ویدئوهای کوتاه و تاثیر آن بر ترندهای بازاریابی
امروزه ویدئوهای کوتاه دیگر در گوشه و کنار فضای آنلاین به سادگی در دسترس قرار دارد. بسیاری از کاربران به جای تماشای محتوای متنی یا دیگر فرمت ها به سوی ویدئو گرایش پیدا کرده اند.
قیمت گذاری رقابتی چیست؟
قیمت گذاری رقابتی می تواند برگه برنده ای باشد تا شما را از رقبایتان جلو بندازد. میتوانید با کمک گرفتن از این شیوه برند خود را از رقبای خود مجزا کنید.
۴ ویژگی فروشندگان موفق
یکی از رایج ترین چالش های موجود محسوب می شود. در این راستا 4 ویژگی فروشندگان موفق را بررسی خواهیم کرد.
ژئومارکتینگ سرفصلی نوین در بازاریابی
به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ محمد مهدی رضوانی مشاور ارشد و مدرس حوزه ژئومارکتینگ، رئیس کمیته ژئومارکتینگ انجمن مدیریت کسب و کار ایران در یادداشتی به بازار به کاربرد ژئومارکتینگ در بازاریابی پرداخته است.
بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک
کسب و کارهای کوچک به سرعت نور در چهار گوشه دنیا در حال رشد هستند. امروزه هر گوشه را نگاه کنید، ردپایی از استارت آپ ها یا کسب و کارهای کوچک خواهید دید.
۱۳ نکته برای ایجاد انگیزه شغلی
ایجاد انگیزه شغلی در دنیای امروز بسیار مهم است. کار یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر انسانی است و اگر آدمی شانس بیاورد که بتواند از همان کاری که دوست دارد پول نیز در آورد بخش مهمی از زندگی خود را سر و سامان داده است.
اهمیت عکاسی تبلیغاتی در بازاریابی و برندسازی
عکاسی تبلیغاتی یا همان تصویربرداری تبلیغاتی، فرآیند ثبت تصاویر با هدف تبلیغ کالا، خدمات و برندهای مختلف است.
بخش سوم؛ هفت پرسش استراتژیک
بخش سوم؛ هفت پرسش استراتژیک: کدام متغیرهای کلیدی عملکردی را دنبال میکنید؟
مایکل پورتر و نظریه های تاثیرگذارش
مایکل پورتر اقتصاددان، محقق، نویسنده، مشاور، سخنران و مدرس است. وی در طول فعالیت خود در مدرسه بازرگانی هاروارد، مفاهیم نظریه اقتصادی و استراتژی را برای بسیاری از چالش برانگیزترین مشکلات پیش روی شرکتها، اقتصاد و جوامع به وجود آورده است.
اهمیت سرمایه گذاری روی کارمندان
سرمایه گذاری روی کارمندان مفهومی است که از مدت ها قبل در دنیای کسب و کار رواج پیدا کرده است. خیلی از کارآفرینان برای اینکه اوضاع شان در بازار را بهتر کنند، دنبال استخدام نیروی کار حرفه ای می روند. ما در این مقاله سعی کردیم نشان دهیم تقویت مهارت های کارمندان چطور به سود خودِ شرکت ها هم هست.
خدمات پس از فروش تلفنی و اصول آن
خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عواملی است که می تواند به موفقیت یک کسب و کار کمک کند. ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان نه تنها رضایت آنها را جلب خواهد کرد، بلکه باعث افزایش وفاداری آنها به برند نیز می شود.
سالنامه امسال؛ توزیع ناعادلانه در نمایشگاه تبلیغات
سالنامه امسال؛ یکی از مهمترین اهداف ما از شرکت در آوردگاههای اینچنینی دریافت بازخورد از مشتریانمان است. ما مسلماً میخواهیم بدانیم کارهایی که در سال گذشته به مشتریانمان ارائه دادیم چه نقاط قوت و ضعفی داشته است تا بتوانیم در جهت اصلاحات اصولی آنها گام برداریم. تعامل دوطرفه، رو درو و چهره به چهره برای ما بسیار ذیقیمت است، ما درصدد هستیم که خودمان را از دید مخاطب بررسی کنیم.
۴ دلیل استفاده از تیک تاک برای کسب و کارها
تیک تاک به عنوان موفق ترین شبکه نوظهور جهان، بسیاری از آمارها را جا به جا کرده و یکی از هفت شبکه اجتماعی برتر محسوب می شود.
جدیدترین تحقیقات در اهمیت بازاریابی ویدئویی برندها
در مقاله کنونی بررسی ها و نظرسنجی های مربوط به کارآفرینان بازارهای اروپایی و آمریکای شمالی مورد بررسی قرار گرفته است. استفاده دقیق از اطلاعات به شناخت بهتر مزیت های بازاریابی ویدئویی در عصر کنونی منجر خواهد شد.
درآمد زایی از اپلیکیشن های موبایل
بازار اپلیکیشن های موبایل در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته و امروزه درآمدزایی از اپلیکیشنهای موبایل یکی از راههای کسب درآمد برای دولوپرها و ناشران محسوب میشود.
مدیر محصول چاپیروس: شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی حضور یابند
مدیر محصول چاپیروس: نمایشگاه برنامه ریزی خوبی داشت
مدیر محصول چاپیروس با بیان اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی دارای برنامه ریزی خوبی بود، پیشنهادهایی را...
چگونگی فعالیت استارت آپ ها در فضای مجازی
عرصه فناوری واقعیت مجازی دارای پتانسیل بسیار زیادی برای میزبانی از کسب و کارهای مختلف است.اکنون ارزش کلی استارت آپ های حوزه واقعیت مجازی نزدیک به 36 میلیارد دلار است.
ضرورت تولید محتوا برای کسب و کارها
بدون تردید یکی از اقدامات اصلی برندها در زمینه بازاریابی، تولید محتوا است. با این حال آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا باید این اقدام را به عنوان مهمترین روش بازاریابی در عصر حاضر به حساب آورد؟ درواقع اگر در شکل و کار شما این اقدام اولویت اول نباشد، متاسفانه در حال از دست دادن فرصت های موجود در بازار هستید و تحت این شرایط طبیعی است که شاهد رشد بالاتر برندهای رقیب باشید.
کسبوکار در دنیای نوین؛ بخش اول: استراتژی چیست؟
همه ما کلمه استراتژی را شنیدهایم و بارها دانسته یا ندانسته از آن در فضای کسبوکار و حتی زندگی شخصی خود استفاده کردهایم ولی تا به حال به این فکر کردهاید که این عبارت از کجا و چطور وارد زندگی و کسبوکار ما شده است (؟) و تا چه اندازه تعریف ما با واقعیت مفهوم استراتژی نزدیک است؟
مزایای بازاریابی مستقیم برای مشتریان و روش های دستیابی به آن
بازاریابی مستقیم برای مشتریان محصول همین روند ساده سازی خرید است. این روزها دیگر کمتر کسی به طور با واسطه از برندها خرید می کند.




































