12 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
درآمدزایی در اینستاگرام

جلب نظر مشتریان با تکنیک های حرفه ای

در این مقاله به دنبال راهکارهای حرفه ای برای جلب نظر مشتریان هستیم. این امر می تواند تحولی در زمینه ارتباط شما با مشتریان تان ایجاد نماید.
تبلیغات

۱۷ تکنیک تبلیغاتی مؤثرترین در تاریخ

کمپین‌های بازاریابی موفق به ندرت بر اساس شانس موفق می‌شوند. آن‌ها معمولاً بر اساس اصول روانشناختی تست‌شده در زمینه تعامل و متقاعدسازی ساخته می‌شوند. این تکنیک‌های تبلیغاتی طراحی شده‌اند تا یک مخاطب خاص را جذب کرده و رفتار آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهند.
خدمات پس از فروش تلفنی

خدمات پس از فروش تلفنی و اصول آن

خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عواملی است که می تواند به موفقیت یک کسب و کار کمک کند. ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان نه تنها رضایت آنها را جلب خواهد کرد، بلکه  باعث افزایش وفاداری آنها به برند نیز می شود.
کارهای کوچک

نکاتی برای بقای کسب و کارهای کوچک

ویروس کرونا یک نکته بسیار جالب را به اثبات رساند که کسب و کارهای کوچک، در بالاترین سطح تهدید به نابودی قرار دارند. در این رابطه ضروری است تا مدیران اقدامات بیشتری برای تثبیت جایگاه خود در آینده انجام دهند. درواقع یکی از اشتباهات رایج این است که افراد خود را بیش از حد درگیر شرایط حال حاضر کرده و عدم توجه به آینده، باعث می ‎شود تا یک اقدام پر ریسک را انجام داده باشند. بدون شک کرونا با تمامی آسیب ‎هایی که به همراه داشته است، یک تمرین خوب برای آماده ‎تر شدن برای بحران‎ های آتی است. در این راستا به بررسی اقداماتی خواهیم پرداخت که ضامن بقای شما در سال ‎های آینده خواهد بود.
پرسونای برند

پرسونای برند (Brand Persona) چیست؟ 

تعریف پرسونای برند تا حدودی شبیه پرسونای مشتری است. در حالی که پرسونای مشتری روی ویژگی ها و عادت های مشتریان تمرکز دارد، پرسونای برند همه تمرکزش را روی برند قرار می دهد. بر این اساس تعریف اصلی از این استراتژی چهره ای همراه با جزئیات از یک برند است که کلیت آن را بازنمایی می کند.
آوردگاه

هم زمانی آوردگاه چاپ و تبلیغات

مدیر چاپ سپید گفت: بازدیدکنندگان با تفکیک دو نمایشگاه خیلی اذیت شده‌ اند، بهتر بود تلاش می‌ کردند تا این دو آوردگاه مثل سال‌های...
رهبری استارت آپ

سئو و تبلیغات PPC

وقتی در دنیای کسب و کار یک برند به دنبال توسعه نقش در بازار است، همیشه با دوراهی میان استفاده ازتبلیغات PPC یا شیوه ارگانیک مربوط به مدیریت سئو مواجه خواهد شد
رقابت بازاریابان

رقابت بازاریابان در دنیای جدید

فرقی ندارد شما در چه حوزه ای مشغول فعالیت و کارآفرینی هستید، در هر صورت عرصه بازاریابی روز به روز در حال سخت تر شدن است.رقابت بازاریابان  در دنیای جدید مبنای متفاوتی پیدا کرده است.
شرایط دورکاری

ضرورت توسعه فرهنگ سازمانی در شرایط دورکاری

کسب و کارها در شرایط کنونی سختی های بسیار زیادی برای مدیریت کارمندان شان پیش رو دارند. بسیاری از برندها هنوز به صورت دورکاری مشغول به پیشبرد پروژه های مختلف‎شان هستند. برخی دیگر هم از شیوه ترکیبی، حضوری و دورکاری، برای بهبود شرایط سود می برند. وضعیت کسب و کار شما هرچه باشد، اوضاع کنونی برای تان چندان مناسب نیست.
بازاریابی همهمه‌ای

