19.8 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
تولید محتوا

تولید محتوا و اصول اساسی آن

به جرأت می توان گفت که شما می توانید هر روشی در زمینه بازاریابی را به غیر از تولید محتوا حذف نمایید. این امر به خوبی اهمیت چنین اقدامی را به اثبات می رساند.
مدیریت سرنخ

مدیریت سرنخ، سیستمی برای سازماندهی فروش 

مدیریت سرنخ سیستمی برای سازماندهی سرنخ‌های شرکت شما است تا متوجه شوید که آنها در کجای قیف فروش قرار دارند و نحوه تعامل با...
بازاریابی احساسی

بازاریابی احساسی؛ مثال هایی از برندهای بزرگ

 اهمیت بازاریابی احساسی بر روی تصمیمات ناخودآگاهانه مشتریان است. مثلا برند اپل نه تنها پرستیژ خوبی به مشتریانش می دهد، بلکه معمولا در کمپین های تبلیغاتی روی نکاتی دست می گذارد که حسابی مشتریان را احساساتی می سازد.
متن تبلیغاتی

ویژگی‌ های متن تبلیغاتی برای جذب بیشتر مشتری

ما در این مقاله، قرار است نه‌تنها درباره این موضوع صحبت کنیم، بلکه ویژگی‌های یک متن تبلیغاتی جذاب و قانع‌کننده برای جذب بیشتر مشتری را هم بررسی کنیم.
همکاری با سلبریتی

تبلیغات و همکاری با سلبریتی ها؛ سودمند و زیانبار

زمانی نه چندان دور همکاری با سلبریتی ها حکم طلا را داشت. برندها با افتخار افراد مشهور را در کنار محصولات شان می نشاندند و گمان می کردند این افراد حکم طلسم جادویی فروش را دارند.
برندهای کوچک

برندهای بزرگ و مراحل رشد آن ها

کارآفرینان همیشه پیشگام نوآوری با هدف رفع نیازها و خواسته های مردم هستند. برندهای بزرگ راه های پر خطری را پیموده اند. راه اندازی...
بازارهای رقابتی

موفقیت کارآفرینی در بازارهای رقابتی

دهکده جهانی، جهانی شدن، بازارهای رقابتی و عصر تبادل اطلاعات تنها بخشی از مفاهیمی است که دوران زندگی ما را تعریف می کند. اگر تا چند دهه قبل حضور در بازارهای بین المللی مثل عبور از هفت خان رستم بود، این روزها به لطف آمازون و eBay هر کسب و کار کوچکی می تواند در چهار گوشه دنیا فروش داشته باشد و حتی پشت برندهای بزرگ را به خاک بمالد.
شکست یک کسب و کار

۵ دلیل شکست یک کسب و کار

درواقع آگاهی کسب کردن خصوصا هنگامی که حاصل تجربیات افراد دیگر باشد، بدون شک نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت. در این زمینه دلایل اصلی شکست یک کسب و کار، بررسی خواهد شد.
نسل جوان

بازاریابی به سلیقه نسل جوان

نسل جوان سلیقه متفاوتی نسبت به نسل‎های قبلی دارد. همین امر بازاریابی برای آنها را دشوار می‎سازد. بسیاری از برندها در طول سال‎های متمادی نسبت به درک این نکته عاجز بوده‎اند. در مقاله کنونی برخی از مهمترین نکات در مورد سلیقه نسل جوان و شیوه‎های بازاریابی برای آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این امر کمک قابل توجهی به شما برای بازاریابی بهتر خواهد کرد.
رهبر تجاری موفق

کارآفرینی با اجرای ۳ تکنیک برتر

ورود به دنیای کارآفرینی و کسب درآمدهای چند میلیون دلاری برای هر فردی شبیه به رویایی بزرگ است. برخی از کارآفرینان بزرگ در گوشه و کنار دنیا به خوبی این هدف را به دست آورده‎اند. مهمترین نکته در عملکرد چنین کارآفرینان بزرگ و موفقی توجه به برخی از نکات مشترک است.
بازاریابی هوشمند

اصول بازاریابی هوشمند همراه سعودی با شیب زیاد

جایی که موفقیت به همان اندازه به برنامه ریزی، هدف گذاری و هماهنگی نیاز دارد. بازاریابی هوشمند دقیقا همین مفهوم را به تصویر می کشد.
روش های استخدامی بدون ریسک

استخدام صحیح کارمند در شرکت های معتبر

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز: یکی از مهم ترین چالش های مدیران و کارآفرین ها این است که اقوام و نزدیکان خود را در شرکت استخدام نمایند.
مدیران میانی

مدیران میانی موفق؛ نقش‌ها و مهارت‌ها

مدیران میانی بین مدیریت ارشد و ناظران یا کارمندان خط مقدم قرار می‌گیرند. آن‌ها وظیفه ایجاد صلح و بهینه‌سازی انطباق در یک سازمان را به عهده دارند. صادقانه بگوییم، شغل مدیران میانی بسیار دلهره‌آور و پر فشار است.
تبلیغات بومی

تبلیغات بومی شده؛ گفت وگو به زبان هر بازار

اگر قرار باشد با کسی در کشوری غریبه صحبت کنید، اولین چیزی که به آن فکر می کنید زبان است، اما زبان فقط کلمات...
کوچینگ

کوچینگ چه نیست؟

شاید کلمه کوچینگ به گوشتان خورده باشد اما معنی آن و کاربردش را نمی‌دانید. کلمه coach داستان جالبی در خود دارد؛ با من همراه باشید تا با کوچینگ به صورت ریشه‌ای و اصولی آشنا شوید.
سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی اصفهان

تمرکز بر دیجیتال مارکتینگ در سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی...

رئیس اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات اصفهان گفت: سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی اصفهان که از تاریخ 20 الی 23 دی‌ماه برگزار می شود
گوگل بیزنس

ارتقا پروفایل گوگل بیزینس

احتمالا شما هم تا حالا بارها و بارها اسم پروفایل گوگل بیزینس به گوش تان خورده است. خب در این صورت اصلا لازم نیست تعجب کنید؛ چراکه امروزه بسیاری از مردم یا به عبارت بهتر کارآفرینان حسابی روی این سرویس حساب باز می کنند.
تعادل میان کار و زندگی

روش های حل چالش تعادل میان کار و زندگی در دنیای کسب و کار

ایجاد تعادل میان کار و زندگی همیشه امری چالش برانگیز بوده است. بسیاری از کارآفرینان در عمل امکان ایجاد تعادل مناسب در این میان را ندارند.
پیک فدک

مدیر داخلی مجموعه پیک فدک؛ لزوم افزایش تبلیغات شهری

مدیر داخلی مجموعه پیک فدک اظهار داشت: برای سال‌ های آتی تبلیغات شهری بیشتری باید انجام شود. 
مشتری ایده آل

مشتریان ناراضی؛ تعامل و بازیابی

در ادامه راه و رسم بازیابی مشتریان ناراضی را یاد بگیرید. پس دفتر و قلم تان را آماده کنید تا کلاس درس مان را شروع کنیم.