مدیر داخلی مجموعه پیک فدک؛ لزوم افزایش تبلیغات شهری
مدیر داخلی مجموعه پیک فدک اظهار داشت: برای سال های آتی تبلیغات شهری بیشتری باید انجام شود.
مدیران سالنامه امسال؛ تغییر روزانه قوانین
مدیران مجموعه سالنامه امسال گفتند: یکی از مهم ترین مشکلات نمایشگاه امسال تغییر روزانه قوانین بود.
مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛مؤثر در سودآوری
اسماعیل معینی مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛ یکی از مهمترین فایدههای نمایشگاه دیدار با مشتریانی است که تا به حال آنها را از نزدیک ندیده بودیم.
مدیر سالنامه ایران زمین؛ راضی بودیم
وحید محمودی مدیر سالنامه ایرانزمین؛ ورودی نمایشگاه باید به شرکتهایی اختصاص پیدا کند که غرفهسازیهای خوبی را انجام دهند تا شأن و منزلت نمایشگاه حفظ شود
مدیر فروش شرکت حوله پارادایس تبریز؛ نمایشگاه باید تخصصی برگزار شود
مدیر فروش حوله پارادایس تبریز اظهار داشت: نمایشگاههایی از این جنس تخصصیتر از آن هستند که ورود در آن برای عموم آزاد باشد.
مدیر مجموعه سالنامه کیانی؛ تعداد قابلقبول بازدیدکننده
مدیر مجموعه سالنامه کیانی گفت: دیدار رودررو با مشتریان و هم چنین دیدار با همکاران و ارزیابی تولیداتشان هم در میزان فروش و هم در برنامه ریزی، تأثیر گذار است.
مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ یک رویداد فرصتساز
مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ بازار سررسید هرسال از برج یازدهم داغ میشود اما برگزاری این نمایشگاه موجب میشود تا سفارشات در زمان مناسبتری انجام شود و از این لحاظ ما فرصت بیشتری برای انجام کارهای باکیفیت در اختیار خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت تندیسنگاران معین؛ وقفه در برگزاری یک اتفاق مثبت
مدیرعامل شرکت تندیسنگاران معین؛ توصیه من به تمام همکارانم حضور در نمایشگاه با وجود تمام محدودیتها است.
مدیر شرکت نما پرچم؛ کیفیت خوب برگزاری
مدیر شرکت نما پرچم اظهار داشت: خوشبختانه امسال شرکتهای خوشفکر و موفق در نمایشگاه حضور داشتند که در رونق آن تأثیرگذار بودند.
مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو؛ فرصتی بینظیر
مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو گفت: نمایشگاهها بزرگترین فرصت تولیدکنندگان و واردکنندگان برای جذب مشتری هستند.
مدیر فروش مارال چرم؛ ارتباط چهره به چهره مشتریان و تولیدکنندگان
مدیر فروش و بازاریابی مارال چرم در رابطه با هفدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی اظهار داشت:یکی از نقاط ضعف نمایشگاه زمان برگزاری آن بود.
مدیرعامل سالنامه رث گرافیک؛ محفلی برای دید و بازدید
مدیرعامل سالنامه رث گرافیک گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ای می تواند در کیفیت برگزاری نمایشگاه تأثیرگذار باشد.
مدیر مجموعه فتوبهمن؛ حضور کمرنگ تولیدکنندگان
مدیر مجموعه فتوبهمن معتقد است: یکی از نقاط ضعف نمایشگاه حضور کمرنگ سایر همکاران بود؛ از طرفی ما انتظار داشتیم این آوردگاه تخصصیتر برگزار شود.
مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده؛ بودن به از نبودن
مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده معتقد است؛بازدیدکنندگان تخصصی هستند که موجب رونق نمایشگاه و کسبوکار شرکتکنندگان نمایشگاه میشوند. حضور افراد عادی جز شلوغی کاذب نمایشگاه و از دست رفتن وقت غرفهگذاران سود دیگری ندارد.
اسکریپت خدمات مشتری چیست
.آنها همچنین برای سؤالات خود چه برای اهداف فروش، بازاریابی یا پشتیبانی، پاسخهای ثابتی را میخواهند.از این گذشته، پاسخهای سریع و مرتبط همیشه ارزش زیادی به ارتباطات میبخشند.اسکریپت خدمات مشتری می تواند در این میان اثر گذار باشد.
۲۲ کتاب حوزه بازاریابی که باید آن ها را خواند
مطلب پیش رو حاوی معرفی 22 کتاب حوزه بازاریابی از بهترین کتاب های بازاریابی تمام دوران است.
بازاریابی چریکی در مقابله با روش های مرسوم بازاریابی
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی زمانی رخ می دهد که در تلاش برای بازاریابی با روش های نامتعارف، خلاقانه و اغلب کم هزینه باشید.
به گزارش...
تعامل کارمندان با مدیریت صحیح
تعامل کارمندان با برند بیانگر میزان علاقه شان برای همکاری با شرکت شما و همچنین تمایل شان برای ادامه همکاری با یک برند است.
درک نیاز اصلی مشتریان ناراضی
تعامل با نظرات منفی و به طور کلی مشتریان ناراضی در عرصه کسب و کار همیشه امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها در این راستا با مشکلات متعددی رو به رو هستند.
جلب نظر مشتریان با تکنیک های حرفه ای
در این مقاله به دنبال راهکارهای حرفه ای برای جلب نظر مشتریان هستیم. این امر می تواند تحولی در زمینه ارتباط شما با مشتریان تان ایجاد نماید.




