تعریف بازاریابی همهمه‌ای و نمونه هایی از آن

بازاریابی همهمه‌ای (Buzz Marketing) یا سروصدا نوعی از بازاریابی ویروسی است که برای به حداکثر رساندن پتانسیل تبلیغات دهان به دهان یک کمپین یا محصول است. این استراتژی‌ها می‌توانند مکالمه‌ها را در بین اعضای خانواده و دوستان مصرف‌کننده و ایجاد بحث‌های گسترده‌تر در رسانه‌های اجتماعی تحریک کنند.
تولید محتوا

کاهش هزینه ها با تولید محتوا

تولید محتوا برای بازاریاب ها نوعی تفریح یا کار لذت بخش نیست. شاید شما یکی دو روز از عمرتان را صرف بازاریابی محتوا کرده و کاملا از این فرآیند رضایت داشته باشید، اما وقتی پای مسئولیت روزمره وسط باشد، حسابی به چالش خواهید خورد.
بازاریابی عصبی بازاریابی بین نسلی

 بازاریابی عصبی چیست

بازاریابی عصبی چیست و از کجا آمده است؟ بازاریابی در طول دهه های اخیر بیشتر از اینکه یک حوزه جدی برای کارآفرینان باشد، بیشتر شبیه تکنیکی بود که از آن برای دستیابی به اهداف موردنظرشان استفاده می کردند.
بهبود مستمر در کسب و کار

پیشرفت سازمان با بهبود مستمر در کسب و کار

کتاب «بهبود مستمر در کسب و کار» با عنوان فرعی «راهنمای پیشرفت سازمان در 24 ماه» به قلم چارلز. سی.‌ هاروود با ترجمه محمدرضا یاراحمدی و حدیث علایی‌پور از سوی انتشارات اردوی سوره منتشر شد.
کوچینگ سازمانی

جانشین پروری و کوچینگ سازمانی

شناسایی استعدادهای انسانی سازمان و تربیت و نگه داشت افراد برای پست‌ های کلیدی سازمان را می‌ توان به عنوان تعریف سرراست جانشین پروری و کوچینگ سازمانی عنوان کرد.
ایمیل مارکتینگ

۶ سوال اساسی در ایمیل مارکتینگ

در هر زمینه ای از بازاریابی به خصوص ایمیل مارکتینگ سوالاتی اساسی وجود دارد که تا زمانی که به آنها پاسخ نداده باشید، نمی توانید مراحل بعدی را طی کنید.
برآورده کردن انتظارات مشتریان

تکنیک های جذب و حفظ مشتریان در شرایط کنونی بازار 

امروزه بسیاری از برندها برای جذب یا حفظ مشتریان شان با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستند.
دنا چسب پلاست

مدیر دنا چسب پلاست؛ لزوم توجه به تبلیغات و اطلاع‌ رسانی

مدیر مجموعه دنا چسب پلاست گفت: زمانی که ما در یک نمایشگاه شرکت می‌کنیم انتظار داریم اطلاعات درستی به ما داده شود.
سالنامه آوای عرشیا سررسید تبلیغاتی

چاپ سررسید تبلیغاتی و تاثیر آن در برندینگ و بازاریابی

کاربرد گسترده سررسید در بین افراد و گروه های مختلف باعث شده تا کسب و کارهای بزرگ و کوچک به فکر سفارش سررسید تبلیغاتی برای ارتباط با مخاطبانشان باشند.
بازاریابی

بازاریابی و سرمایه گذاری در این صنعت

تمام مفاهیم بازاریابی کلاسیک برای او دیگر کاربردی ندارند و به ناچار باید در اسرع وقت روش ها و ابزار جدید را یاد بگیرد.
کارآفرین روابط عمومی

طراحی برنامه تولید محتوا شبکه های اجتماعی

برنامه ریزی برای تولید محتوا شبکه های اجتماعی امری فراتر از تنظیم یک زمان بندی برای بارگذاری محتواست. این امر برای بسیاری از برندها به معنای پردازش ایده های اساسی در زمینه تولید محتوا و تصمیم گیری درباره پلتفرم هایی است که مایل به حضور در آن هستند.