12.6 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
ذهن مشتری

تاثیرگذارترین رفتارها در ذهن مشتری

تاثیر اولیه به معنای نخستین پیامی است که در ذهن مشتری و مخاطب هدف در رابطه با برند شما ایجاد خواهد شد. اگرچه ممکن است تصور کنید که همواره می ‎توان در این زمینه اصلاحات لازم را صورت داد، با این حال واقعیت این است که بنا بر آمارهای منتشر شده، اگر تاثیر اولیه لازم را نداشته باشید، مخاطب به صورت کامل شما را نادیده می ‎گیرد و به سراغ رقبا می‎ رود.
اساس رهبری

اعتماد، بنیادی ‌ترین اساس رهبری

به عبارت ديگر، درك اين مطلب و اساس رهبری ضرورت دارد كه چگونه اعتماد از نظر روانی در افراد ديگر تجربه می‌شود پيش از اينكه تأثیرش بر رفتار، انتظارات و نتايج حاصل از اعتماد بين افراد در سازمان، تجزيه و تحليل شود.
کارآفرینان

نکات مهم عرصه کارآفرینی

موفقیت در عرصه کارآفرینی نیازمند مهارت بالایی است. اگر شما بدون هیچ آمادگی وارد این حوزه شوید، به احتمال زیاد در مدت زمانی اندک تمام تلاش های تان با شکست همراه خواهد شد.
4 اشتباه مدیران

۴ اشتباه مدیران در برنامه ریزی که مانع پیشرفت می شوند

در این مقاله 4 اشتباه مدیران در برنامه ریزی که منجر به نابودی سرمایه شرکت ها می شود را بررسی خواهیم کرد. 
مشتریان

۶ مهارت جدید بازاریابی در دهه پیش رو

بازاریابی در دهه کنونی دشواری های بسیار زیادی خواهد داشت. سطح رقابت در بازارهای مختلف به شدت افزایش یافته است. این نکته نیاز به...
شادی در کسب و کار

بهره مندی از کلیدهای شادی در کسب و کار

انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران کتاب «شادی در کسب و کار»را چاپ و در بازار منتشر کرد.
تبلیغات شفاهی

تبلیغات شفاهی؛ نقش و اهمیت آن

امروزه تبلیغات شفاهی از اهمیت بسیاری نزد بازاریابان برخوردار شده است، تا جایی که عده‌ای معتقدند تبلیغات شفاهی از جمله موثرترین و کارامدترین شیوه‌های تبلیغاتی است.
بازاریابی محلی

تکنیک های کاربردی بازاریابی محلی در حوزه دیجیتال

ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به برخی از تکنیک های کاربردی برای بازاریابی محلی در حوزه دیجیتال بیندازیم.
قدردانی از مشتریان

ضرورت قدردانی از مشتریان به منظور تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب

قدردانی از مشتریان برای تمام کسب و کارها امر بی نهایت مهمی محسوب می شود. این نکته به هر برند امکان بهبود وضعیت تعامل...
مهارت ضروری برای فروش

نقش کانال یوتیوب در بازاریابی جدید

دنیای یوتیوب بیش از هر زمان دیگری برای کاربران جذابیت دارد. مشاهده محتوای ویدئویی شاید تا چند سال پیش امری دلبخواهی بود، اما امروزه بدل به انتخاب اول و آخر کاربران شده است. درست به همین خاطر سایر شبکه های اجتماعی نیز خودشان را با این تحول مهم سازگار کرده اند.
چرخه‌ عمر سازمانی کارمندان

چرخه‌ عمر سازمانی کارمندان در پیاده سازی فرهنگ کوچینگ

یکی از مواردی که در پیاده سازی فرهنگ کوچینگی سازمان مورد توجه قرار می‌ گیرد، چرخه‌ عمر سازمانی کارمندان است.
ارتقا کسب و کار

ارتقا کسب و کار با استفاده از ۴ عادت کاربردی

همه گیری کرونا تاثیر به شدت منفی بر روی وضعیت کسب و کارها داشته است. ارتقا کسب و کار در این دوران کار بسیار سختی است.  بسیاری از برندها در شرایط کنونی هنوز هم از مشکلات کرونایی رنج می برند.
فرنچایز مارکتینگ

فرنچایز مارکتینگ؛ مزایا و استراتژی ها

ما در این مقاله قصد داریم نکات اساسی مربوط به فرنچایز مارکتینگ را با شما در میان بگذاریم. خب اول از همه باید یک تعریف درست و حسابی از این حوزه به دست آورد.
خلاقیت کارکنان

۱۰ راه برای بالا بردن خلاقیت کارکنان

خلاقیت کارکنان برای هر تیمی، امری کاملا ضروری خواهد بود. درواقع بدون این ویژگی پیدا کردن راه حل های جدید و انتخاب بهترین راهکارها، عملا غیرممکن است.
استراتژی یا توهم استراتژی

استراتژی یا توهم استراتژی (بخش چهارم)

شاید بهتر باشد قبل از هر اقدامی ابتدا این سؤال را از خود بپرسیم و صادقانه به آن پاسخ دهیم، سؤالی بسیار ساده اما سخت: «آیا سازمان ما واقعاً استراتژی دارد؟» در این بخش به موضوع استراتژی یا توهم استراتژی می پردازیم.
پرسنال برندینگ

پرسنال برندینگ و اثرات آن در بازار

در دوره ای که رقابت بین محصولات گوناگون در بالاترین سطح خود قرار گرفته است، ابزارهایی به کمک بنگاه های اقتصادی و به ویژه...
برآورده کردن انتظارات مشتریان

تکنیک های جذب و حفظ مشتریان در شرایط کنونی بازار 

امروزه بسیاری از برندها برای جذب یا حفظ مشتریان شان با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستند.
تکنیک ‌های مدیریت زمان

تکنیک ‌های مدیریت زمان برای موفقیت در فروش

تکنیک ‌های مدیریت زمان برای فروشنده‌هایی که به دنبال بهبود نرخ تبدیل خود هستند مهم است و در کمال شگفتی باید گفت که این زمان هرچه کمتر باشد بهتر است.
دنیای استارت آپ ها

دنیای استارت آپ ها؛ جذابیت ها و موفقیت ها

در ادامه به معرفی دنیای استارتاپ‌ ها، بازاریابی، فروش و مدیریت کسب و کار می پردازیم.
مدیرعامل سالنامه سپیدان

مدیرعامل سالنامه سپیدان: ضرورت حضور برندهای معتبر در نمایشگاه ها

مدیرعامل سالنامه سپیدان ضمن بیان اینکه به دلیل عرقی که دارد هرساله در نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته اصفهان حضور...