آشنایی با دقیق ترین استراتژی فروش دنیا
فردی را در نظر بگیرید که برای خرید بخاری وارد فروشگاهی می شود و انتظاراتش از یک محصول ایده آل را با فروشنده در میان می گذارد. بعد هم فروشنده با توجه به توضیحات مشتری بهترین محصول ممکن را به او پیشنهاد می دهد. اگر این سناریو برای تان عجیب یا غیرمنتظره نیست، شما آشنایی مقدماتی با استراتژی فروش راه حل محور (Solution Selling) را دارید.
۵ استراتژی مهم و تاثیر آن بر نظر مثبت مشتریان
عوامل بسیاری وجود دارد که بر نظر مثبت مشتریان برای خرید از شرکت شما تاثیر بگذارد که در ادامه به 5 مورد از آنها اشاره می کنیم.
ارزش صنعت خرده فروشی آنلاین در ایجاد تحول در وضعیت کاری
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات به منظور ورود کارآفرینان به عرصه خرده فروشی آنلاین است.
۳ راهکار ایجاد تیم فروش در شرکت ها برای تاثیرگذرای روی مخاطب
ایجاد تیم فروش در شرکت ها امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها هرگز به فکر ایجاد یک تیم فروش به معنای دقیق کلمه نمی افتند.
مزایای مدیریت مجازی کارمندان
شیوع ویروس کرونا برای هر کسب و کاری مشکلاتی به همراه داشته است. بسیاری از برندها برای مدت زمانی طولانی امکان ادامه کار به شیوه سابق را نداشتند. اگرچه اکنون برخی از کسب و کارها به طور حضوری در حال فعالیت هستند، اما هنوز هم شمار بالایی از شرکت ها مشکلات عمده ای برای بازگشت به شرایط عادی دارند. این امر برای شمار بالایی از کسب و کارها به معنای ادامه مشکلات ناشی از کروناست.
افزایش فروش اینترنتی و ۶ راهکار مطمئن
بدون شک فروش، مهمترین بخش هر شرکت محسوب می شود که در این رابطه فروش اینترنتی، اهمیت به مراتب بالاتری را دارد. علت این امر نیز به این خاطر است که به صورت میانگین افراد حدود سه ساعت از زمان خود را در اینترنت سپری می کنند. همچنین هزینه پایین تر آن در مقایسه با روش هایی نظیر تبلیغات در تلویزیون و بیلبورد، باعث شده است تا کاملا مقرون به صرفه نیز باشد. درواقع هر برندی حتی با بودجه های بسیار اندک می تواند در این رابطه اقدام نماید. در این راستا سوالی که مطرح است این است که مطمئن ترین راهکارها برای افزایش فروش اینترنتی کدامند؟ در ادامه شش مورد از آنها را بررسی خواهیم کرد.
نشست فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات و بازاریابی برگزار شد
در سومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران نشست تخصصی با موضوع فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات، بازایابی و کسب و کارهای مجازی برگزار شد.
اهمیت بازاریابی محلی در دنیای امروز
هنگامی که بودجه شرکت ها محدود است، بازاریابی محلی یکی از بهترین گزینه ها برای توسعه کسب و کار و تعامل با مشتریان محسوب می شود. این استراتژی در دنیای دیجیتال امروزی که روز به روز گسترده تر می شود، بدل به یکی از انتخاب های محبوب در میان کسب و کارهای کوچک شده است.
ابزارهای ضروری شرکت ها برای عملکرد بهتر در بازار رقابتی
هر شرکتی برای آنکه در بازار به شدت رقابتی حال حاضر بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد، باید ابزارهای ضروری را بشناسد و از آن ها بهترین استفاده را کند.
ایجاد شرایط مطلوب برای دورکاری کارمندان
کسب و کارها در شرایط کرونایی اقدام به دورکاری کارمندان را بهترین گزینه ممکن تلقی می کنند. این امر برای بسیاری از برندها به معنای ضرورت استفاده از دورکاری برای ادامه کار بر روی پروژه های مختلف و همچنین پرهیز از ورشکستگی است.
محتوای بازاریابی را چگونه باید جذاب کرد
آیا شما تا به حال تجربه شنیدن داستانی جذاب و فراموش نشدنی از سوی دوست تان را داشته اید؟ حوزه بازاریابی شباهت بسیار زیادی به بیان داستان های دوستانه دارد. محتوای بازاریابی باید جذاب باشد.
چگونه مدیریت خواسته مشتریان را به دست بگیریم
برای انتظارات و خواسته مشتری نمیتوان محدوده خاصی را تعیین کرد. به همین خاطر اگر آن را به خوبی مدیریت نکنید، بدون شک بازنده میدان خواهید بود. اگرچه از این موضوع تقریبا تمامی مدیران آگاه هستند، با این حال سوال اصلی این است که چگونه می توان در این رابطه موفق ظاهر شد؟
پرفروش ترین محصولات دیجیتال دنیا
کالای دیجیتال اصطلاحی است که تا همین چند دهه قبل هر کارآفرینی را به خنده می انداخت. خب تصور اینکه یک روزی محصولات عرضه...
اقداماتی برای رشد کسب و کار
اقداماتی را بررسی خواهیم کرد که نتایج آنها در کوتاه مدت، قابل مشاهده بوده و کمک می کنند تا وضعیت کسب و کار خود را با رشدی مناسب همراه سازید.
مدیر دنا چسب پلاست؛ لزوم توجه به تبلیغات و اطلاع رسانی
مدیر مجموعه دنا چسب پلاست گفت: زمانی که ما در یک نمایشگاه شرکت میکنیم انتظار داریم اطلاعات درستی به ما داده شود.
بهترین ها در بازاریابی اینستاگرام
امروزه اینستاگرام به یکی از پنج شبکه اصلی جهان تبدیل شده است که مورد حمایت ابربرند فیس بوک می باشد. مزیت این شبکه، حضور تعداد زیادی از سلبریتی ها می باشد که باعث شده است تا تمایل برای حضور کاربران، افزایش پیدا کند.
بهرهمندی از تصمیمات داده محور برای رشد کسب و کار
خبر خوب این است که به جای اجازه دادن به تخریب داده ها، میتوانید برای استراتژی رشد کسب و کار خود از تصمیمات داده محور بهره مند شوید.
میکرومارکتینگ؛ مزایا و معایب
در این مقاله تصمیم گرفتیم که مهمترین و پرتکرارترین پرسشهایی که در خصوص میکرومارکتینگ مطرح میشود را گردآوری کرده و در قالب بخشهای اختصاصی و جداگانه به آنها پاسخ گوییم. با ما همراه باشید.
بازاریابی با کمک شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. فرقی ندارد شما در چه موقعیتی در بازار هستید، به هر حال پلتفرم های اجتماعی به شما برای تعامل بهتر با مخاطب و معرفی برندتان به مشتریان بالقوه کمک خواهد کرد.
تلویزیون شهری تغییر اساسی در تبلیغات محیطی
در بین روشهای مختلف تبلیغاتی، این تبلیغات محیطی است که میتواند در مدت زمان کوتاهی تاثیرات شگفت انگیزی بر سود و فروش مجموعه داشته باشد. ما در این مقاله شما را با تلویزیون شهری، یکی از موثرترین روشهای تبلیغات محیطی، آشنا خواهیم کرد.




































