تلفیق دنیای چاپ و آی تی در چاپ آقا
«چاپ آقا» برای صنایع و مشاغل مختلف فراهم کرده است و مورد توجه صنوف مختلف قرار گرفته است.
این هنر پاپیروس است
به خدمت احسان یاراحمدی، مدیرعامل شرکت پاپیروس برویم و از او چگونگی رسیدن به تکنولوژی ساخت و وضعیت فعلی تولید این دستگاه را جویا شویم.
شرکت نورتک با تیم ایرانی و فعالیت جهانی
این بار به سراغ یکی دیگر از نقاط قوت شرکت نورتک، یعنی بخش فنی و سرویس دهی نورتک رفتیم و با مدیر فنی آن به گفت وگو نشستیم.
مجموعه LCC؛ راهبردی برای مدیران چاپ
یکی از مسائل قابلتوجه، مدیریت بهینهی نیروی انسانی است. طرف این مصاحبهی ما مدیران جوان و خلاق مجموعه LCC هستند که راهکاری را برای مدیران صنعت چاپ در چنته دارند.
قالبسازی ابتکار؛ انتخاب درست
بهطور معمول چاپخانهداران با این ایده که قالب ساز نفع خود را در ساخت قالب خواهد برد از پرداخت بها و حق مشاوره سر باز میزنند و یا بهای بسیار ناچیزی برای این بخش پرداخت میکنند. قالبسازی ابتکار
نماپرچم همیشه پرچمش بالاست
یکی از موارد جامانده در بحث تبلیغات (در مقایسه با هدایایی مثل سررسید، تقویم، خودکار و...)، پرچم تبلیغاتی است. پرچمها چند نوع هستند؟ ویژگیهای یک پرچم خوب در چیست؟ بازار کار این حرفه چگونه است؟ این سؤالات را مدیر شرکت نماپرچم به ما پاسخ داد.
شرکت ماشین سازی حرفه و فن/ حرفه پویا؛ فن مدرن
شرکت ماشین سازی حرفه و فن به سال 1356 فعالیت خود را با ساخت دستگاه هایی در زمینه ی بسته بندی و صحافی آغاز کرد. طراحی لمینت اتومات ساخت شرکت ماشین سازی حرفه و فن بر مبنای دستگاه های روز دنیا انجام پذیرفته است
مجموعه بهینه پوشش؛ انتخاب اصلح
بهینه پوشش با صفر تا صد پشت میز مذاکره نشست. آقایان صفری و رضاپور با توضیحات جامعی که دادند آینده کار را برای ما روشن کردند و موفقیت امروز ما نتیجه رعایت همان مشاورههای درست و کارساز است.
گروه بازرگانی سپکا؛ پیشتاز در ارائه فناوری
برای آشنایی بیشتر با مرکبهای UV و فهم بازار این بخش، به سراغ محسن شاهواری از متخصصان و فعالان با سابقه و خوشنام صنعت چاپ که این روزها در گروه بازرگانی سپکا فعالیت میکند، رفتیم.
قالب سازی ابتکار؛ انتخاب درست چیست؟ آیا همیشه خرید ارزان بهترین انتخاب است؟
قالب سازی ابتکار راهبرد خود را نگاه درونی و تمرکز بر ایجاد مزیت رقابتی برای مشتریان وفادار خود قرار داده است.
دوستان شیمی آسیاب
حفظ کردن نام نیک از به دست آوردن آن سختتر است. در ادامه گفت و گویی با آرمن گاوافیان از مدیران شرکت دوستان شیمی آسیاب را که خود را با خواستههای روز مشتریان وفق می دهد می خوانید.
هلدینگ خجسته؛ پرچمدار
ما همواره بر آنیم که در هر سطحی از چاپ که وارد میشویم به شکل تخصصی عمل کنیم. افق پیش روی هلدینگ خجسته در دههی پیش بر حوزهی نشر بود و ما توانستیم قلههای زیادی را در آن فتح کنیم و اکنون یک سال است که گرایش به چاپ بستهبندی پیدا کردهایم.
تبحر، تجربه، تدبیر/ از چاپ خجسته تا برجیس
مهم نیست چندبار زمین می خوری؛ مهم این است که هر بار زمین خوردی محکم تر و با اراده تر برخیزی و به جای قبول شکست و بهانه گیری، آنچه رفته را هزینه تجربه دانسته و با همتی مضاعف کار را از سر بگیری. محمود ذوالفقاری، مدیر چاپ خجسته یکی از افراد موفق در صنعت چاپ کشور است که خصیصه آوانگارد بودن و ارتباطات بالایش باعث شده جمیع اهالی چاپ او را بشناسند.
باما چاپ؛ برآمده از تخصص
پس از چندی نیاز به تلفیق مجموعهها پیش آمد که مسبب زایش برند باما چاپ شد.
شرکت نوین تاک؛ خدمات حرفهای؛ مشتری خوشحال
مجموعهی نوین تاک کار خود را در سال ۱۳۸۴ با ارائهی ماشینآلات در رستهی بستهبندی آغاز کرد. عرضهی دستگاههای مصرفی در صنعت کارتنسازی از عمدهی کارهایی بود که نوینتاک در ابتدای راه خود با آنها شناخته شد.
معرفی برند Hi-Pack در نمایشگاه ۲۳ ام چاپ
Hi-Pack؛ در نشست خبری دوره بیستوسوم نمایشگاه چاپ، بستهبندی و ماشینهای وابسته به آن، سؤال بیجوابی مطرح کردم مبنی بر اینکه لفظ نمایشگاه بر چه چیزی اطلاق میشود؟ آیا اینکه یک شرکت خارجی غرفهای 12 متری بگیرد و کاتالوگ پخش کند نمایشگاه میشود؟
چاپ شهریور؛ تجهیز با صفر تا صد
چاپ شهریور کار خود را با تهیه و نصب یک دستگاه سیدی دو ورقی پنج رنگ (همراه با لاک) بنیان گذاشت.
چاپ مهیار؛ خوشفکر، توسعهطلب، مترقی
آنها که در رشتهی موردعلاقهی خود کار میکنند از لذت آن باخبرند. وقتی به کاری که دوست دارید میپردازید خستگیناپذیر میشوید و آنوقت است که عشق بهجای تمامی عواید کاری دیگر فرمان میراند مدیران چاپ مهیار نیز چنین هستند.
شرکت چاپ و بسته بندی پیشرو اورامان؛ چهل سال صعود
شرکت چاپ و بسته بندی پیشرو اورامان به پشتوانهی مشتریان به نام خود در حوزههای متعدد و متفاوتی چون داروسازی، صنایع غذایی، صنایع آرایشی و بهداشتی و پوشش تولیدات سایر کارخانههای صنعتی دست به تولید زده و دائماً در حال کشف بازارهای جدید است.
چاپ اعتماد؛ تخصص با عیار بالا
چاپ اعتماد به پشتوانهی حرفهایگری و قدمت خود مشتریان پر و پا قرصی داشت که حالا همگی شکل عوض کرده و توسعه یافته بودند و ما نیز میبایست پا به پای آنها رشد میکردیم. دو دستگاه سه ورقی و دو ورقی طلاکوب دیگر و چند ملخی طلاکوب برای انجام کارهای جزئیتر به چاپ اعتماد اضافه شد تا ناوگان آن توان پاسخگویی به نیاز مشتریانش را پیدا کند.