تاثیر اپیدمی کرونا بر تحولات کسب و کارهای مختلف
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از کسب و کارها با بیشترین میزان تغییر در طول سال های اخیر در دوران اپیدمی کرونا است.
مهمترین استراتژی های برندسازی در توسعه بازار کسب و کار
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین استراتژی های برندسازی در بازار کنونی است.
۵ گام خلق برنامه بازاریابی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات و تکنیک ها برای طراحی و خلق برنامه بازاریابی به طور حرفه ای است.
نگاهی به صلاحیت های یک کوچ
در ادامه، در نگاهی به صلاحیت های یک کوچ در بخش دوم این صلاحیت «ایجاد یا برانگیختن آگاهی» را با هم بررسی میکنیم.
نیچ مارکتینگ شکلی متمرکز از بازاریابی
نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) به معنای هدایت تمام تلاشهای بازاریابی به سمت یک بخش جمعیتی کاملاً تعریف شده است.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین...
۳ راهکار استراتژیک توسعه کسب و کار و حفظ مشتریان
هدف اصلی در این مقاله بررسی و ارائه 3 راهکار استراتژیک به عنوان مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بهینه بر روی بازار و توسعه کسب و کار در کنار حفظ مشتریان است.
رهبران تجاری و ۳ وظیفه اصلی آن ها در دنیای کسب و کار
امروزه انتظارات از مدیران و به ویژه رهبران تجاری به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است که فشار کاری بالایی در فرآیند کسب و کارشان، ایجاد می کند.
نقش رپورتاژ آگهی برای افزایش بازدید کاربران
امروزه به کار بردن رپورتاژ آگهی برای افزایش بازدید کاربران و اعتبار سایت رواج یافته است. به همین دلیل سایت های جدید سعی دارند تا رپورتاژ آگهی خود را نشر دهند.
راهکارهای کاهش خطای نیروی انسانی در شرکت های تولیدی
تا همین چند وقت پیش یکی از دردسرهای دائمی کارآفرینان در شرکت های تولیدی وجود اشتباهات انسانی بسیار گسترده بود. این امر بر روی کیفیت نهایی محصولات تاثیر بسیار گسترده ای داشته و نارضایتی شدید مشتریان را به همراه داشت.
بهترین اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی کدامند؟
امروزه بسیاری از بازاریاب ها در صورتی که به محض شروع فعالیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی با بازخوردهای مثبت مشتریان رو به رو نشوند، انگیزه شان برای ادامه مسیر را به طور کامل از دست خواهند داد.
بازاریابی چند فرهنگی چیست و چه اهمیتی دارد
بازاریابی چند فرهنگی نیازمند رویکردی متفکرانه به زمینه، تاریخ و حساسیتهای هر فرهنگ یا خرده فرهنگ خاص است.
کاربرد بازاریابی کششی و بازاریابی فشار برای برنامه ریزی
نحوه استفاده و تفاوت اصلی بین بازاریابی کششی و بازاریابی فشار صحبت کرده و برخی از نمونه های بازاریابی کششی و بازاریابی فشار را بررسی خواهیم کرد.
توجه به غرفهآرایی بیشتر از عرضه محصولات
یکی از کارمندان شرکت ثنا الکتریک گفت: در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی توجه به غرفهآرایی بیشتر از عرضه محصولات بود.
مدیر مجموعه هدایای آی پن؛ مسئولان بد قولی کردند
محمد نعمتی مدیر مجموعه هدایای آی پن؛ شرایط به وجود آمده امسال رغبت و انگیزه تولیدکنندگان برای حضور در این آوردگاه را کم میکند.
مدیر مجموعه کارت عروسی همرنگ؛ بهترین مکان برای جذب مشتری
مدیر مجموعه کارت عروسی همرنگ؛ یکی از مشکلات امسال نمایشگاه کم بودن تعداد سالنها بود؛ از طرفی غرفهآرایی نیز مطلوب نبود و بین امکاناتی که برای دو سالن در نظر گرفته بودند تفاوت محسوسی وجود داشت.
مدیر دنا چسب پلاست؛ لزوم توجه به تبلیغات و اطلاع رسانی
مدیر مجموعه دنا چسب پلاست گفت: زمانی که ما در یک نمایشگاه شرکت میکنیم انتظار داریم اطلاعات درستی به ما داده شود.
مدیر شرکت آوای عرشیا؛ عرصهای برای تثبیت برندها
مدیر شرکت تبلیغاتی آوای عرشیا گفت: امسال اما به دلیل این دو سال وقفهای که به وجود آمده بود همکاران با آمادگی بالا و انگیزه قویتری در نمایشگاه حضور داشتند.
مزایای چاپ در تبلیغات و بازاریابی
در این مقاله، به بررسی یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی یعنی چاپ و مزایای چاپ در تبلیغات می پردازیم. سعی کردیم که مطالب کاربردی را مطرح کنیم تا دید گسترده تری در رابطه با اهمیت و ضرورت چاپ در صنعت بازاریابی پیدا کنید. فراموش نکنید که با استفاده از چاپ حرف های می توانید کسب و کار خودتان را متحول کنید.
مدیر شرکت ملزومات چاپ مای بنر؛ فرصتی نو برای درخشش
مدیر فروش شرکت ملزومات چاپ مای بنر معتقد است؛ هر برند برتری در هر زمینهای که فعالیت میکند ناگزیر از ثبت برند خود در اذهان مشتریانش است
مدیر شرکت انصار گرافیک؛ رعایت وجهه بینالمللی نمایشگاه
مدیر شرکت انصار گرافیک گفت: توجه به وجهه بینالمللی نمایشگاه و حضور بازدیدکنندگان یا شرکتکنندگان خارجی میتواند موجب ارزآوری و شکوفایی اقتصادی شود.




































