12.6 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
استفاده از ابزار و تجهیزات دیجیتال

استفاده از ابزار و تجهیزات دیجیتال در مدیریت

امروزه شرکت های مختلف بیش از هر زمان دیگری به سوی استفاده از ابزار و تجهیزات دیجیتال گام برداشته اند. بی شک صرف هزینه های گزاف در این حوزه بدون یک برنامه ریزی درست نتیجه بخش نخواهد بود. اگر شما این نکته مهم را مد نظر قرار ندهید، مشکلات بسیار زیادی از نظر مدیریت کسب و کار پیدا خواهید کرد.
راه های بازاریابی

فعالیت بیشتر کارآفرینان در بازار با استفاده از ۳ تکنیک ساده

فصل تابستان دوباره از راه رسیده و این به معنای ضرورت فعالیت بیشتر کارآفرینان در بازار است.
 کسب و کارهای کوچک

 کسب و کارهای کوچک و رقابت با شرکت های بزرگ

کسب و کارهای کوچک معمولا ترس کمتری از شکست در بازار دارند. از آنجایی که حجم گردش مالی و سرمایه گذاری چنین استارت آپ هایی خیلی زیاد نیست، آزادی عمل بیشتری داشته و معمولا درگیر هزارتوی بی پایان سوال و جواب با سرمایه گذارها نیز نخواهند بود. البته این به معنای توانایی رقابت با برندهای بزرگ بازار نیست.
درآمدزایی در اینستاگرام

جلب نظر مشتریان با تکنیک های حرفه ای

در این مقاله به دنبال راهکارهای حرفه ای برای جلب نظر مشتریان هستیم. این امر می تواند تحولی در زمینه ارتباط شما با مشتریان تان ایجاد نماید.
اصول تبلیغ نویسی

۸ ثانیه طلایی برای جلب نظر مخاطب هدف در عرصه تبلیغات

دنیای بازاریابی و تبلیغات روز به روز در حال توسعه است. در این میان شما مدت زمان زیادی برای جلب نظر مخاطب هدف در عرصه تبلیغات در اختیار ندارید.
مدیریت صحیح وبلاگ

گوگل ۵۰درصد از بودجه تبلیغاتی خود را کاهش داد

براساس گزارش های رسمی گوگل در شرایط کنونی اقدام به کاهش 50درصدی بودجه تبلیغاتی اش کرده است. این استراتژی برای نیمه دوم سال جاری اعمال خواهد شد. به این ترتیب تاثیر شیوع جهانی کرونا بر روی فعالیت گوگل نیز قابل مشاهده خواهد بود.
جذب فوری مشتری

جذب فوری مشتری با اصول تبلیغاتی مدرن

تبلیغات و بازاریابی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار است پس باید برای پیشرفت در فروش و جذب فوری مشتری بهتر از اصول و نکات تبلیغات پیروی کنید.
افزایش فروش

۹ راهکار افزایش فروش و تحول در کسب و کار

بعضی‌ها می‌گویند برای افزایش فروش همان کارهایی که برای فروختن محصول انجام می‌دهید کافی است؛ ولی در این مقاله می بینید که بهتر است در کنار کارهایی که برای فروش مفید هستند کارهای زیر را هم انجام دهید تا فروشتان افزایش پیدا کند.
تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی؛ سنگ بنای بازاریابی

با وجود اینکه تبلیغات دیجیتال در حال حاضر به عنوان شکل پیشرو بازاریابی محسوب می‌شود؛ چاپ هنوز هم بهترین روش تبلیغاتی بوده و به این زودی‌ها از بین نمی‌رود! تبلیغات چاپی در قالب روزنامه، مجلات، بروشور‌ها و پوستر‌ها برای قرن‌ها است که به عنوان سنگ بنای بازاریابی شناخته می‌شود.
مهارت

مهارت های کاری در دوران پسا کرونا

ویروس کرونا جهان را به طور کامل تحت تاثیر قرار داده است. بسیاری از کسب و کارها تا مدت‏ ها تعطیل بودند. همین امر...
مدیریت سئو

طراحی اپ و پروموت کردن آن محور تعامل کسب و کارها با مشتریان 

اگر به فکر استفاده از فرصت های پیش رو برای طراحی اپ هستید، نکات مورد بحث در این مقاله به شما برای پروموت کردن اپ تان کمک خواهد کرد.
سالنامه آوای عرشیا

مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا: ایران در زمینه هدایای تبلیغاتی پتانسیل صادرات دارد

انتقاد مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا از عدم اطلاع رسانی برای نمایشگاه بازاریابی  مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا ضمن صحبت درباره چگونگی برپایی هجدهیمن نمایشگاه...
نوستالژی

نوستالژی های برتر دنیای تبلیغات

نوستالژی در زندگی روزمره بسیاری از افراد نقش مهمی ایفا می کند. اغلب ما علاقه مند به یادآوری نکات جالب و جذاب درباره گذشته و نوعی خاطره بازی با آنها هستیم. این امر بازاریاب ها و طراح های تبلیغات را بیش از هر زمان دیگری به استفاده از عناصر نوستالژیک برای جلب نظر مخاطب هدف ترغیب کرده است.
خرده فروشی آنلاین

موفقیت خرده فروشی آنلاین در گرو نقش برنامه ریزی

راه اندازی یا مدیریت خرده فروشی های آنلاین همیشه امر سخت و دشواری محسوب می شود. برندها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان شان مسیری طولانی را طی می کنند.
شرکت نما پرچم

مدیر شرکت نما پرچم؛ کیفیت خوب برگزاری

مدیر شرکت نما پرچم اظهار داشت: خوشبختانه امسال شرکت‌های خوش‌فکر و موفق در نمایشگاه حضور داشتند که در رونق آن تأثیرگذار بودند.
ویدئو مارکتینگ

نکات کلیدی ویدئو مارکتینگ به شیوه خلاقانه

وقتی صحبت از بازاریابی می شود، کمتر کسی فکرش سراغ ویدئو مارکتینگ نخواهد رفت. خب این روزها فرمت ویدئو محبوب ترین گونه محتوا در دنیای دیجیتال محسوب می شود.
مخاطب هدف

۳ تکنیک مهم برای حفظ ارتباط با مخاطب هدف در دوران کرونا

بحران کرونا روی تمام کسب و کارها تاثیر منفی بر جای گذاشته است. در این میان تفاوتی بین حوزه های مختلف کسب و کار...
اصول موفقیت

ارزیابی موفقیت کسب و کار با ۴ معیار

اغلب کسب و کار ها در این مسیر به دنبال راهکارها و تکنیک ‎های تازه هستند. مسئله مهم در این میان نحوه ارزیابی پیشرفت و موفقیت کسب و کار در بازار است.
نظرات مشتریان

اثر نظرات مشتریان در ارتقا کسب و کارها

نظرات مشتریان درباره یک کسب و کار همیشه مثبت یا شامل تعریف های مداوم نیست. گاهی اوقات مشتریان یا سرمایه گذارها نسبت به یک برند نظرات بسیار منفی ارائه می کنند.
تولید محتوای موفق

۷ سایت کاربردی برای تولید محتوای موفق

اهمیت تولید محتوا به حدی است که حتی برندهای تازه کار نیز می توانند با استفاده از آن، سال نخست فعالیت خود را کاملا درخشان نمایند. در این راستا هفت سایتی را بررسی خواهیم کرد که باعث می شود تا تولید محتوای موفق تری را داشته باشید.