16.5 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
شخصیت برند

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف‌کننده

یکی از مطلوبیت‌های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است. ارزش نشان تجاری یک اسم، عبارت، طرح، نشانه یا ترکیبی از این عناصر است که تعیین‌کننده هویت یک سازمان خدماتی، شخصیت برند و متمایزکننده آن از سایر رقبایش است و توسط عقل، منطق، حواس و احساسات مشتریان مورد قضاوت قرار می‌گیرد.
ویدئوهای خرید در بازاریابی

تاثیر ویدئوهای خرید در بازاریابی

فروش محصولات در دنیای آنلاین ایده تازه ای نیست. با این حال اهمیتش برای برندها روز به روز در حال افزایش است. امروزه بسیاری از برندها دیگر به فروش حضوری امیدی ندارند. درست به همین خاطر تمام توان شان را برای فروش در دنیای دیجیتال صرف می کنند. در چنین موقعیتی ویدئوهای خرید در بازاریابی دارای اهمیت بسیار زیادی در مقایسه با دیگر نمونه ها در دنیای دیجیتال است.
اصول تبلیغ نویسی

اهمیت اصول تبلیغ نویسی در رشد و موفقیت برندها

امروز قصد داریم تا ببینیم اصول تبلیغ نویسی برای محصولات آن هم به شیوه نوین به چه صورت است و چگونه می‌توان به وسیله آن به موفقیت دست پیدا کرد.
استارت آپ

۶ استراتژی کاربردی برای توسعه استارت آپ

توسعه استارت آپ بحثی است که خیلی از کارآفرینان دائما از آن فراری هستند. انگار که تبدیل یک استارت آپ به برندی بزرگ و محبوب در بازار کاری است که بی برو برگشت با شکست همراه خواهد بود. اگر شما هم ترس زیادی از این موضوع دارید، کمی حق دارید. خب شکست در بازار اتفاقی نیست که به این راحتی ها قابل توجیه باشد. به علاوه، مشتریان دیگر به کارآفرینی که یک یا دو بار در بازار شکست خورده باشد، اعتماد نخواهند کرد.
بازاریابی محتوا محور

آموزش روش‌ های بازاریابی محتوا محور

کتاب «قدرت محتوا؛ داستان تاثیر گذار، بازاریابی کمتر، مشتری بیشتر» به قلم جو پولیتزی و ترجمه سعید زرگریان، توسط نشر آموخته منتشر شده است. این کتاب در 464 صفحه به آموزش روش‌ های بازاریابی محتوا محور می پردازد.
شبکه‌های ‌اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای نوین کسب‌وکار

شبکه‌های اجتماعی امروز اشکال متفاوتی به خود گرفته‌اند و جزو ابزارهای تبلیغات و آگاهی‌رسانی مجموعه‌ها و کسب‌وکارها به‌حساب می‌آیند که گاه با هزینه‌های گزافی برای برپایی و توسعه همراه هستند و ازاین‌رو نیاز به کنترل کیفی و بررسی دارند. در این مقاله شما را با انواع روش‌های تحلیل شبکه‌های ‌اجتماعی و ابزارهایی که می‌توانند در انجام این کار به شما کمک کنند، آشنا خواهیم کرد.
نمایشگاه بازاریابی

تغییر مکان نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات

مدیر فروش گروه تولیدی سما گفت: پیشنهاد من برای ارتقای نمایشگاه تبلیغات، تغییر مکان نمایشگاه از مرکز نمایشگاه بین‌المللی تهران به شهر آفتاب است.
افزایش فروش

۹ راهکار افزایش فروش و تحول در کسب و کار

بعضی‌ها می‌گویند برای افزایش فروش همان کارهایی که برای فروختن محصول انجام می‌دهید کافی است؛ ولی در این مقاله می بینید که بهتر است در کنار کارهایی که برای فروش مفید هستند کارهای زیر را هم انجام دهید تا فروشتان افزایش پیدا کند.
بازخورد مشتری

بهبود مهارت های مدیریت کسب و کار

هدف اصلی در این مقاله کمک به مدیران کسب و کارهای مختلف برای بهبود مهارت های مدیریت کسب و کارشان است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف و از همه مهمتر کارمندان تان کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه هفت مهارت اساسی در این راستا را مورد ارزیابی قرار می دهیم.
تلویزیون شهری تبلیغات

