13.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
کارآفرینان مستقل کارآفرینان

کارآفرینان چگونه موفق می شوند

 ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به چالش هایی که اغلب کارآفرینان با آن رو به رو هستند، بیندازیم. البته در این مسیر به جای روش های کلیشه ای سراغ راهکاری تازه رفته ایم.
شخصیت برند

برندسازی و اشتباهات رایج در آن

برخی از اشتباهات در حوزه برندسازی به طور مداوم تکرار می شود. اگر شما به عنوان مدیر کسب و کار یا مسئول بخش برندسازی...
فرنچایز مارکتینگ

فرنچایز مارکتینگ؛ مزایا و استراتژی ها

ما در این مقاله قصد داریم نکات اساسی مربوط به فرنچایز مارکتینگ را با شما در میان بگذاریم. خب اول از همه باید یک تعریف درست و حسابی از این حوزه به دست آورد.
مشتری ایده آل

چگونگی بازیابی مشتریان از دست رفته برندها برای توسعه کسب وکار

هدف اصلی در این میان بررسی برخی از نکات مناسب برای بازیابی مشتریان از دست رفته برندهاست.
بازاریابی

بازاریابی موفق با تولید محتوای به روز

دنیای بازاریابی صحنه نبردی بی پایان است؛ نبردی که در آن هر لحظه یک ایده جدید متولد می شود و یک ترند تازه پا به عرصه می گذارد.
کسب و کار آنلاین

کسب و کار آنلاین و چالش های بازاریابی آن

یکی از مزیت های اصلی مدیریت کسب و کار آنلاین هزینه های پایین تر برای بازاریابی و تبلیغات است. این امر در کنار هزینه...
بازاریابی هوشمند

اصول بازاریابی هوشمند همراه سعودی با شیب زیاد

جایی که موفقیت به همان اندازه به برنامه ریزی، هدف گذاری و هماهنگی نیاز دارد. بازاریابی هوشمند دقیقا همین مفهوم را به تصویر می کشد.
تولیدکنندگان محتوا

رشد اینستاگرام با ۷ تکنیک جدید

اگر بخواهیم مهمترین شبکه برای کسب و کارها را نام ببریم، بدون شک گزینه اصلی نه فیس بوک خواهد بود و نه یوتیوب معیارهای لازم را در اختیار دارد.

برترین شبکه های اجتماعی و مزایای استفاده از آن ها

میزان رشد شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر به حدی بوده است که امروزه از آن به عنوان عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره افراد نام برده می شود.
مجموعه دموت

سالنامه دموت؛ جانمایی ضعیف و نارضایتی برندهای مطرح

مدیرعامل سالنامه دموت: مسئولان برپایی نمایشگاه در جانمایی‌ها امسال ضعیف عمل کرده بودند و دیدشان نسبت به این مسئله بسیار بیزینسی بود. این ایرادی است که به نظر بنده باید حل شود، در غیر این صورت برندهای مطرح ازجمله مجموعه ما از شرکت در آوردگاه‌های سال بعد استقبال نخواهد کرد.
درس مدیریتی

بهترین حوزه های کارآفرین ها: آشنایی با ۶ ایده کسب و کار برای تازه...

پیدا کردن یک شغل درست و حسابی در شرکتی مثل اپل یا آمازون برای خیلی ها نقطه نهایی موفقیت در زندگی کار محسوب می شود. هرچه باشد فرصت کار کردن زیر نظر کارآفرین های بزرگی مثل جف بزوس تجربه ای نیست که هر روز پیش پای آدم قرار گیرد
مخاطب هدف

۳ تکنیک مهم برای حفظ ارتباط با مخاطب هدف در دوران کرونا

بحران کرونا روی تمام کسب و کارها تاثیر منفی بر جای گذاشته است. در این میان تفاوتی بین حوزه های مختلف کسب و کار...
اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور

بهره برداری از اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور

اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور در جوار مجتمع مذکور واقع در شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری رسید.
سئو هزینه های تبلیغاتی

سئو صفحات سایت با تکنیک های ساده

سئو محتوا حوزه گسترده ای است که معمولا کارآفرینان و بازاریاب ها به سادگی در آن گم می شوند. انگار نه انگار که کلی راهنمای مختلف برای بهبود کیفیت کار دم دست و من شما قرار دارد. البته گاهی اوقات بازاریاب ها فکر می کنند دیگر به مرحله ای رسیده اند که نیازی به راهنمایی ندارند.
کسب‌وکارهای کوچک

بازاریابی مؤثر برای کسب‌وکارهای کوچک: مفاهیم اساسی و تکنیک‌های عملی

در دنیای رقابتی امروز، موفقیت کسب‌وکارهای کوچک وابسته به توانایی آن‌ها در جذب و حفظ مشتریان است. بازاریابی، به‌عنوان یکی از ارکان حیاتی هر کسب‌وکاری، نقش مهمی در رشد و پایداری این واحدها ایفا می‌کند. این مقاله با هدف آموزش مفاهیم اساسی و تکنیک‌های عملی بازاریابی به مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک تهیه شده است. در این مقاله، پس از بررسی مفاهیم پایه بازاریابی، به تحلیل سه تکنیک کاربردی شامل بازاریابی محتوا، بازاریابی دهان‌به‌دهان و استفاده از رسانه‌های اجتماعی پرداخته شده است. همچنین با بهره‌گیری از مثال‌های واقعی، کاربرد این روش‌ها در عمل تشریح می‌گردد. هدف نهایی مقاله، ارائه راهکارهایی اثربخش و قابل اجرا برای افزایش فروش و ارتقاء جایگاه برند در بازار هدف است.
بازاریابی

ارزیابی کمپین بازاریابی و موفقیت در دنیای دیجیتال

شما ممکن است یک کمپین بسیار جذاب و پرهزینه راه اندازی کنید، اما بدون ارزیابی دقیق نتایج آن گویی هیچ کاری انجام نداده اید. کمپین بازاریابی دیجیتال نیز دقیقا چنین روندی دارد. به عبارت دیگر بدون تحلیل عملکرد چشم بسته به بیراهه خواهید رفت.
برایان تریسی

معرفی مجموعه کتاب های برایان تریسی درباره بازاریابی و فروش

«بازاریابی»، «فروش موفق» و «استراتژی‌ های کسب و کار»، از جدیدترین کتاب‌ های برایان تریسی برای مدیران، کارآفرینان و بازاریابان است.
رسیدن به اهداف

اهمیت بازاریابی محلی در دنیای امروز

هنگامی که بودجه شرکت ها محدود است، بازاریابی محلی یکی از بهترین گزینه ها برای توسعه کسب و کار و تعامل با مشتریان محسوب می شود. این استراتژی در دنیای دیجیتال امروزی که روز به روز گسترده تر می شود، بدل به یکی از انتخاب های محبوب در میان کسب و کارهای کوچک شده است.
گزارش بازاریابی

ضرورت گزارش بازاریابی و دستیابی به اهداف کسب و کار

گزارش بازاریابی برای هر بازاریاب ضروری است. از کارآموز بازاریابی گرفته تا مدیر و معاون بازاریابی، همه باید کار خود و تأثیر آن بر کسب و کار را به نمایش بگذارند.
حوزه کارآفرینی

کارآفرینی باید چگونه باشد

کارآفرینی را باید مهمترین سمت در یک سازمان تلقی کرد. درواقع رشد و یا پسرفت شرکت کاملا به ایده های شما بستگی خواهد داشت، با این حال یکی از مهمترین جنبه های کارآفرینی، آزادبودن فرد است.