کاغذ تراکت و سایز استاندارد در طراحی تراکت تبلیغاتی
یکی از انواع تبلیغاتهای چاپی پر کاربرد در زمینه معرفی برند و معرفی محصولات کاغذ تراکت است.
چرایی استفاده از تبلیغات اینترنتی در کسب و کار
پیدایش اینترنت و گسترش تبلیغات اینترنتی تحولات ریشه ای در مدل بازاریابی و افزایش مخاطبین کسب و کارهای مختلف ایجاد کرده است. با رشد روز افزون و علاقه مندی به کسب و کار اینترنتی و دسترسی عموم مردم به اینترنت، تبلیغات اینترنتی به رکن اصلی رشد و شکوفایی بیزینس های نوپا یا افزایش مخاطبان بیزینس های قدیمی تبدیل شده است.
قیمت گذاری روانشناختی و تاکتیک های آن
در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که قیمت گذاری روانشناختی چیست و چه جوانب مثبت و منفی دارد. همچنین به ۵ مورد از برترین تاکتیک های قیمت گذاری روانشناختی خواهیم پرداخت.
تبلیغات شفاهی؛ نقش و اهمیت آن
امروزه تبلیغات شفاهی از اهمیت بسیاری نزد بازاریابان برخوردار شده است، تا جایی که عدهای معتقدند تبلیغات شفاهی از جمله موثرترین و کارامدترین شیوههای تبلیغاتی است.
تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب برای جلب مشتری
امروزه کسب وکارها به دنبال جلب نظر مشتریان و مخاطبان به فعالیت و خدمات خود هستند. یکی از روشهای موثر در جلب نظر مشتریان تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب است. این هدایا در انواع مختلفی بین کارکنان یک شرکت یا مشتریان پخش و در ذهن مخاطبان ماندگار میشوند.
با قواعد گاو بنفش؛ چشمگیر و متمایز باشید
ست گادین در کتاب گاو بنفش، به ما می آموزد که از قواعد گاو بنفش در فرآیند تولید همه محصولات و خدماتمان استفاده کنیم و چیزی بسازیم که به معنای واقعی کلمه، جالب توجه باشد. کتاب گاو بنفش، مانیفستی برای بازاریابانی است که میخواهند در خلق محصولاتی شریک باشند که ارزش بازاریابی را دارند.
اهمیت تبلیغات دیجیتال در عرصه کسب و کار
تبلیغات دیجیتال در طول یک دهه اخیر به طور مداوم نقش پررنگ تری در عرصه کسب و کار پیدا کرده است. شروع فعالیت تجاری ایده جذابی برای کارآفرینان در عرصه های مختلف محسوب می شود.
بررسی علل موفقیت شرکت زاپوس در جلب رضایت مشتریان
با ما در این مقاله همراه باشید تا ۳ داستان جالب از برخورد شرکت زاپوس با مشتریان را بازگو کرده و استراتژی خدمات مشتری آن را مورد بررسی قرار دهیم.
چگونه با مدیران بد سازگار شویم
اگرچه هر فردی تمایل دارد تا در بهترین شرایط كاری، فعالیت نماید، با این حال واقعیت این است كه بسیاری از افراد درگیر مدیران بد هستند.
مروری بر شرکت تسلا موتورز و مدل کسب و کار منحصر به فرد...
عمدهترین استقبال و هیجان اصلی برای اتومبیلهای الکتریکی را میتوان به شرکت تسلا موتورز (TSLA) و مدل کسب و کار منحصر به فرد آن نسبت داد.
راه اندازی فروشگاه هوشمند آمازون در لندن
آمازون در طول سال های اخیر به دلیل نوآوری های متعددش مورد توجه جهانی قرار گرفته است. این غول دنیای خرده فروشی آنلاین برای نخستین بار ایده فروشگاه های بدون صندوق پرداخت را اجرا کرده است. این ایده در ایالات متحده طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرد.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته افتتاح شد
هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با حضور رییس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران و مدیران و مسئولان این صنعت افتتاح شد.
مدیر مجموعه فتوبهمن؛ حضور کمرنگ تولیدکنندگان
مدیر مجموعه فتوبهمن معتقد است: یکی از نقاط ضعف نمایشگاه حضور کمرنگ سایر همکاران بود؛ از طرفی ما انتظار داشتیم این آوردگاه تخصصیتر برگزار شود.
اصلی به نام مشتری مداری
بسیاری از تئوری های مدیریتی بر محور مشتری مداری و چگونگی رضایت مشتریان بنا شده است.
سریال بازی مرکب و ۳ درس بازاریابی مهم
سریال «بازی مرکب» برای صاحبان برندها و کارآفرین ها درس هایی دارد که می تواند به افزایش میزان فروش و محبوبیت کمک کند.
مدیرعامل سالنامه رث گرافیک؛ محفلی برای دید و بازدید
مدیرعامل سالنامه رث گرافیک گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ای می تواند در کیفیت برگزاری نمایشگاه تأثیرگذار باشد.
بررسی استراتژی شرکت کی اف سی
سرهنگ هارلند سندرز صدق نمیکرد؛ کسی که در شصت و پنج سالگی بدون کار و منبع درآمد، کسب و کار فست فود مرغ کنتاکی را ایجاد کرد که امروزه با نام شرکت کی اف سی شناخته میشود.
مدیر شرکت انصار گرافیک؛ رعایت وجهه بینالمللی نمایشگاه
مدیر شرکت انصار گرافیک گفت: توجه به وجهه بینالمللی نمایشگاه و حضور بازدیدکنندگان یا شرکتکنندگان خارجی میتواند موجب ارزآوری و شکوفایی اقتصادی شود.
معرفی ۳ ترند بازاریابی شبکه های اجتماعی
دنیای بازاریابی هر ساله دستخوش تغییر و تحول بسیار زیادی می شود. افزایش تعداد برندهای درگیر در زمینه بازاریابی یکی از ویژگی های اصلی...
پیاده سازی فرهنگ کوچینگ در سازمان ها
فرهنگ کوچینگ فرهنگی است که در قالب آن افراد توانمند میشوند و کوچینگ در تمام سطوح صورت میگیرد. فرهنگ کوچینگ ابزار شناخته شده توسعه است که بر تمام بخشهای چرخه عمر سازمانی کارکنان تأثیر دارد.