19.8 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
تکنیک های کاربردی

تکنیک های کاربردی برای راه اندازی کسب و کار جدید

ما در این مقاله به دنبال برخی از نکات حرفه ای و تکنیک های کاربردی برای راه اندازی کسب و کار هستیم. این امر برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان کمک خواهد کرد.
آمازون

۳ راهکار رهبر تجاری قوی برای کسب موفقیت برند

فعالیت به عنوان یک رهبر تجاری قوی همیشه کار ساده ای نیست. بسیاری از افراد در دنیای کسب و کار دست و پای خودشان را گم می کنند.
تیک تاک

بازاریابی در تیک تاک به سبک برندهای بزرگ دنیا

تیک تاک دیگر یک پلتفرم کوچک برای جولان نوجوانان با ویدئوی خنده دار نیست. حتی قبل از پاندمی کرونا هم تیک تاک سریع ترین رشد در میان شبکه های اجتماعی فعال در آمریکا را داشت. صرف نظر از اینکه چنین رکوردی به معنای پشت سر گذاشتن غول هایی مثل اینستاگرام و فیس بوک در سرعت جذب کاربران است، تیک تاک پتانسیل های زیاد برای برندها دارد.
تداوم روند آموزش کارمندان

روش های اختصاص زمان بیشتر برای کسب و کارهای کوچک

اختصاص زمان بیشتر برای فعالیت کاری امر بسیار مهمی است. این نکته در ابتدای تاسیس یک کسب و کار و رونق آن اهمیت دارد. 
جشنواره تخفیف

جشنواره تخفیف برای مشتریان

خیلی از کارآفرینان فکر می کنند اگر تخفیف برای مشتریان در نظر بگیرند، دیر یا زود دیگر هیچ کس بدون تخفیف از آنها خرید نخواهند کرد. قبول دارم چنین سناریویی برای تخفیف های هر روزه منطقی به نظر می رسد، اما شما قرار نیست همیشه این کار را تکرار کنید.جشنواره تخفیف  را امتحان کنید.
کتاب قدرت داستان‌گویی در کسب‌‌و‌کار

معرفی کتاب قدرت داستان‌گویی در کسب‌‌و‌کار

کتاب قدرت داستان‌گویی در کسب‌‌و‌کار نوشته کیندرا هال با ترجمه نرگس قاسمی توسط انتشارات آریاناقلم به چاپ رسیده است.
کارآفرین برتر جهان

رازهای موفقیت ۷ کارآفرین برتر جهان

بهتر است که به جای توجه به یک نفر خاص، راز اصلی چندین کارآفرین برتر جهان را مورد بررسی قرار دهید.
هوش مصنوعی در صنایع چوب و کاغذ

آشنایی با فناوری هوش مصنوعی به منظور تضمین موقعیت شغلی

هدف اصلی در این مقاله مرور برخی از راهکارها و شیوه های تاثیرگذار برای آشنایی با فناوری هوش مصنوعی و تضمین موقعیت شغلی به عنوان یک بازاریاب محتواست.
وفاداری مشتریان ارتباط با مشتریان

۷ گام بازاریابی کم هزینه برای استارت آپ ها

استفاده از بازاریابی کم هزینه یکی از گزینه های خارق العاده ای است که برای گسترش استفاده از استارت آپ ها کاربرد دارد.
رهبری استارت آپ

سئو و تبلیغات PPC

وقتی در دنیای کسب و کار یک برند به دنبال توسعه نقش در بازار است، همیشه با دوراهی میان استفاده ازتبلیغات PPC یا شیوه ارگانیک مربوط به مدیریت سئو مواجه خواهد شد
بازاریابی بین نسلی

بازاریابی بین نسلی در دنیای امروز

ما در این مقاله قصد داریم به شما برای آشنایی با بازاریابی بین نسلی کمک کنیم. اینطوری دستی به سر و گوش بازاریابی تان کشیده و آن را از حالت کلاسیک خارج خواهید کرد و بازاریابی برای گروه های سنی مختلف را بررسی می کنیم.
اعمال تغییرات

اعمال تغییرات اساسی برای کسب موفقیت

کسب موفقیت بدون اعمال تغییرات لازم در عادت ها، امری غیرممکن خواهد بود، با این حال در موارد متعددی مشاهده شده است که افراد به سراغ مواردی می روند که ابدا ضرورتی نداشته و اولویت محسوب نمی شود. همین امر خود یک عامل منفی خواهد بود.
نظرات مشتریان

اثر نظرات مشتریان در ارتقا کسب و کارها

نظرات مشتریان درباره یک کسب و کار همیشه مثبت یا شامل تعریف های مداوم نیست. گاهی اوقات مشتریان یا سرمایه گذارها نسبت به یک برند نظرات بسیار منفی ارائه می کنند.
بازاریابی آهن ربایی

تکنیک های بازاریابی آهن ربایی برای تاثیرگذاری بر مخاطب هدف 

بازاریابی آهن ربایی به شیوه های جذب مشتریان برای طولانی مدت در عرصه کسب و کار اشاره دارد.
محتوای موفق تولید محتوا برای کاربران گوشی هوشمند

۵ راهکار تولید محتوا برای کاربران گوشی هوشمند

امروزه با توجه به این امر که بیشتر کاربران اینترنت از تلفن همراه برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند، بسیار ضروری است که تولید محتوا برای کاربران گوشی هوشمند مورد توجه بیشتر قرار بگیرد و محتواها را با توجه به الزامات این بخش، ایجاد نمایید. درواقع عدم توجه به مناسب بودن محتوا برای گوشی های هوشمند، حتی در زمینه سئو نیز تاثیر منفی را به همراه دارد.
رهبری تجاری و مدیریت کسب و کار

تفاوت رهبری تجاری و مدیریت کسب و کار

هدف اصلی در این مقاله بررسی دقیق تفاوت های میان رهبری تجاری و مدیریت کسب و کار  است.
محتوای متنی

بازاریابی چابک، یک مفهوم مدرن برای کسب‌وکارهای رشدمحور

بازاریابی چابک یکی از محبوب‌ترین روندها در صنعت است، اما در مورد آن سوءتفاهم‌هایی وجود دارد و اغلب به طرز اشتباهی پیاده‌سازی می‌شود.
شرایط سخت

مدیریت شرایط سخت از دید ۵ کارآفرین موفق

نگاه به اتفاقات و راهکارهای افرادی که درگیر شرایط سخت بوده اند، بهترین راه حل موجود است. مطالعه مصاحبه با چند کارآفرین که موفق...
انتخاب نام برند

چالش های انتخاب نام برند و محصولات

انتخاب نام برند یا محصولات امر بسیار ساده ای محسوب نمی شود. اغلب برندها بیش از اندازه بر روی فرآیند تولید محصولات تمرکز دارند. به این ترتیب در عمل دیگر فرصتی برای توجه به اهمیت نام‎گذاری محصولات باقی نخواهد ماند. روند مشابهی در مورد انتخاب نام برند نیز وجود دارد.
محصولات جدید تبلیغاتی

ارائه محصولات جدید تبلیغاتی

مدیر مجموعه نرم‌افزار چاپیار گفت: مجموعه‌ هایی که حرفی برای گفتن در زمینه تبلیغات داشتند و محصولات جدید تبلیغاتی را ارائه داده‌ اند، حضور داشتند.