب کنید که خواه ویدئو، متن یا تصویر باشد.
راز ماندگاری دیزنی؛ فروش شادی به جای محصول
برای لحظه ای چشمان خود را ببندید و به برند دیزنی فکر کنید. چه تصویری در ذهن شما شکل می گیرد؟ شاید قلعه ای جادویی و رویایی، شاید چهره خندان میکی ماوس، شاید هم ملودی یکی از انیمیشن های کلاسیک که بخشی از خاطرات کودکی شما را ساخته است.
چگونه یک پادکست موفق تهیه کنیم
دنیای تبلیغات هر روز تغییر می کند. هر روز آیتم های جدیدی به وجود می آید تا مخاطب را هرچه بیشتر جلب کنند
بازاریابی داستان محور چیست
بازاریابی داستان محور چیست؟ داستان سرایی در حوزه بازاریابی معمولا به چند تا تکنیک خشک و خالی و صدالبته کلیشه ای محدود می شود. در چنین شرایطی خیلی از بازاریاب ها برای اینکه کارشان را راه بیندازند، از همین تکنیک های کلیشه ای استفاده می کنند. نکته جالب اینکه استفاده از چنین تکنیک های کلیشه ای همیشه با شکست همراه است.
تکنیک های مدیریت زمان برای موفقیت در فروش
تکنیک های مدیریت زمان برای فروشندههایی که به دنبال بهبود نرخ تبدیل خود هستند مهم است و در کمال شگفتی باید گفت که این زمان هرچه کمتر باشد بهتر است.






