تلویزیون شهری تغییر اساسی در تبلیغات محیطی

در بین روش‌های مختلف تبلیغاتی، این تبلیغات محیطی است که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی تاثیرات شگفت انگیزی بر سود و فروش مجموعه داشته باشد. ما در این مقاله شما را با تلویزیون شهری، یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات محیطی، آشنا خواهیم کرد.
وایرال شدن در شبکه های اجتماعی

شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی

در این مطلب با بررسی دلایل و شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی همراه چاپ و نشر آنلاین باشید.
حوزه کارآفرینی

کارآفرینی باید چگونه باشد

کارآفرینی را باید مهمترین سمت در یک سازمان تلقی کرد. درواقع رشد و یا پسرفت شرکت کاملا به ایده های شما بستگی خواهد داشت، با این حال یکی از مهمترین جنبه های کارآفرینی، آزادبودن فرد است.
محصولات جدید تبلیغاتی

ارائه محصولات جدید تبلیغاتی

مدیر مجموعه نرم‌افزار چاپیار گفت: مجموعه‌ هایی که حرفی برای گفتن در زمینه تبلیغات داشتند و محصولات جدید تبلیغاتی را ارائه داده‌ اند، حضور داشتند.

کارمندان و مدیران/ ۷ راه مهم برای موفقیت یک شرکت

مدیریت یک کسب و کار به هیچ وجه کار ساده ای نیست. مدیران همیشه باید تعامل نزدیکی با کارمندشان داشته باشند. این امر به پیشبرد هرچه بهتر امور کمک خواهد کرد.
کسب و کارهای اینترنتی

کرونا ویروس فرصتی برای بازاریابی دیجیتال

با گسترش ویروس کرونا، بازاریابی دیجیتال از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. همان‌طور که کرونا ویروس به سرعت در سرتاسر جهان حرکت می‌کند، تمامی دنیا در معرض خطر قرار دارند
موفق

کار آفرین کیست، ۱۰ خصوصیت بارز یک کار آفرین موفق

کار آفرین بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیا است. عده ی معدودی هستند که می توانند با تکیه بر استعداد های خدادای، پشتکار و البته یکسری استراتژی های ویژه به چنین افرادی تبدیل شوند و آینده شغلی مثبتی داشته باشند، مهمتر از همه بتوانند به دیگران نیز کمک کنند تا شغلی آبرومند داشته یک زندگی خوب را پشت سر بگذراند.
بازخورد مشتری

توصیه های مدیریتی در سال جدید

سال 2021 از هر جهت برای کسب و کارها بسیار عجیب و باورنکردنی بود. درست به همین خاطر توجه به توصیه های مدیریتی در این سال پرماجرا برای هر کارآفرینی یک امر ضروری محسوب می شود. شما به این ترتیب امکان تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف تان را خواهید داشت. همچنین از نقطه نظر مدیریت برندتان در سال 2022 نیز جلوتر از رقبای تان خواهید بود.
محتواسازی حرفه ای

محتواسازی حرفه ای در دنیای جدید

در جهان امروز که اینترنت به پرکاربردترین ابزار جهان تبدیل شده، هر برندی باید از این فرصت طلایی به بهترین شکل ممکن استفاده کند. در این رابطه اگرچه استراتژی های مختلفی را می توان نام برد که باعث موفقیت شما می شود، با این حال طبیعتا تمامی آنها ارزشی یکسان را ندارد. به همین خاطر ضروری است که بهترین ها را در اولویت اول قرار دهید.
رهبری استارت آپ

برندهای مدرن در دنیای جدید

برندهای مدرن در دنیای جدید به گونه ای دیگر عمل می کنند. دنیای کسب و کار همیشه مثل زمانه کنونی شلوغ و پر از رقابت نبود. دورانی نه چندان دور، فاصله بین تبدیل شدن به یک برند موفق مانند کوکاکولا فقط و فقط داشتن یک محصول باکیفیت بود.
شرکت های تولیدی

صفر تا صد طراحی یک کمپین بازاریابی موفق

هدف این مقاله بررسی روند طراحی یک کمپین بازاریابی از صفر تا صد است. اگر به دنبال طراحی یک کمپین هستید، نکات این مقاله برای تان جذابیت خواهد داشت.