مزیت های بهره مندی از توییتر برای کسب و کارها
تعامل با مخاطب هدف در فضایی دوستانه و کاهش هزینه های بازاریابی از جمله مهمترین اهداف برندها محسوب می شود. توییتر به عنوان یک پلتفرم اجتماعی قدیمی و متن محور امکانات جالبی در اختیار کاربران و برندها قرار می دهد. در ادامه برخی از مزیت های اصلی توییتر برای کسب و کارها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
مدیریت شرایط سخت از دید ۵ کارآفرین موفق
نگاه به اتفاقات و راهکارهای افرادی که درگیر شرایط سخت بوده اند، بهترین راه حل موجود است. مطالعه مصاحبه با چند کارآفرین که موفق...
توصیه های کاربردی مدیریت زمان برای حرفه ای ها
در جهان امروز که افراد با انتخاب های متنوعی در طول روز مواجه هستند، مدیریت زمان به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.
ارزیابی بازاریابی در توئیتر
اگر معیار اصلی تان برای ارزیابی اوضاع بازاریابی در توئیتر توجه کاربران به دایرکت و امکانات این بخش است، باید بگوییم توئیتر نمره قبولی می گیرد.
کارمندان و مدیران/ ۷ راه مهم برای موفقیت یک شرکت
مدیریت یک کسب و کار به هیچ وجه کار ساده ای نیست. مدیران همیشه باید تعامل نزدیکی با کارمندشان داشته باشند. این امر به پیشبرد هرچه بهتر امور کمک خواهد کرد.
۵ گام خلق برنامه بازاریابی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات و تکنیک ها برای طراحی و خلق برنامه بازاریابی به طور حرفه ای است.
معرفی کتاب «نسل چهارم بازاریابی؛ حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال»
فیلیپ کاتلر در کتاب «نسل چهارم بازاریابی؛ حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال» تلاش میکند تا بگوید روشهای سنتی با بازاریابی نوین و دیجیتال باید ترکیب و تلفیق شود. او درادامهی کتاب، راهکارهای مناسبی برای موفقیت در مدل جدید بازاریابی ارائه دهد.
تبلیغات در گوگل ادز و محلی سازی محتوا
تبلیغات در گوگل همیشه برای بازاریاب ها حس و حال خاصی دارد. اینکه آدم با یکی از بزرگ ترین برندهای دنیا در عرصه دیجیتال همکاری داشته باشد، حس برنده بودن به آدم می دهد.
۹ اقدام ضروری بازاریابی برای برندهای کوچک
با توجه به این امر که برندهای کوچک از بودجه و نیروی کاری کمی برخوردار هستند، پیدا کردن سودمندترین اقدامات، بدون شک برای مدیران چنین شرکت هایی، کاملا ضروری خواهد بود. درواقع کوچک بودن شرکت شما نباید به دلیلی برای این امر تبدیل شود که شما شانسی را برای رقابت با برندهای بزرگ جهان، برای خود متصور نشوید. در این راستا به بررسی اقداماتی خواهیم پرداخت که باعث خواهد شد تا در زمینه بازاریابی که مهمترین اقدام برای برندهای کوچک محسوب می شود، کاملا موفق باشید.
ضرورت تعامل پیامکی با مشتریان
تعامل پیامکی با مشتریان با تحولات دنیای امروز به امری ضروری تبدیل شده است. از زمان ارسال اولین پیامک در دنیا نزدیک به 30 سال می گذرد، اما هنوز هم این شیوه ارتباطی میان مردم محبوبیت بسیار زیادی دارد.
تغییرات جدید در برند توئیتر
بعد از 17 سال دیگر خبری از پرنده آبی توئیتر در دنیا نیست. حتی برند توئیترهم دیگر در کتاب های تاریخ آرام گرفته است. شاید تا همین یک سال قبل اگر کسی درباره ناپدید شدن یکباره توئیتر حرف می زد، همه خنده های تمسخرآمیز به او تحویل می دادیم. با این حال اوضاع با نقش آفرینی ایلان ماسک کاملا تغییر کرده است.
