14.8 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
بازاریابی مناسبتی

تغییرات در دنیای بازاریابی آینده

زمانی نه چندان دور تصور اینکه آدم هایی در این دنیا با گوشی های کوچک و هوشمند کلی از کارهای روزمره شان را انجام دهند، بی نهایت عجیب به نظر می رسید. انگار که قرار بود تا ابد وضعیت مردم در دهه 80 و 90 میلادی باقی بماند. دنیای فناوری اما این حساب و کتاب های ایستا را لحاظ نمی کند.
وب سایت

کسب و کارهای نیازمند وب سایت

در عصر حاضر طراحی وب سایت خدماتی یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین متدهای بازاریابی، تبلیغات و کسب مخاطبان بیشتر در سراسر دنیا است.
رهبری BS

رهبری BS و چشم‌انداز واقع‌بینانه‌تر از رهبری

کتاب «رهبری BS» به قلم جفری ففر و ترجمه امیرحسین مروی توسط انتشارات نگاه معاصر، به چاپ دوم رسید.
مجموعه رث گرافیک

مدیر مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای ادامه حیات الزامی است

سید امیرحسین صادقی یکی از مدیران مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای کسب‌وکار ما حیاتی است. این روزها برقراری ارتباط با مشکل مواجه شده است. ایجاد رابطه چه در بخش صادرات و چه در حوزه واردات با موانع زیادی همراه است. برای فروش ما محدود به بازارهای داخلی هستیم. اگر راه‌های ارتباط با دنیا گشوده شود کمک بسیار بزرگی خواهد بود.
نایک

استراتژی برندسازی نایک: فروش سبک زندگی به‌جای محصول

استراتژی برندسازی نایک یک کلاس آموزشی کامل در این است که چطور برندی خلق کنید که فراتر از یک محصول باشد. این ایده نه در خواب، بلکه در یک لحظه‌ی الهام نزدیک به مرگ روی دستگاه StairMaster در یک روز غم‌انگیز در سیاتل به ذهنم رسید.
برند

برند های موفق و صرفه جویی در هزینه ها

به گزارش چاپ و نشر آنلاین، یکی از چالش های همیشگی برندهای کوچک، نحوه مدیریت سرمایه است. دلیل اصلی این امر به این خاطر...
برایان تریسی

معرفی مجموعه کتاب های برایان تریسی درباره بازاریابی و فروش

«بازاریابی»، «فروش موفق» و «استراتژی‌ های کسب و کار»، از جدیدترین کتاب‌ های برایان تریسی برای مدیران، کارآفرینان و بازاریابان است.
مشتریان تازه

راهکارهایی برای جلب نظر مشتریان تازه با برندسازی

ما در این مقاله برخی از ساده ترین راهکارها برای جلب نظر مشتریان تازه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. چنین راهکارهایی برای اغلب کسب و کارها قابل استفاده خواهد بود بنابراین مشکلات کارآفرینان و صاحبان برند در زمینه جلب نظر مشتریان تازه تا حدود زیادی رفع خواهد شد.
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی و تولید محتوا

این روزها هوش مصنوعی برای مردم دنیا حکم فرشته نجاتی را دارد که راه حل تمام مشکلات شان را در آن جست وجو می کنند. انگار که هرچه مشکل یا ضعف در زندگی روزمره هست، با این فناوری تازه به کلی درمان می شود.
مطالعه رفتار مشتریان

اصلی به نام مشتری مداری

بسیاری از تئوری‌ های مدیریتی بر محور مشتری مداری و چگونگی رضایت مشتریان بنا شده است.
تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

تشدید نظارت بر تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و چاپخانه‌ ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از نظارت بر روند کار چاپخانه‌ ها و کانون‌ های تبلیغاتی و نشریات در زمینه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در استان خبر داد.
 کسب و کارهای کوچک

 کسب و کارهای کوچک و رقابت با شرکت های بزرگ

کسب و کارهای کوچک معمولا ترس کمتری از شکست در بازار دارند. از آنجایی که حجم گردش مالی و سرمایه گذاری چنین استارت آپ هایی خیلی زیاد نیست، آزادی عمل بیشتری داشته و معمولا درگیر هزارتوی بی پایان سوال و جواب با سرمایه گذارها نیز نخواهند بود. البته این به معنای توانایی رقابت با برندهای بزرگ بازار نیست.
استراتژی ورود

تربیت کارمندان بازاریاب

بازاریابی در شبکه های اجتماعی باید از سوی تمام اعضای شرکت به خوبی دنبال شود در غیر این صورت دردسرهای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. تربیت کارمندان بازاریاب برای حل این مشکل پیشنهاد می شود.
مهارت ضروری برای فروش

 حفظ مشتریان برند، کم هزینه تر و به صرفه تر از جذب مشتریان جدید 

پیدا کردن مشتری تازه در مقایسه با حفظ مشتریان برند  امر بسیار پرهزینه تری محسوب می شود. امروزه کسب و کارها به دنبال جلب ظر مشتریان تازه هستند.
سئوی محلی

ایجاد سئوی محلی قدرتمند

امروزه سئوی محلی به قدری مهم است که توصیه می شود تمامی برندها آن را اولویت اول خود قرار دهند. در این زمینه آمارها نیز حاکی از آن است که بیشترین شانس کسب مشتری هم از بین همین گروه بوده و لازم است تا نسبت به این مسئله، توجه ویژه ای را داشته باشید. این امر در حالی است که بیشتر برندها نسبت به این موضوع آگاه بوده و تفاوتی میان سئوی محلی با دیگر روش های رایج سئو قائل نمی شوند.
Artificial intelligence

هوش مصنوعی و رابطه اش با وضعیت شبکه های اجتماعی

هوش مصنوعی یکی از پدیده های شگفت انگیز در طول چند دهه اخیر محسوب می شود. بسیاری از کارآفرینان در طول یک سال اخیر امیدواری بسیار زیادی نسبت به موفقیت در استفاده از این فناوری داشته اند.
ایمیل های یادآوری

اهمیت ایمیل های یادآوری در بازاریابی

شما در این پست با مفهوم ایمیل های یادآوری آشنا خواهید شد. سپس کمی درباره مزایا و انواع الگوهای این شیوه با شما حرف خواهیم زد. در نهایت نیز با مرور برخی از تکنیک های کلیدی برای اجرای بهتر این روش کارمان را تمام خواهیم کرد. اگر شما هم فکر می کنید ایمیل های یادآوری به درد کسب و کارتان می خورد، هیچ جوره این مقاله را از دست ندهید.
بازاریابی تعاملی

بازاریابی تعاملی؛ مزایا و معایب و نمونه هایی از آن

بازاریابی تعاملی فرآیندی است برای ایجاد ارتباط دو طرفه بین مشتریان و شرکت، جایی که مشتریان دیدگاه‌ها، انتخاب‌ها و ترجیحات خود را در مورد محصول به اشتراک می‌گذارند تا بازاریاب بتواند آن را بهبود بخشد.
کسب و کارهای اینترنتی

خلاقیت در بازاریابی نوین

 بازاریابی در دنیای نوین با گوشی های هوشمند گره خورده است. استفاده از گوشی هوشمند برای زندگی مردم گریز ناپذیر شده است.این امر باعث توسعه و بهبودی روندهای ارتباطی میان مردم شده است.
آژانس دیجیتال مارکتینگ

نقش آژانس دیجیتال مارکتینگ در رقابت برندها

ممکن است از خود بپرسید: آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاری انجام می دهد؟ و به عنوان سوال دوم: آیا برون سپاری ای...