20.4 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
کارآفرینان مستقل کارآفرینان

تداوم روند آموزش کارمندان با ۵ تکنیک از سوی مدیران برندها

حت این شرایط سوال اصلی این است که تداوم روند آموزش کارمندان چگونه باید باشد که در ادامه پنج راز رسیدن به این هدف، بررسی شده است.
تکنیک ‌های مدیریت زمان

تکنیک ‌های مدیریت زمان برای موفقیت در فروش

تکنیک ‌های مدیریت زمان برای فروشنده‌هایی که به دنبال بهبود نرخ تبدیل خود هستند مهم است و در کمال شگفتی باید گفت که این زمان هرچه کمتر باشد بهتر است.
انواع برندینگ

شناخت انواع برندینگ برای تصمیم گیری درباره کسب و کارها 

 قبل از برندینگ کسب و کارتان این را از خود بپرسید: آیا از انواع برندینگ آگاهی دارید؟ چگونه مطمئن هستید که روشی که برای برندینگ کسب و کارتان انتخاب کرده‌اید، راه درستی است؟
رهبر تجاری موفق

۳ روش تبدیل شدن به رهبر تجاری موفق در کسب و کارهای کوچک  

مسئله مربوط به رقابت با برندهای بزرگ از یکسو و درگیری های مداوم برای مدیریت داخلی از سوی دیگر اوضاع را به عنوان رهبر تجاری موفق بتحت تاثیر قرار می دهد.
وفاداری مشتریان ارتباط با مشتریان

یادگیری سازمانی چیست و چگونه رخ می دهد

نظام های یادگیری سازمانی باید چگونه متحول شوند تا بتوانند به مزیت های انطباق پذیری سازمان یاری برسانند و این عنصر مهم سازمانی چگونه با عناصر دیگر در جهت افزایش قابلیت های انطباق پذیری هم راستا می شود؟
مدیریت

راه های بازاریابی در دوران رکود

استخدام نیروی کار امری اساسی برای هر برندی در بازار محسوب می شود. بسیاری از برندها برای اینکه نظر مشتریان شان را جلب کنند، به طور مداوم از نیروی کار حرفه ای با مدرک بالا سود می برند.
استخدام مهارت محور

اهمیت استخدام مهارت محور نیروی کار برای برندها

برخی از برندهای بزرگ خیلی زود استخدام بر پایه مهارت به جای مدرک را شروع کرده اند. در ادامه برخی از مهمترین نکات در رابطه با مزایای استخدام مهارت محور نیروی کار.
کسب و کارهای کوچک

۷ کلید طلایی رشد شخصی و کسب موفقیت

در زمینه رشد شخصی هفت نکته ای را بررسی خواهیم کرد که برای رسیدن به موفقیت شخصی، کاملا الزامی بوده و بالاترین حد تاثیر را به همراه دارد.
افزایش فروش سایت

افزایش فروش سایت با  ۷ گام ضروری

براساس تحقیقات، هفت عامل باعث می شود تا با افزایش فروش سایت داشته باشید و با رشدی چند برابری موجه شوید.
لوگوی برند

آشنایی با داستان لوگوی برندهای بزرگ

مقاله ما کاملا مخصوص شماست. پس منتظر چه هستید؟ همین الان حاضر شوید تا سفرمان به دل داستان لوگوی برندهای بزرگ را شروع کنیم.
ارزش طول عمر مشتری

افزایش ارزش طول عمر مشتری (CLV) و ضرورت توجه به آن

برای برندها حیاتی است که بتوانند وفادارترین مشتریان خود را شناسایی کنند و بر روی افزایش ارزش طول عمر مشتری در سازمان (CLV) سرمایه‌گذاری کنند.
وفاداری مشتریان ارتباط با مشتریان

طراحی استراتژی بازاریابی

استراتژی بازاریابی برای بسیاری از برندها فرآیندی یکبار برای همیشه محسوب می شود. بر این اساس تیم بازاریابی برند یکبار برای مدت زمانی طولانی استراتژی بازریابی برند را طراحی کرده و سپس دیگر حتی یک نفر هم به فکر بهینه سازی روند مورد نظر نمی افتد.
مدیریت تیم فروش

مدیریت تیم فروش در زمان رکود

در این مقاله به دنبال راهکارهایی برای مواجهه با بحران مالی و رکود در زمینه مدیریت تیم فروش هستیم.
استراتژی محتوا

اهمیت بهره مندی از دوره‌ های آموزشی بازاریابی آنلاین

فراهم کردن دسترسی به دوره‌ های آموزشی بازاریابی آنلاین باکیفیت به شما کمک می‌ کند گروه بازاریابی‌‌تان از متخصصان جزیره‌‌ ای به متخصصانی مشارکتی و چند رشته‌‌ای تبدیل شوند.
عرصه B2B

توسعه کسب و کار با بهره مندی از عرصه B2B

هدف اصلی این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات برای ایجاد تمایز میان برند در عرصه B2B است.
مدیریت اکانت

سپردن مدیریت اکانت به افراد مشهور و تاثیرگذاری بر مخاطب هدف

سپردن مدیریت اکانت یک برند برای مدت زمانی محدود به یک فرد مشهور ایده تازه ای در عرصه مارکتینگ محسوب می شود.
پاندمی کرونا

پاندمی کرونا و ۳ درسی که به مدیران برندها آموخت

در حال حاضر به خاطر واکسیناسیون جهانی بهترین زمان برای صحبت کردن در رابطه با این موضوع فرا رسیده و در ادامه سه نکته مدیریتی پاندمی کرونا را بررسی خواهیم کرد.
فروشندگان

تاثیرگذاری فروشندگان در شرایط بی ثباتی بازار

فرقی ندارد کارشناس های کسب و کار درباره ضرورت انطباق با شرایط تازه چه ایده هایی دارند، در نهایت بسیاری از  فروشندگان  برای فعالیت کاری با مشکلات زیادی رو به رو می شوند که البته از توانایی شان خارج است.
وفاداری مشتریان ارتباط با مشتریان

۷ گام بازاریابی کم هزینه برای استارت آپ ها

استفاده از بازاریابی کم هزینه یکی از گزینه های خارق العاده ای است که برای گسترش استفاده از استارت آپ ها کاربرد دارد.
اصول تبلیغ نویسی

۸ ثانیه طلایی برای جلب نظر مخاطب هدف در عرصه تبلیغات

دنیای بازاریابی و تبلیغات روز به روز در حال توسعه است. در این میان شما مدت زمان زیادی برای جلب نظر مخاطب هدف در عرصه تبلیغات در اختیار ندارید.