21.5 C
Tehran
پنجشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
بازخورد مشتری

چگونه بازخورد مشتری را ارزیابی کنیم

بازخورد مشتری یکی از مهمترین اطلاعاتی است که هر کسب و کاری باید ضمن دستیابی به آنها، مدیریت لازم را هم داشته باشد و بتواند اطلاعات و آمارهای موردنیاز را استخراج کند. درواقع بدون این بخش شما نمی توانید نسبت به وضعیت واقعی کسب و کار خود نتیجه گیری داشته باشید.
مشتریان سخت گیر

تکنیک های شخصی سازی در فروش آنلاین

 تکنیک های شخصی سازی یکی از مهمترین کلیدهای موفقیت خرده فروشی ها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان محسوب می شود. این امر در طول سال های اخیر اهمیت بسیار بالایی برای کسب و کارهای مختلف داشته است.
سم زدایی دیجیتالی

۶ گام سم زدایی دیجیتالی یا کاهش اعتیاد به تکنولوژی

سم زدایی دیجیتالی راه هایی برای رسیدن به زندگی آرام  مفهومی تحت عنوان سم زدایی دیجیتالی وجود دارد که به مجموعه از اقدامات اطلاق می...
مدیریت سئو

نقش تولید محتوای دیجیتال در بازاریابی برای جلب نظر مخاطب

اشتباهات تولید محتوای دیجیتال در ریزش مخاطب هدف  همانطور که تولید محتوای دیجیتال می تواند به برندها برای جلب نظر مخاطب هدف کمک کند، گاهی...
مدیر عامل برندها

اشتباهات رهبران تجاری و راهکارهایی برای حل آن

اشتباهات رهبران تجاری در شرایط کرونا چیست اگر یک رهبران تجاری کسب و کارها در شرایط کنونی توانایی لازم برای تاثیرگذاری بر روی کارمندان را...
رقابت بازاریابان

بازاریابی هدفمند چیست

بازاریابی بدون داشتن مجموعه ای از بهترین اهداف ممکن برای تمام برندها همراه با شکست خواهد بود. درست مانند هر کاری، در بازاریابی هدفمند به شما در مسیر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد کرد.
شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

در دنیای دیجیتال امروزی شبکه های اجتماعی نقش تعیین کننده ای در سرنوشت برندها بازی می کنند.
راهکارهای بهینه سازی همکاری

راهکارهای بهینه سازی همکاری در برندهای تازه تأسیس

همکاری و فعالیت بهینه تیم های کاری در شرکت نکته بسیار مهمی محسوب می شود. در اینجا به برخی از راهکارهای بهینه سازی همکاری در برندهای تازه تاسیس اشاره خواهیم کرد. 
خرده فروشی

ارزش صنعت خرده فروشی آنلاین در ایجاد تحول در وضعیت کاری

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات به منظور ورود کارآفرینان به عرصه خرده فروشی آنلاین است.
مدیریت سئو

طراحی اپ و پروموت کردن آن محور تعامل کسب و کارها با مشتریان 

اگر به فکر استفاده از فرصت های پیش رو برای طراحی اپ هستید، نکات مورد بحث در این مقاله به شما برای پروموت کردن اپ تان کمک خواهد کرد.
والمارت

رمز موفیت والمارت به عنوان بزرگ‌ ترین سوپرمارکت‌ زنجیره‌ای در ایالات متحده

والمارت (Walmart) با درآمد خالص بیش از ۵۵۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰، یکی از بزرگ‌ترین خرده فروشان در سراسر جهان است.
مدیریت شبکه های اجتماعی

درس های بازاریابی حرفه ای برای وضعیت کسب و کارهای کوچک

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات و درس های بازاریابی حرفه ای مربوط به کسب و کارهای کوچک است.
تولیدکنندگان محتوا

شروع کسب و کار اینستاگرامی و چند ایده طلایی

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین و بهترین ایده ها به منظور شروع کسب و کار اینستاگرامی است. اگر شما هم در این راستا مشکلات زیادی دارید، وقت پایان دادن به همه آنها فرا رسیده است. در ادامه برخی از مهمترین ایده ها به منظور راه اندازی یک کسب و کار استاندارد و دارای بازدهی بالا در اینستاگرام را با هم مرور خواهیم کرد.
برآورده کردن انتظارات مشتریان

تکنیک های جذب و حفظ مشتریان در شرایط کنونی بازار 

امروزه بسیاری از برندها برای جذب یا حفظ مشتریان شان با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستند.
آمازون

جدیدترین ترندهای بازاریابی برای انواع کسب و کار

یکی دیگر از ترندهای بازاریابی، به ویژه در شبکه ‎های اجتماعی، مربوط به استفاده از لایو استریم است. امروزه برندها در ویدئوهای لایو امکان تعامل بهتر با مشتریان و مخاطب هدف شان را دارند.
فروش آنلاین برای کارآفرینان

رازهای فروش آنلاین برای کارآفرینان حرفه ای 

در مقاله کنونی قصد بررسی برخی از راهکارهای حرفه ای برای فروش آنلاین برای کارآفرینان حرفه ای را داریم.
محتوای متنی

بازاریابی چابک، یک مفهوم مدرن برای کسب‌وکارهای رشدمحور

بازاریابی چابک یکی از محبوب‌ترین روندها در صنعت است، اما در مورد آن سوءتفاهم‌هایی وجود دارد و اغلب به طرز اشتباهی پیاده‌سازی می‌شود.
قدردانی از مشتریان

ضرورت قدردانی از مشتریان به منظور تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب

قدردانی از مشتریان برای تمام کسب و کارها امر بی نهایت مهمی محسوب می شود. این نکته به هر برند امکان بهبود وضعیت تعامل...
  بازاریابی محتوا کسب و کارهای کوچک تبلیغات PPC

دلایل شکست خبرنامه برند در ایجاد مشتریان وفادار

دلایل اصلی ناتوانی برندها برای موفقیت در زمینه جلب نظر خریداران و تبدیل شان به مشتریان وفادار از طریق سرمایه گذاری بر روی خبرنامه برند چیست .
تکنیک های سئو

تکنیک های سئو برای کسب و کارها

اگر شما به دنبال استفاده از تکنیک های سئو بدون استفاده از خدمات آژانس های بازاریابی یا کارشناس های حرفه ای هستید، شاید اندکی کارتان سخت تر باشد، اما هنوز هم فرصت زیادی پیش رو دارید. این امر شامل یادگیری برخی از مهمترین نکات در زمینه سئو برای پیشبرد کارتان است.