بازاریابی چریکی در مقابله با روش های مرسوم بازاریابی
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی زمانی رخ می دهد که در تلاش برای بازاریابی با روش های نامتعارف، خلاقانه و اغلب کم هزینه باشید.
به گزارش...
تعامل کارمندان با مدیریت صحیح
تعامل کارمندان با برند بیانگر میزان علاقه شان برای همکاری با شرکت شما و همچنین تمایل شان برای ادامه همکاری با یک برند است.
درک نیاز اصلی مشتریان ناراضی
تعامل با نظرات منفی و به طور کلی مشتریان ناراضی در عرصه کسب و کار همیشه امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها در این راستا با مشکلات متعددی رو به رو هستند.
جلب نظر مشتریان با تکنیک های حرفه ای
در این مقاله به دنبال راهکارهای حرفه ای برای جلب نظر مشتریان هستیم. این امر می تواند تحولی در زمینه ارتباط شما با مشتریان تان ایجاد نماید.
قیمت گذاری رقابتی چیست؟
قیمت گذاری رقابتی می تواند برگه برنده ای باشد تا شما را از رقبایتان جلو بندازد. میتوانید با کمک گرفتن از این شیوه برند خود را از رقبای خود مجزا کنید.
تکنیک های کاربردی برای راه اندازی کسب و کار جدید
ما در این مقاله به دنبال برخی از نکات حرفه ای و تکنیک های کاربردی برای راه اندازی کسب و کار هستیم. این امر برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان کمک خواهد کرد.
ترندهای مهم و کاربردی برای تبلیغات در دنیای پس از کرونا
هدف اصلی در این مقاله بررسی ترندهای مهم و کاربردی برای تبلیغات در دنیای پس از کرونا است زیرا همه گیری کرونا به طور قابل ملاحظه ای دنیای تبلیغات را دستخوش تغییر کرده است.
۷ اقدام متفاوت بازاریاب های موفق
در رابطه با افراد موفق در هر زمینه ای، همواره این مورد مطرح شده است که آنها اقداماتی را به شیوه متفاوت انجام می دهند. درواقع دلیل اصلی تفاوت آنها با دیگران و اختلاف سطح موجود نیز به همین خاطر است. بازاریاب های موفق نیز وضعیتی مشابهی دارند
خلاقیت مهمترین عرصه کسب و کار در دنیای رقابت
اگرچه اکنون از اهمیت پیگیری فناوری های نوین کاسته نشده است، اما کسب و کارها بیش از هر نکته دیگری باید خلاق باشند، در غیر این صورت حتی یک دقیقه نیز امکان رقابت با برندهای بزرگ دنیا را نخواهند داشت.
شیوه های طرح کسب و کار پیش از شروع
ایجاد یک طرح کسب و کار همه جانبه پیش از شروع هر کاری یک ضرورت است تا به واسطه آن بتوانید از روز اول مقدمات دستیابی به اهداف خود را فراهم کنید.
صفر تا صد طراحی یک کمپین بازاریابی موفق
هدف این مقاله بررسی روند طراحی یک کمپین بازاریابی از صفر تا صد است. اگر به دنبال طراحی یک کمپین هستید، نکات این مقاله برای تان جذابیت خواهد داشت.
ابزارهای ضروری شرکت ها برای عملکرد بهتر در بازار رقابتی
هر شرکتی برای آنکه در بازار به شدت رقابتی حال حاضر بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد، باید ابزارهای ضروری را بشناسد و از آن ها بهترین استفاده را کند.
راه های کنترل استرس کاری
بدون شک استرس کاری یکی از مواردی است که باعث خواهد شد تا افراد نتوانند عملکرد لازم را داشته باشند و ضمن از دست دادن موقعیت شغلی خود، سلامت خود را نیز به خطر بیندازند.
نکاتی مهم برای راه اندازی سایت رسمی
تبدیل یک سایت معمولی به گزینه ای جذاب برای کاربران هرگز امر ساده ای نیست. در طول سال های اخیر تمایل کاربران برای آشنایی با برندها در فضای آنلاین ضرورت راه اندازی سایت رسمی را به طور چشمگیری افزایش داده است. با این حال اغلب اوقات سایت برندها بازدید بسیار زیادی به همراه ندارد. این امر طراحی سایت را بدل به نوعی کلیشه ضروری کرده است.
چگونگی توسعه کسب و کار یک تیم
ایجاد تیم توسعه کسب و کار برای بسیاری از کسب و کارها امری ضروری محسوب می شود. در این میان بسیاری از برندها در حوزه توسعه نرم افزار نیز از چنین تیم هایی بهره می برند.
ترفندهای افزایش فروش برای برندها
آگاهی از ترفندهای افزایش فروش با توجه به بیماری کرونا می تواند برای کسب و کارها راهگشا باشد.
فروش آنلاین در شبکه های اجتماعی با ۴ اصل ساده
امروزه فضای شبکه های اجتماعی به قدری قدرتمند است که شما حتی با فعالیت ضعیف هم می توانید فروش آنلاین را تجربه کنید. با این حال اگر خواهان رشد مداوم و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود هستید، باید به کیفیت کار خود نیز توجه داشته باشید.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته افتتاح شد
هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با حضور رییس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران و مدیران و مسئولان این صنعت افتتاح شد.
ایجاد سئوی محلی قدرتمند
امروزه سئوی محلی به قدری مهم است که توصیه می شود تمامی برندها آن را اولویت اول خود قرار دهند. در این زمینه آمارها نیز حاکی از آن است که بیشترین شانس کسب مشتری هم از بین همین گروه بوده و لازم است تا نسبت به این مسئله، توجه ویژه ای را داشته باشید. این امر در حالی است که بیشتر برندها نسبت به این موضوع آگاه بوده و تفاوتی میان سئوی محلی با دیگر روش های رایج سئو قائل نمی شوند.
صلاحیت های کوچ حرفه ای و برقراری ارتباط مؤثر
در مقالات گذشته به صلاحیت های لازم در مورد یک کوچ حرفه ای و مدیریت راهبرانه از نگاه فدراسیون بین المللی کوچینگ ICF پرداختیم.