26.5 C
Tehran
پنجشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
کارآفرین روابط عمومی

طراحی برنامه تولید محتوا شبکه های اجتماعی

برنامه ریزی برای تولید محتوا شبکه های اجتماعی امری فراتر از تنظیم یک زمان بندی برای بارگذاری محتواست. این امر برای بسیاری از برندها به معنای پردازش ایده های اساسی در زمینه تولید محتوا و تصمیم گیری درباره پلتفرم هایی است که مایل به حضور در آن هستند.
برند

شیوه های تبدیل برند به یک کسب و کار قدرتمند

اگر شما هم مایل به آگاهی از شیوه های تبدیل برند به یک کسب و کار قدرتمند هستید، نکاتاین مقاله جذابیت زیادی دارد.
مدیریت بهتر سرمایه انسانی

مدیریت بهتر سرمایه انسانی برای جلوگیری از پایین آمدن راندمان کاری

 هر مدیر باید آگاهی کافی برای  مدیریت بهتر سرمایه انسانی داشته باشد. با این حال واقعیت این است که در این زمینه عقیده های مختلفی وجود دارد.
4 اشتباه مدیران

۴ اشتباه مدیران در برنامه ریزی که مانع پیشرفت می شوند

در این مقاله 4 اشتباه مدیران در برنامه ریزی که منجر به نابودی سرمایه شرکت ها می شود را بررسی خواهیم کرد. 
بهبود مهارت فروش

۳ راهکار ایجاد تیم فروش در شرکت ها برای تاثیرگذرای روی مخاطب

ایجاد تیم فروش در شرکت ها  امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها هرگز به فکر ایجاد یک تیم فروش به معنای دقیق کلمه نمی افتند.
فرهنگ کوچینگ

پیاده سازی فرهنگ کوچینگ در سازمان ها

فرهنگ کوچینگ فرهنگی است که در قالب آن افراد توانمند می‌شوند و کوچینگ در تمام سطوح صورت می‌گیرد. فرهنگ کوچینگ ابزار شناخته شده توسعه است که بر تمام بخش‌های چرخه عمر سازمانی کارکنان تأثیر دارد.
درس مدیریتی

بهترین حوزه های کارآفرین ها: آشنایی با ۶ ایده کسب و کار برای تازه...

پیدا کردن یک شغل درست و حسابی در شرکتی مثل اپل یا آمازون برای خیلی ها نقطه نهایی موفقیت در زندگی کار محسوب می شود. هرچه باشد فرصت کار کردن زیر نظر کارآفرین های بزرگی مثل جف بزوس تجربه ای نیست که هر روز پیش پای آدم قرار گیرد
تداوم روند آموزش کارمندان

روش های اختصاص زمان بیشتر برای کسب و کارهای کوچک

اختصاص زمان بیشتر برای فعالیت کاری امر بسیار مهمی است. این نکته در ابتدای تاسیس یک کسب و کار و رونق آن اهمیت دارد. 
آمازون

فروش محصولات در آمازون

کار بر روی یک حوزه مشخص در دنیای کسب و کار همیشه ساده نیست. شما باید توانایی فروش محصولات تان به طور حرفه ای و بدون نیاز به مشکلات فراوان را داشته باشید، در غیر این صورت خیلی زود مشکلات تان در حوزه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و ناتوانی برای کسب سود مناسب سر به فلک خواهد کشید.
فالوور

تاثیر کلیدواژه ها در بازرایابی گوگل

یکی از حوزه های پرطرفدار در دنیای کسب و کار مربوط به عرصه سئو است. این حوزه جذابیت بسیار زیادی برای مردم دنیا داشته و بسیاری از کارآفرینان برای حرفه ای‎ شدن در آن مشغول برنامه ریزی های بسیار سفت و سختی هستند. انتخاب کلیدواژه های مناسب در این بین می تواند بسیار موثر عمل کند.
رهبری استارت آپ

