12 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
شرکت نوین تاک

مدیرعامل شرکت نوین تاک: جلب بازدیدکنندگان بیشتر با ادغام نمایشگاه‌ها

علی‌رضا هادی مدیرعامل شرکت نوین تاک: بازدیدکننده از کشورهای دیگر نداشتیم و مسئولان در این مورد اقدامی انجام نداده بودند.
درآمدزایی در اینستاگرام

جلب نظر مشتریان با تکنیک های حرفه ای

در این مقاله به دنبال راهکارهای حرفه ای برای جلب نظر مشتریان هستیم. این امر می تواند تحولی در زمینه ارتباط شما با مشتریان تان ایجاد نماید.
کارمندان ماهر

چگونه کارمندان ماهر جذب کنیم

استخدام استعدادها کارمندان ماهر برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. کارآفرینان برای راه اندازی یا مدیریت بهینه کسب و کار باید در وهله نخست کارمندان مناسبی در اختیار داشته باشند.
کتاب «۵ دشمن کار تیمی»

کتاب «۵ دشمن کار تیمی» برای کمک به مشاغل گروهی 

کتاب «5 دشمن کار تیمی» مدل جدیدی را برای کار تیمی معرفی می‌کند.
Brand Awareness فروش اینترنتی الگوهای مختلف تبلیغات در جهان

طراحی تبلیغات تاثیرگذار چه ویژگی هایی دارد

اگر شما هم برای طراحی تبلیغات در طول سال های اخیر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید، این مقاله نکات بسیار متنوعی برای شما دارد.
مزایای چاپ در تبلیغات و بازاریابی

پیش‌بینی رفتار مشتریان با بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی یک استراتژی تبلیغاتی است که بر تاکتیک‌ های نا متداول کم ‌هزینه بازاریابی تمرکز می ‌کند و باعث حصول حداکثر نتیجه می‌شود.
استراتژی

بررسی ۴ الگوی استراتژی بازاریابی

مدیریت کسب و کار و بازاریابی در طول سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده است. اغلب برندها دیگر از شیوه های بازاریابی...
رث گرافیک

کارشناس فروش شرکت رث گرافیک: نمایشگاه پر رونق و پر بازدید بود

کارشناس فروش شرکت رث گرافیک : مهم‌ترین هدف ما برای حضور در این آوردگاه ارتباط با مشتریان قدیمی و معرفی محصولاتمان به افراد و همکارانی است که برای تبلیغات و معرفی برندشان تمایل به چاپ سررسید و تقویم دارند.

دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار برگزار می‌ شود

دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در تاریخ 1 تا 4 دی‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.
مجتمع بین‌المللی چاپ و انتشارات جنگل

مجتمع بین‌المللی چاپ و انتشارات جنگل؛ ضرورت افزایش مشارکت‌کنندگان خارجی

عطیه سجاد قائم‌مقام مجتمع بین‌المللی چاپ و انتشارات جنگل اظهار داشت: نمایشگاه از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار بود و بازدیدکنندگان خوبی هم داشت اما هم‌زمانی آن با نمایشگاه‌های دیگر موجب ترافیک و شلوغی آن شده بود.
کسب و کار

اقداماتی برای رشد کسب و کار

اقداماتی را بررسی خواهیم کرد که نتایج آنها در کوتاه‎ مدت، قابل مشاهده بوده و کمک می ‎کنند تا وضعیت کسب و کار خود را با رشدی مناسب همراه سازید.
توصیه هایی برای محل کار

روش بازاریابی B2B

روش بازاریابی B2B در تعامل با مشتریان هدف دارای پیچیدگی‎ های بسیار بیشتری است. این امر ناشی از حجم بالای مبادلات در این حوزه و دشواری‎ های جلب نظر دیگر کسب و کارهاست.
دورکاری

روش های مدیر عامل برندها برای کمک به تیم های بازاریابی

هدف اصلی در این مقاله بررسی نحوه کمک مدیر عامل برندها به تیم های بازاریابی برای دریافت نتایج بهتر در حوزه مارکتینگ است. 
تولید محتوای موفق

کاربرد بازاریابی کششی و بازاریابی فشار برای برنامه ریزی

نحوه استفاده و تفاوت اصلی بین بازاریابی کششی و بازاریابی فشار صحبت کرده و برخی از نمونه‌ های بازاریابی کششی و بازاریابی فشار را بررسی خواهیم کرد.
سالنامه شفق

سالنامه شفق؛ نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی پر بارتر از گذشته

سالنامه شفق: یکی از مهم‌ترین اهداف ما عرضه کارهای جدیدمان بود و درصدد بودیم تا کیفیت کاریمان را به رقبا و مشتریان نشان دهیم. در چنین رویدادهایی دیدارهای حضوری داریم و این تعامل برای صنایع ضروری است.
واحد کوچینگ بستر فرهنگ کوچینگ

گذار از سنت به مدرنیته با واحد کوچینگ

امروزه در سازمان‌هایی که در حال گذار از سنت به مدرنیته هستند و به این سطح از آگاهی رسیده‌ اند که با کلیدهای قدیمی نمی‌ توان قفل‌های جدید را باز کرد، یک واحد مستقل به نام «واحد کوچینگ» در سازمان خود راه‌اندازی می‌کنند.
کوکاکولا و پپسی

کوکاکولا و پپسی؛ برنده این رقابت کیست؟

رقابت دو برند کوکاکولا یا پپسی مثل دربی تمام‌وقت دو تیم فوتبال معروف است، رقابتی اصیل، پرحرارت و بدون توقف که سال‌هاست با تبلیغات گسترده و حتی تهاجمی پی گرفته شده؛ جنگ این نوشیدنی‌های سرد، آنقدر گرم بوده که سال‌ها در حوزه‌ی برندینگ و بازاریابی مورد توجه و پژوهش قرار بگیرد.
بازاریابی محصول

بررسی بازاریابی محصول با بازاریابی برند

میان بازاریابی برند و بازاریابی محصول باید هماهنگی لازم وجود داشته باشد. در ادامه این موضوع به صورت کامل بررسی خواهد شد تا با نحوه کار، آشنایی بهتری را پیدا کنید.
بازاریابی دیجیتالی پیشرفته

آشنایی با شیوه‌ های نوین در بازاریابی دیجیتالی پیشرفته

کتاب «بازاریابی دیجیتالی پیشرفته» تلاشی برای آشنایی خوانندگان با شیوه‌های نوین بازاریابی در فضای دیجیتال و بررسی تاثیر تحولات فناوری بر کسب و کار و بازاریابی است.
ابزارهای مذاکره

حرفه ای گری در مذاکره با کتاب ابزارهای مذاکره

ویژگی برجسته‌ی کتاب ابزارهای مذاکره در آن است که شما بدون نیاز به آموزش خاص، می‌ توانید با این کتاب قدم به قدم پیش بروید و به مذاکره‌کننده‌ی حرفه‌ای تبدیل شوید.