مدیر شرکت آوای عرشیا؛ عرصهای برای تثبیت برندها
مدیر شرکت تبلیغاتی آوای عرشیا گفت: امسال اما به دلیل این دو سال وقفهای که به وجود آمده بود همکاران با آمادگی بالا و انگیزه قویتری در نمایشگاه حضور داشتند.
مزایای چاپ در تبلیغات و بازاریابی
در این مقاله، به بررسی یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی یعنی چاپ و مزایای چاپ در تبلیغات می پردازیم. سعی کردیم که مطالب کاربردی را مطرح کنیم تا دید گسترده تری در رابطه با اهمیت و ضرورت چاپ در صنعت بازاریابی پیدا کنید. فراموش نکنید که با استفاده از چاپ حرف های می توانید کسب و کار خودتان را متحول کنید.
مدیر شرکت ملزومات چاپ مای بنر؛ فرصتی نو برای درخشش
مدیر فروش شرکت ملزومات چاپ مای بنر معتقد است؛ هر برند برتری در هر زمینهای که فعالیت میکند ناگزیر از ثبت برند خود در اذهان مشتریانش است
مدیر شرکت انصار گرافیک؛ رعایت وجهه بینالمللی نمایشگاه
مدیر شرکت انصار گرافیک گفت: توجه به وجهه بینالمللی نمایشگاه و حضور بازدیدکنندگان یا شرکتکنندگان خارجی میتواند موجب ارزآوری و شکوفایی اقتصادی شود.
مدیر داخلی مجموعه پیک فدک؛ لزوم افزایش تبلیغات شهری
مدیر داخلی مجموعه پیک فدک اظهار داشت: برای سال های آتی تبلیغات شهری بیشتری باید انجام شود.
مدیران سالنامه امسال؛ تغییر روزانه قوانین
مدیران مجموعه سالنامه امسال گفتند: یکی از مهم ترین مشکلات نمایشگاه امسال تغییر روزانه قوانین بود.
مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛مؤثر در سودآوری
اسماعیل معینی مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛ یکی از مهمترین فایدههای نمایشگاه دیدار با مشتریانی است که تا به حال آنها را از نزدیک ندیده بودیم.
مدیر سالنامه ایران زمین؛ راضی بودیم
وحید محمودی مدیر سالنامه ایرانزمین؛ ورودی نمایشگاه باید به شرکتهایی اختصاص پیدا کند که غرفهسازیهای خوبی را انجام دهند تا شأن و منزلت نمایشگاه حفظ شود
مدیر فروش شرکت حوله پارادایس تبریز؛ نمایشگاه باید تخصصی برگزار شود
مدیر فروش حوله پارادایس تبریز اظهار داشت: نمایشگاههایی از این جنس تخصصیتر از آن هستند که ورود در آن برای عموم آزاد باشد.
مدیر مجموعه سالنامه کیانی؛ تعداد قابلقبول بازدیدکننده
مدیر مجموعه سالنامه کیانی گفت: دیدار رودررو با مشتریان و هم چنین دیدار با همکاران و ارزیابی تولیداتشان هم در میزان فروش و هم در برنامه ریزی، تأثیر گذار است.
مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ یک رویداد فرصتساز
مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ بازار سررسید هرسال از برج یازدهم داغ میشود اما برگزاری این نمایشگاه موجب میشود تا سفارشات در زمان مناسبتری انجام شود و از این لحاظ ما فرصت بیشتری برای انجام کارهای باکیفیت در اختیار خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت تندیسنگاران معین؛ وقفه در برگزاری یک اتفاق مثبت
مدیرعامل شرکت تندیسنگاران معین؛ توصیه من به تمام همکارانم حضور در نمایشگاه با وجود تمام محدودیتها است.
مدیر شرکت نما پرچم؛ کیفیت خوب برگزاری
مدیر شرکت نما پرچم اظهار داشت: خوشبختانه امسال شرکتهای خوشفکر و موفق در نمایشگاه حضور داشتند که در رونق آن تأثیرگذار بودند.
مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو؛ فرصتی بینظیر
مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو گفت: نمایشگاهها بزرگترین فرصت تولیدکنندگان و واردکنندگان برای جذب مشتری هستند.
مدیر فروش مارال چرم؛ ارتباط چهره به چهره مشتریان و تولیدکنندگان
مدیر فروش و بازاریابی مارال چرم در رابطه با هفدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی اظهار داشت:یکی از نقاط ضعف نمایشگاه زمان برگزاری آن بود.
مدیرعامل سالنامه رث گرافیک؛ محفلی برای دید و بازدید
مدیرعامل سالنامه رث گرافیک گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ای می تواند در کیفیت برگزاری نمایشگاه تأثیرگذار باشد.
مدیر مجموعه فتوبهمن؛ حضور کمرنگ تولیدکنندگان
مدیر مجموعه فتوبهمن معتقد است: یکی از نقاط ضعف نمایشگاه حضور کمرنگ سایر همکاران بود؛ از طرفی ما انتظار داشتیم این آوردگاه تخصصیتر برگزار شود.
مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده؛ بودن به از نبودن
مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده معتقد است؛بازدیدکنندگان تخصصی هستند که موجب رونق نمایشگاه و کسبوکار شرکتکنندگان نمایشگاه میشوند. حضور افراد عادی جز شلوغی کاذب نمایشگاه و از دست رفتن وقت غرفهگذاران سود دیگری ندارد.
اسکریپت خدمات مشتری چیست
.آنها همچنین برای سؤالات خود چه برای اهداف فروش، بازاریابی یا پشتیبانی، پاسخهای ثابتی را میخواهند.از این گذشته، پاسخهای سریع و مرتبط همیشه ارزش زیادی به ارتباطات میبخشند.اسکریپت خدمات مشتری می تواند در این میان اثر گذار باشد.
۲۲ کتاب حوزه بازاریابی که باید آن ها را خواند
مطلب پیش رو حاوی معرفی 22 کتاب حوزه بازاریابی از بهترین کتاب های بازاریابی تمام دوران است.