بررسی ترندهای بازاریابی دیجیتال در سال جاری
بازاریابی برای محصولات در دنیای دیجیتال دشواری های خاص خود را دارد. بسیاری از بازاریاب ها در فرآیند جلب نظر مخاطب هدف با مشکلات...
مدیرعامل سالنامه رث گرافیک؛ محفلی برای دید و بازدید
مدیرعامل سالنامه رث گرافیک گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ای می تواند در کیفیت برگزاری نمایشگاه تأثیرگذار باشد.
کتاب قدرت کوچینگ مثبت منتشر شد
دکتر محمدرضا مقدسی مدیر و موسس خانه تابآوری ایران از انتشار کتاب «قدرت کوچینگ مثبت» مقارن با سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
سررسید کالای تبلیغاتی برتر
مدیر مجموعه سالنامه امسال گفت: با وجود اینکه دنیای امروز کاملاً دیجیتالی شده است؛ مردم هنوز کار با کاغذ را میپسندند و آن را به نتهای گوشی ترجیح میدهند و هنوز در این میان سررسید کالای تبلیغاتی برتر است.
همسویی دارایی های نامشهود با استراتژی (بخش دوم)
در بخش دوم مقاله همسویی دارایی های نامشهود با استراتژی با من همراه باشید تا نحوه آمادگی و تبدیل سرمایه انسانی و سرمایه اطلاعاتی به نتایج مالی را با هم بررسی کنیم.
استفاده از تقویم به سبک حرفه ای ها
همه ما با این توصیه تکراری مواجه شده ایم که برای موفقیت و انجام درست کارها باید از یک تقویم استفاده کرد، با این حال آیا نحوه استفاده از این ابزار کاربردی توسط افراد مختلف با حرفه ای ها یکسان است؟ بدون شک پاسخ به این سوال منفی بوده و در این مقاله قصد بررسی مواردی را داریم که جزو عادت های همیشگی حرفه ای ها در هنگام استفاده از تقویم است.
گذار از سنت به مدرنیته با واحد کوچینگ
امروزه در سازمانهایی که در حال گذار از سنت به مدرنیته هستند و به این سطح از آگاهی رسیده اند که با کلیدهای قدیمی نمی توان قفلهای جدید را باز کرد، یک واحد مستقل به نام «واحد کوچینگ» در سازمان خود راهاندازی میکنند.
ضرورت درک چهار P در آمیخته بازاریابی برای بازاریابان
در دهه ۱۹۵۰ نیل بوردن اصطلاح آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) را رایج کرد که شامل بیش از ده عنصر بازاریابی بود.
یوتیوب و کسب درآمد با ویدیوهای کوتاه
در سال 2023 میلادی، یوتیوب امکان کسب درآمد از طریق ویدیوهای کوتاه یا Shorts را برای تولیدکنندگان محتوا فعال کرد.
صفر تا صد حرفه کوچینگ
حرفه کوچینگ در دوران مدرن ابتدا بیشتر در حوزه هنر و ورزش کاربرد داشت و به تدریج به حوزههای دیگر تسری پیدا کرد و افرادی که در حوزههای مدیریت، مالی و موفقیت فعال بودند از کوچها بهره بردند.
بررسی تفاوت اصلی رهبران با مدیران در ۵ مرحله
یکی از بحث های همیشگی در زمینه کسب و کار، مقوله رهبری و مدیریت است که در این راستا در این راستا پنج تفاوت اصلی رهبران با مدیران را بررسی خواهیم کرد.
بررسی ۴ الگوی استراتژی بازاریابی
مدیریت کسب و کار و بازاریابی در طول سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده است. اغلب برندها دیگر از شیوه های بازاریابی...
نقش آژانس دیجیتال مارکتینگ در رقابت برندها
ممکن است از خود بپرسید: آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاری انجام می دهد؟ و به عنوان سوال دوم: آیا برون سپاری ای...
کسب و کارهای نیازمند وب سایت
در عصر حاضر طراحی وب سایت خدماتی یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین متدهای بازاریابی، تبلیغات و کسب مخاطبان بیشتر در سراسر دنیا است.
فرمولی برای افزایش عمر کسب و کارمان
افزایش عمر کسب و کار در بازار موضوعی است که خیلی از کارآفرینان آن را بدیهی فرض می کنند. انگار که در برنامه های دور و دراز آنها جایی برای شکست در بازار وجود ندارد.
عضو هیئتمدیره برند سنا پک: بستر فیزیکی مناسب درنمایشگاه اصفهان
عضو هیئتمدیره برند سنا پک: وضعیت سالن ها و غرفه آرایی سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ، بستهبندی و صنایع وابسته اصفهان مناسب تر از نمایشگاه بین المللی تهران است. شرکت کنندگان در بازدیدهای خود می توانند از تمامی غرفه ها دیدن به عمل آورند.
بِرندسازی محصولات موجب جهش تولیدات است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متقاضیان با یک مشکل فرهنگی به نام بِرندسازی محصولات مواجه هستند که باز میگردد به ۵۰ سال گذشته، باید بپذیریم نتوانستم در تولیدات داخلی در کشور برندسازی کنیم.
محتوای تبلیغاتی تاثیرگذار بر آگهی جذاب
بازاریابی و تبلیغات در دنیای کنونی کار دشواری محسوب می شود. تغییر مداوم و سریع سلیقه مخاطب هدف مشکلات بسیار زیادی پیش روی برندها و طراح های تبلیغات قرار داده است. بدون تردید هر بازاریاب و طراح تبلیغاتی از برخی اصول اولیه مانند ضرورت وضوح پیام تبلیغاتی، سادگی و تاثیرگذاری محتوای تبلیغاتی دارد.
۳ راهکار رهبر تجاری قوی برای کسب موفقیت برند
فعالیت به عنوان یک رهبر تجاری قوی همیشه کار ساده ای نیست. بسیاری از افراد در دنیای کسب و کار دست و پای خودشان را گم می کنند.
برندینگ در ایکس؛ از تبلیغات یکطرفه تا گفتوگوی دوطرفه با مخاطب
در میان تمام بزرگراه های شلوغ و پرسر و صدای اینترنت یک پلتفرم وجود دارد که بیش از بقیه شبیه به یک میدان شهر وسیع، پرهیاهو و غیرقابل پیش بینی است: شبکه اجتماعی ایکس یا همان توئیتر سابق. این فضا جایی است که اخبار در چند ثانیه متولد و کهنه می شوند، نظرات بی پرده رد و بدل می گردند و هر کلمه می تواند موجی از واکنش های مثبت یا منفی را به راه بیندازد.




