مدیر فروش سالنامه جهاننما: تبلیغات محیطی و موفقیت در جذب مشتری
مدیر فروش سالنامه جهاننما: نمایشگاه شیراز حال و هوای خوبی داشت و ما باخوردهای مثبتی دریافت کرده ایم؛ با اینهمه مسئولان برگزاری نمایشگاه می توانند با تبلیغات محیطی بیشتر این رویداد مهم صنعت چاپ را در شهرشان با شکوه تر برپا کنند.
معرفی کتاب عصر تاثیرگذاری: قدرت اینفلوئنسرها برای تعالی برند شما
کتاب عصر تاثیرگذاری نوشتهی نیل شافر، راهنمایی برای صاحبان کسبوکار است تا یاد بگیرند چطور میتوانند از قدرت افراد تأثیرگذار در شبکههای اجتماعی که اصطلاحاً به آنها «اینفلوئنسر» گفته میشود استفاده کنند و برند خود را رشد و توسعه دهند.
بازاریابی برای جوانان: نسلی متفاوت با سلایقی متفاوت
نسل جوان به سادگی قانع نمی شود. آنها تبلیغات و بازاریابی پرزرق و برق و شعارهای توخالی را باور نمی کنند. آنها به دنبال تجربه های واقعی هستند، به دنبال ارتباطی صمیمی و صادقانه با برندها. آنها می خواهند برندها را بشناسند، به آنها اعتماد کنند و با آنها همراه شوند.
تغییر اولویت های بازاریابی و تبلیغات کوکاکولا در دوران کرونا
کوکاکولا به عنوان یکی از غول های عرصه تولید نوشابه های گازدار جهتگیری مشخصی در این بحران داشته است. مدیران ارشد این برند از منابع بازاریابی و تبلیغات کوکاکولا برای حمایت از کادرهای درمانی و سایر عوامل موثر در مقابله با کرونا استفاده می کنند.
ایجاد سئوی محلی قدرتمند
امروزه سئوی محلی به قدری مهم است که توصیه می شود تمامی برندها آن را اولویت اول خود قرار دهند. در این زمینه آمارها نیز حاکی از آن است که بیشترین شانس کسب مشتری هم از بین همین گروه بوده و لازم است تا نسبت به این مسئله، توجه ویژه ای را داشته باشید. این امر در حالی است که بیشتر برندها نسبت به این موضوع آگاه بوده و تفاوتی میان سئوی محلی با دیگر روش های رایج سئو قائل نمی شوند.
استراتژی یا توهم استراتژی (بخش چهارم)
شاید بهتر باشد قبل از هر اقدامی ابتدا این سؤال را از خود بپرسیم و صادقانه به آن پاسخ دهیم، سؤالی بسیار ساده اما سخت: «آیا سازمان ما واقعاً استراتژی دارد؟» در این بخش به موضوع استراتژی یا توهم استراتژی می پردازیم.
نحوه راه اندازی ROI ایمیل مارکتینگ
وقتی صحبت از تعامل با مشتری می شود، ایمیل مهمترین پیام ارتباطات بازاریابی است.زیرا اگر به درستی انجام شود، نتایج خارق العاده ای ایجاد میکند. در واقع، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) برای بازاریابی از طریق ایمیل میتواند تا 44٪ باشد. یعنی اگر یک دلار برای ایمیل مارکتینگ هزینه کنید میتوانید 44 دلار از طریق آن درآمد کسب کنید که عددی فوق العاده است.
درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام
درآمدزایی از اینستاگرام یکی از اهداف مهم برای هر کسب و کار یا حتیتولیدکنندگان محتوا است. امروزه شبکه های اجتماعی پتانسیل های بسیار زیادی برای کسب سود پیش روی کارآفرینان قرار می دهند. در این میان هم اینستاگرام همیشه جایگاه ویژه ای برای خودش دارد.
مشکلات اساسی برندها و راهکارهای غلبه بر آنها
هدف اصلی ما در مقاله پیش روی تحلیل شیوه مدیریت مشکلات در کسب و کارهای مختلف است. بدون شک تمرکز ما بر روی مشکلات عمومی در دنیای کسب و کار خواهد بود. بنابراین در ادامه به بررسی مشکلات اساسی برندها در دنیای کسب و کار خواهیم پرداخت.




