چگونگی رهبری استارت آپ برای مدیران

رهبری استارت آپ ها شاید در نگاه نخست بسیار ساده به نظر برسد، اما همین که وارد عرصه عملی آن شوید وضعیت تان به طور کامل تغییر خواهد کرد. بسیاری از برندها در زمینه رهبری تجاری همیشه مشکل دارند. دلیل این امر تلاش کارآفرینان برای مدیریت یک استارت آپ به مثابه یک مدیر است.
هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی کشور

برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی کشور در تیرماه

روزهای شیرین و نوید بخش پس از کرونا؛ بعد از دو سال تعطیلی پیاپی نمایشگاه ها به واسطه شیوع اپیدمی کرونا، هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی کشور (ایران پنکس) جان تازه ای به رونق صنعت نوشت افزار می دهد.
بازاریابی ویدئویی

تاثیر شگرف بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

بسیاری از برندها برای بهینه سازی وضعیت تاثیرگذاری بر مخاطب هدف به طور مداوم به دنبال بهره گیری از شیوه های بازاریابی تازه هستند. در این میان بازاریابی ویدئویی نیز یکی از شیوه های تاثیرگذار و مناسب برای تعامل با مخاطب هدف محسوب می شود.
اتوماسیون

اتوماسیون و مزایای آن برای کسب و کارهای کوچک

استفاده از اتوماسیون برای بسیاری از برندها امر مهمی محسوب می شود. در این میان برندهای بزرگ با حجم بالای نیروی کار و صدالبته مشتریان پرتعداد بیشتر از سایر برندها از اتوماسیون سود می برند.
روابط عمومی بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک

اهمیت سلامت روانی در محیط کار

سلامت روانی در محل کار یکی از عوامل اصلی برای افزایش توانایی و قدرت کارمندان است. بسیاری از برندها به طور مداوم نسبت به کیفیت کاری پایین کارمندان یا مدیران شکایت دارند. این در حالی است که همین برندها توجه چندانی به مسئله وضعیت کاری و محیط کار برندشان نشان نمی دهند.
توسعه برند

تکنیک های بازاریابی برای توسعه برند

در دنیایی که بازاریابی دیجیتال روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند، بی توجهی به شیوه های کلاسیک  برای توسعه برند بسیار راحت است. در این میان برخی از کارشناس ها به طور کامل از شیوه های سنتی قطع امید کرده و تمام سرمایه گذاری شان معطوف به شیوه های جدید است.
بازاریابی سبز

بازاریابی سبز و راهکارهای آن برای کسب و کارهای مختلف

همین چند روز پیش روز جهانی زمین را پشت سر گذاشتیم. این روز شاید بیشتر برای طرفداران حفاظت از محیط زیست مهم باشد، اما در طول سال های اخیر برای برندها نیز اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. دلیل این را باید در رفتار مشتریان در بازار جست و جو کرد.
رهبری استارت آپ

برندهای مدرن در دنیای جدید

برندهای مدرن در دنیای جدید به گونه ای دیگر عمل می کنند. دنیای کسب و کار همیشه مثل زمانه کنونی شلوغ و پر از رقابت نبود. دورانی نه چندان دور، فاصله بین تبدیل شدن به یک برند موفق مانند کوکاکولا فقط و فقط داشتن یک محصول باکیفیت بود.
کارآفرین

صفر تا صد حرفه کوچینگ

حرفه کوچینگ در دوران مدرن ابتدا بیشتر در حوزه هنر و ورزش کاربرد داشت و به تدریج به حوزه‌های دیگر تسری پیدا کرد و افرادی که در حوزه‌های مدیریت، مالی و موفقیت فعال بودند از کوچ‌ها بهره بردند.
فشار کاری بالا

حفظ توان روحی کارآفرینان در فشار کاری بالا

بسیاری از کارآفرینان صبح ها خیلی زود از خواب بیدار شده و تا پاسی از شب مشغول فعالیت هستند. این امر از نظر جسمی آنها را تحت شرایط بسیار دشواری قرار می دهد. در کنار این مسئله همیشه امکان بروز مشکلاتی در زمینه فعالیت کاری نیز وجود دارد. بسیاری از افراد وقتی تحت فشار کاری بالا کنند، همیشه مشکلاتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان خواهند داشت.