طراحی تبلیغات تاثیرگذار چه ویژگی هایی دارد
اگر شما هم برای طراحی تبلیغات در طول سال های اخیر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید، این مقاله نکات بسیار متنوعی برای شما دارد.
وضعیت بازاریابی در سال ۲۰۲۲ و توصیه های بازاریابان
در این مقاله به دنبال برخی از نکات و توصیه های حرفه ای برای بازاریابی در سال پیش رو هستیم.
بالا بردن تعامل در اینستاگرام با ۸ روش کارآ
در حال حاضر، اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی میان بازاریابان اینترنتی است. میزان مشارکت و تعامل در اینستاگرام در این پلتفرم 10 برابر فیس...
موفقیت خرده فروشی آنلاین در گرو نقش برنامه ریزی
راه اندازی یا مدیریت خرده فروشی های آنلاین همیشه امر سخت و دشواری محسوب می شود. برندها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان شان مسیری طولانی را طی می کنند.
اهمیت چاپ کارت ویزیت، لیبل و سربرگ در توسعه کسب و کار
طراحی و چاپ کارت ویزیت با وجود اینکه دنیای دیجیتال و ارتباط های مجازی نحوه ایجاد ارتباط تجاری را متحول کرده است هنوز بخشی از چهره تجاری یک برند است.
رسیدن به اهداف با یک اصل مهم
رسیدن به اهداف نیازمند سه اصل مهم است. سه اصل مهمی که اگر رعایتشان کنید به اهدافتان خواهید رسید.
مهارت های ارتباطی برای کارآفرینان و بازاریابان
مهارت های ارتباطی در دنیای تجاری امروز یکی از مهترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. سوتفاهم مشکل بزرگی در روابط انسانی و تجاری است که می توان با توجه به چند نکته به حل و فصل آن اقدام کرد.
سایت رسمی برای کسب و کار
اگر کسب و کار شما از نظر کسب موفقیت در بازار وضعیت بسیار خوبی داشته باشد، شاید طراحی و راه اندازی یک سایت رسمی برای تان چندان ضرورتی نداشته باشد. بسیاری از کارآفرینان فکر می کنند داشتن یک برند موفق دیگر نیاز برای مدیریت سایت رسمی را به طور کامل از بین می برد. این امر شاید در نگاه نخست جالب به نظر برسد، اما نیازمند بررسی بیشتر در عمل است.
استفاده از امکانات اینستاگرام و ارتقا برند
بدون شک در اختیار داشتن یک صفحه قدرتمند، آرزوی هر برندی محسوب می شود. دلیل این امر نیز به این خاطر است که امروزه شبکه های اجتماعی به خاطر عدم محدودیت زمان و مکانی، امکان رشد فعالیت برای برندها را به وجود آورده و این امر در حالی است که شما می توانید بدون پرداخت هزینه، از امکانات آن استفاده کنید. امکانات اینستاگرام می تواند کمک مهمی به حساب بیاید.
فعالیت در محیط کار اشتراکی
اگرچه این موضوع بسیار مثبت است که هر فردی در دفتر کار مخصوص خود فعالیت نماید. با این حال این موضوع یک ایده آل محسوب شده و در اکثر موارد امکان پذیر نیست. در این زمینه سوال اصلی این است که چگونه می تواند در محیط کار اشتراکی فعالیت موثر داشت؟
بهبود وضعیت شغلی با حضور در نمایشگاه مدیریت کسب و کار
دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در تاریخ 1 تا 4 دیماه سال جاری در محل نمایشگاه بینالمللی استان اصفهان برگزار میشود.
۱۷ نکته آموزشی که بهترین های حوزه بازاریابی باید بدانند
بهترین های حوزه بازاریابی روش ها و نکاتی را در کسب و کار خود به کار می گیرند که همواره مسیر موفقیت را برایشان هموار بلکه سهل می کند.
مطالبی که بازاریاب های محتوایی باید بدانند
ویدئو امروزه یکی از ابزارهای اساسی و پرقدرت در زمینه بازاریابی محسوب می شود. هر بازاریابی در طول زندگی اش دست کم یک بار از ویدئو به عنوان فرمت اصلی بازاریابی استفاده کرده است. همین امر بازاریابی محتوا را به طور ویژه ای با این استراتژی پیوند داده است. اگر شما نسبت به استفاده از این فرمت هنوز شک و تردید دارید، یا اینکه هنوز کاملا با آن آشنا نشده اید، در این مقاله مهمترین درس های بازاریاب های محتوایی درباره فرمت ویدئو را با هم مرور خواهیم کرد.
۱۰ اقدام موثر در مصاحبه کاری
بدون شک این موضوع که هر فردی با اطمینان بالا وارد دفتر مصاحبه شود، خواسته هر فردی محسوب می شود. با این حال واقعیت این است که بیش از نیمی از افراد، در زمینه مصاحبه کاری مشکلات جدی داشته و همین امر باعث می شود که علی رغم شایستگی، نتوانند به موقعیت شغلی موردنظر خود دست پیدا کنند.
دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار برگزار می شود
دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در تاریخ 1 تا 4 دیماه سال جاری در محل نمایشگاه بینالمللی استان اصفهان برگزار میشود.
رشد اینستاگرام با ۷ تکنیک جدید
اگر بخواهیم مهمترین شبکه برای کسب و کارها را نام ببریم، بدون شک گزینه اصلی نه فیس بوک خواهد بود و نه یوتیوب معیارهای لازم را در اختیار دارد.
ویدئوهای کوتاه و تاثیر آن بر ترندهای بازاریابی
امروزه ویدئوهای کوتاه دیگر در گوشه و کنار فضای آنلاین به سادگی در دسترس قرار دارد. بسیاری از کاربران به جای تماشای محتوای متنی یا دیگر فرمت ها به سوی ویدئو گرایش پیدا کرده اند.
زمان پست گذاری در اینستاگرام
یک سوال مهم این است که چه زمانی برای پست گذاری در اینستاگرام مناسب تر بوده و منجر به افزایش شانس دیده شدن شما خواهد شد.
توصیه های مدیریتی در سال جدید
سال 2021 از هر جهت برای کسب و کارها بسیار عجیب و باورنکردنی بود. درست به همین خاطر توجه به توصیه های مدیریتی در این سال پرماجرا برای هر کارآفرینی یک امر ضروری محسوب می شود. شما به این ترتیب امکان تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف تان را خواهید داشت. همچنین از نقطه نظر مدیریت برندتان در سال 2022 نیز جلوتر از رقبای تان خواهید بود.
توسعه سایت، راهکاری برای جلوگیری از فراموشی کسب و کارها
توسعه سایت حرفه ای در دنیایی که استفاده از اینترنت و حضور مردم هر روز بیشتر می شود، امری ضروری است چراکه این امر منجر به جلوگیری از فراموشی کسب و کارها خواهد شد.